Mijn koffie is heel lekker maar als ik eerlijk ben is die in Spanje meestal wel beterquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat goed of was het daar lekkerder?
Beetje pushen schijnt te werken volgens sommigen.. Dus wie weet met jouw charmesquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Kleine update. Wacht nu bijna een maand op oproep voor operatie in UMC Utrecht. Duurt me allemaal te lang. Heb het 't liefs zo snel mogelijk achter de rug. Ook omdat ik het idee heb dat ik steeds moeier word. Probeer drie maal daags 10 minuten te wandelen. Ben dan bekaf. Bij kleine activiteiten af en toe beetje sterretjes voor ogen. Zoals je hebt als je te snel opstaat. Heb ook spaghetti benen, alsof je half aangeschoten loopt. Nog steeds hoofdpijn door de val. Wel goede begeleiding. Kan verder vrienden Hans, Jack of moeke inschakelen als ik hun hulp nodig heb. Eten lukt me gelukkig normaal. Zou wel beter willen slapen. Straks eens naar het Jeroen Bosch bellen. Hoe het er voorstaat. Kan nooit kwaad. Gelukkig de Olympische spelen. Zorgt voor afleiding en helpt de dag door te komen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn koffie is heel lekker maar als ik eerlijk ben is die in Spanje meestal wel beter
Sterkte gewenst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Kleine update. Wacht nu bijna een maand op oproep voor operatie in UMC Utrecht. Duurt me allemaal te lang. Heb het 't liefs zo snel mogelijk achter de rug. Ook omdat ik het idee heb dat ik steeds moeier word. Probeer drie maal daags 10 minuten te wandelen. Ben dan bekaf. Bij kleine activiteiten af en toe beetje sterretjes voor ogen. Zoals je hebt als je te snel opstaat. Heb ook spaghetti benen, alsof je half aangeschoten loopt. Nog steeds hoofdpijn door de val. Wel goede begeleiding. Kan verder vrienden Hans, Jack of moeke inschakelen als ik hun hulp nodig heb. Eten lukt me gelukkig normaal. Zou wel beter willen slapen. Straks eens naar het Jeroen Bosch bellen. Hoe het er voorstaat. Kan nooit kwaad. Gelukkig de Olympische spelen. Zorgt voor afleiding en helpt de dag door te komen.
prima cuisine daarquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:49 schreef pullup het volgende:
Aubergine met geitenkaas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:06 schreef engine het volgende:
Snowboardcross zou ook vandaag zijn dacht ik maar zie voorlopig alleen maar halfpipe.
Morguh Tong. Ellende dat ze je zo lang laten wachten. Heb je al contact met je zorgverzekering opgenomen? Misschien weten zij een ziekenhuis waar je sneller geholpen kan worden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Dankjequote:
Nu begonnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:06 schreef engine het volgende:
Snowboardcross zou ook vandaag zijn dacht ik maar zie voorlopig alleen maar halfpipe.
Have fun.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
Dan ben ik zelf boarden dus helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |