Mijn koffie is heel lekker maar als ik eerlijk ben is die in Spanje meestal wel beterquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat goed of was het daar lekkerder?
Beetje pushen schijnt te werken volgens sommigen.. Dus wie weet met jouw charmesquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Kleine update. Wacht nu bijna een maand op oproep voor operatie in UMC Utrecht. Duurt me allemaal te lang. Heb het 't liefs zo snel mogelijk achter de rug. Ook omdat ik het idee heb dat ik steeds moeier word. Probeer drie maal daags 10 minuten te wandelen. Ben dan bekaf. Bij kleine activiteiten af en toe beetje sterretjes voor ogen. Zoals je hebt als je te snel opstaat. Heb ook spaghetti benen, alsof je half aangeschoten loopt. Nog steeds hoofdpijn door de val. Wel goede begeleiding. Kan verder vrienden Hans, Jack of moeke inschakelen als ik hun hulp nodig heb. Eten lukt me gelukkig normaal. Zou wel beter willen slapen. Straks eens naar het Jeroen Bosch bellen. Hoe het er voorstaat. Kan nooit kwaad. Gelukkig de Olympische spelen. Zorgt voor afleiding en helpt de dag door te komen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn koffie is heel lekker maar als ik eerlijk ben is die in Spanje meestal wel beter
Sterkte gewenst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Kleine update. Wacht nu bijna een maand op oproep voor operatie in UMC Utrecht. Duurt me allemaal te lang. Heb het 't liefs zo snel mogelijk achter de rug. Ook omdat ik het idee heb dat ik steeds moeier word. Probeer drie maal daags 10 minuten te wandelen. Ben dan bekaf. Bij kleine activiteiten af en toe beetje sterretjes voor ogen. Zoals je hebt als je te snel opstaat. Heb ook spaghetti benen, alsof je half aangeschoten loopt. Nog steeds hoofdpijn door de val. Wel goede begeleiding. Kan verder vrienden Hans, Jack of moeke inschakelen als ik hun hulp nodig heb. Eten lukt me gelukkig normaal. Zou wel beter willen slapen. Straks eens naar het Jeroen Bosch bellen. Hoe het er voorstaat. Kan nooit kwaad. Gelukkig de Olympische spelen. Zorgt voor afleiding en helpt de dag door te komen.
prima cuisine daarquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:49 schreef pullup het volgende:
Aubergine met geitenkaas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:06 schreef engine het volgende:
Snowboardcross zou ook vandaag zijn dacht ik maar zie voorlopig alleen maar halfpipe.
Morguh Tong. Ellende dat ze je zo lang laten wachten. Heb je al contact met je zorgverzekering opgenomen? Misschien weten zij een ziekenhuis waar je sneller geholpen kan worden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Dankjequote:
Nu begonnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:06 schreef engine het volgende:
Snowboardcross zou ook vandaag zijn dacht ik maar zie voorlopig alleen maar halfpipe.
Have fun.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
Dan ben ik zelf boarden dus helaas
Fijn dat je wat afleiding hebtquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Langer parcour en minder pauze/rust tussen de rondes..quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:53 schreef engine het volgende:
Mooie finale. Dat parcour wordt ook steeds langer.
Vandaag kaiserwetterquote:
Net naar UMC Utrecht gebeld. Teleurstellend bericht, sta pas voor tweede helft april ingepland. Ga nu huisarts bellen. Of ze contact wil opnemen met de cardioloog in den Bosch. Of ik niet eerder aan de beurt kan komen. Voel me steeds slechter en dat is niet ok. De wachttijd is zo lang door veel ziek verplegend personeel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Tong. Ellende dat ze je zo lang laten wachten. Heb je al contact met je zorgverzekering opgenomen? Misschien weten zij een ziekenhuis waar je sneller geholpen kan worden?
O dat duurt nog wel heel lang vooral als je voelt dat het slechter met je gaat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net naar UMC Utrecht gebeld. Teleurstellend bericht, sta pas voor tweede helft april ingepland. Ga nu huisarts bellen. Of ze contact wil opnemen met de cardioloog in den Bosch. Of ik niet eerder aan de beurt kan komen. Voel me steeds slechter en dat is niet ok. De wachttijd is zo lang door veel ziek verplegend personeel.
Goed wel dat je er achteraan gaat! Hopelijk kun je sneller aan de beurt zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net naar UMC Utrecht gebeld. Teleurstellend bericht, sta pas voor tweede helft april ingepland. Ga nu huisarts bellen. Of ze contact wil opnemen met de cardioloog in den Bosch. Of ik niet eerder aan de beurt kan komen. Voel me steeds slechter en dat is niet ok. De wachttijd is zo lang door veel ziek verplegend personeel.
Dus de cijfers zullen wel niet weer kloppen vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:39 schreef Aoibhin het volgende:
En... het systeem ligt er weer eens uit op het werk, dus we kunnen even niksGebeurt vaak als er veel nieuwe uitslagen binnenkomen; dat oude systeem kan al die nieuwe gevallen niet aan.
Op zich gaan we niet over de officiele cijfers, dit is meer dossiers maken waar de BCO'ers en Uitbraak mee aan de slag kunnen. Maar daar gaat dus wel vertraging in zitten met al die storingen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de cijfers zullen wel niet weer kloppen vandaag
Alsof die de laatste maanden wel geklopt hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de cijfers zullen wel niet weer kloppen vandaag
Mooi toch.. Heb ik ook wel eens te horen gekregen... scheelde zelfs 10 jaar of zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word zonet even vier jaar jonger geschat door een collega en betrap me erop dat ik het nog een compliment vind ook
Wat vaag zeg. Het gebeurt wel vaker dat het ziekenhuis niet terugkoppelt naar de huisarts volgens mij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:03 schreef tong80 het volgende:
De huisarts wist niet eens dat ik gedotterd ben. Schandalig. Vond het al zo vreemd dat ze geen contact met me zocht. Doen ze gewoonlijk wel. De assistente neemt vandaag contact op met de cardioloog in Den Bosch.
Hopelijk kunnen ze snel iets regelen, Tong. Dit mag niet langer duren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:03 schreef tong80 het volgende:
De huisarts wist niet eens dat ik gedotterd ben. Schandalig. Vond het al zo vreemd dat ze geen contact met me zocht. Doen ze gewoonlijk wel. De assistente neemt vandaag contact op met de cardioloog in Den Bosch.
Zie je welquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word zonet even vier jaar jonger geschat door een collega en betrap me erop dat ik het nog een compliment vind ook
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |