quote:
Wat is dat?quote:
Alles proberen om eerder aan de beurt te zijn, meer kun je niet doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net naar UMC Utrecht gebeld. Teleurstellend bericht, sta pas voor tweede helft april ingepland. Ga nu huisarts bellen. Of ze contact wil opnemen met de cardioloog in den Bosch. Of ik niet eerder aan de beurt kan komen. Voel me steeds slechter en dat is niet ok. De wachttijd is zo lang door veel ziek verplegend personeel.
Een gezonde workout 🍌quote:
Geen idee! Maar ze hebben in ieder geval wel humorquote:
Dat was gisteren en de enige wedstrijdquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee! Maar ze hebben in ieder geval wel humor
Wie moet er dan modden hierquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:58 schreef chufi het volgende:
Vanavond speelt Ajax met Prisha op de tribune tegen Vitesse... ben benieuwd of er daar ook gezongen gaat worden
Deesquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wie moet er dan modden hier
Nou @Prisha, je kent de tekst nu! Zet hem inquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:58 schreef chufi het volgende:
Vanavond speelt Ajax met @:Prisha op de tribune tegen Vitesse... ben benieuwd of er daar ook gezongen gaat worden
Wat nu weerquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oehhhh, TeamNL is met corruptie bezig, zeg maar dag tegen de OS.
Alle medailles inleveren dan maar?
Vlieg met me mee naar de regenboog!quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou @:Prisha, je kent de tekst nu! Zet hem in
Hij moet niet zeuren met zn gouden plakquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/olympis(...)nze-sport~ab510a27a/
Ik hou alleen van jouquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vlieg met me mee naar de regenboog!
Wie is ze?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren met zn gouden plak
Hoeveel hebben ze betaald....?
Bij corruptie wordt er toch met geld geschoven ? Dat zie ik niet gebeuren .. En natuurlijk wil iedereen weten hoe het ijs is ..quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is ze?
En echt snappen doet hij het niet nee. Of de NL'ers moeten uitgaan van heel ander ijs.
Mwah, geld lijkt me niet perse nodig voor corruptie. Goederen of diensten kan het ook mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij corruptie wordt er toch met geld geschoven ? Dat zie ik niet gebeuren .. En natuurlijk wil iedereen weten hoe het ijs is ..
Zal allemaal wel met een sisser aflopen..quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, geld lijkt me niet perse nodig voor corruptie. Goederen of diensten kan het ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |