Ja ik val door de mandquote:
Ah, een ninja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als iets waar ik heel vaak voorbijgekomen ben in het avondlicht, maar ik kan mijn vinger er even niet zo op leggen
Edit: Stadsschouwburg in de buurt?
Ik dacht al wel dat het ergens daar zou zijn, maar ik kon dat witte van het gebouw niet zo plaatsenquote:
Dat ene gebouw is feller verlicht ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat het ergens daar zou zijn, maar ik kon dat witte van het gebouw niet zo plaatsenMaar dat komt dus door de verlichting
Je kan nog voor de straatnaam gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
Ik ben nog niet eens begonnen met zoeken
Ben je er zojuist nog langs gefietst?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik val door de mandAls mijn gok klopt is het zelfs een plek waar ik bijna elke dinsdagavond langs fiets en waar ik ook regelmatig borrel
Nee. Dus die random vrouw die ook een rode jas had denkt nu even 'wie was dat?'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben je er zojuist nog langs gefietst?
Vandaag nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan nog voor de straatnaam gaan.
Gewoon een random man die ‘Hee Aiodinges!’ riep.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee. Dus die random vrouw die ook een rode jas had denkt nu even 'wie was dat?'
Nee. Probeer het nog eens.quote:
Je bent al warmerquote:
Ja, daar gaat ze nog wel even een tijdje over piekeren. Wat Aoidinges betekent. Straks komt ze met wat Googelen nog bij mij uitquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon een random man die ‘Hee Aiodinges!’ riep.
Sta jij ook op Google maps?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, daar gaat ze nog wel even een tijdje over piekeren. Wat Aoidinges betekent. Straks komt ze met wat Googelen nog bij mij uit
Even gecheckt, en inderdaad…quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, daar gaat ze nog wel even een tijdje over piekeren. Wat Aoidinges betekent. Straks komt ze met wat Googelen nog bij mij uit
Mijn huis wel.quote:
Jezusquote:
Annequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is wel Janskerkhof:
[ afbeelding ]
Ja de meeste van onze huizen staan er op .. bedoel in persoon ... ik 2 x iigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn huis wel.En Domni weet gelukkig niet waar die staat
Een 40+topic staat nog bovenaan een ESFtopic!!???quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij mij deze:
40+ / [40+ SC #4480] Qualiteit voor Quantiteit
Dit hele topic nog geen Google nodig gehad, behalve de poging om mijn huis te Googelen en dat leverde niks opquote:
Ik bedoelde als je op Google zoekt naar 'Jobidingetje'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit hele topic nog geen Google nodig gehad, behalve de poging om mijn huis te Googelen en dat leverde niks op
Zoekresultaten zijn persoonsgebonden. Bij jou kan er iets anders bovenaan staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een 40+topic staat nog bovenaan een ESFtopic!!???![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dit kan niet
Ik krijg nu deze:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoekresultaten zijn persoonsgebonden. Bij jou kan er iets anders bovenaan staan.
Grappigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de meeste van onze huizen staan er op .. bedoel in persoon ... ik 2 x iig
Waarom zou ik jouw huis zoeken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn huis wel.En Domni weet gelukkig niet waar die staat
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw huis zoeken?
Jij zit meer hier dan thuis.
Welterusten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:40 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Zal morgen eens mee komen posten.
Ook welterusten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zoek ook mijn bed op.
Welterusten allen
Hoe gaat het nu met je?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:40 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Zal morgen eens mee komen posten.
Trustenquote:
Goeiemorgen.quote:
Hoop dat ze je rap kunnen helpenquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Kleine update. Wacht nu bijna een maand op oproep voor operatie in UMC Utrecht. Duurt me allemaal te lang. Heb het 't liefs zo snel mogelijk achter de rug. Ook omdat ik het idee heb dat ik steeds moeier word. Probeer drie maal daags 10 minuten te wandelen. Ben dan bekaf. Bij kleine activiteiten af en toe beetje sterretjes voor ogen. Zoals je hebt als je te snel opstaat. Heb ook spaghetti benen, alsof je half aangeschoten loopt. Nog steeds hoofdpijn door de val. Wel goede begeleiding. Kan verder vrienden Hans, Jack of moeke inschakelen als ik hun hulp nodig heb. Eten lukt me gelukkig normaal. Zou wel beter willen slapen. Straks eens naar het Jeroen Bosch bellen. Hoe het er voorstaat. Kan nooit kwaad. Gelukkig de Olympische spelen. Zorgt voor afleiding en helpt de dag door te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |