Dat zou best kunnen, zeker op plekken waar veel Chinezen bij elkaar wonen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaker kan als je denkt. Je zal er alleen wel echt om moeten vragen.
Het Chinese restaurant hier serveert authentiek Chinees eten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaker kan als je denkt. Je zal er alleen wel echt om moeten vragen.
Ook kad en hont?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het Chinese restaurant hier serveert authentiek Chinees eten.
Ik kreeg een keer de tip om bij een Chinees hier in de binnenstad kip met hoisinsaus te eten. Een authentiek gerecht dat niet op de kaart stond. Ik heb het daarna nog geregeld besteldquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat ie weg is danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer de tip om bij een Chinees hier in de binnenstad kip met hoisinsaus te eten. Een authentiek gerecht dat niet op de kaart stond. Ik heb het daarna nog geregeld besteld![]()
Die Chinees is er helaas niet meer. In dat pand zit nu Waku Waku
Het trekt debieltjes aan jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat ie weg is dan
waku waku, dat zijn toch die debieltjes?
Die zijn vet binnengelopen tochquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat ie weg is dan
waku waku, dat zijn toch die debieltjes?
Met een Mexicaans biertje erbij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelfs vleermuis pangang.
Twee poltie Kon Pau Bat met Colona.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met een Mexicaans biertje erbij.
Met of zonder kuchjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelfs vleermuis pangang.
Dat dorp van jou is best ver op de fiets met tegenwindquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:24 schreef aloa het volgende:
Het zijn maar mensen op een forum @:Dotteke
Mijn ogen zijn geopend...
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat dorp van jou is best ver op de fiets met tegenwind
Dit ziet eruit als iets waar ik heel vaak voorbijgekomen ben in het avondlicht, maar ik kan mijn vinger er even niet zo op leggenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als iets waar ik heel vaak voorbijgekomen ben in het avondlicht, maar ik kan mijn vinger er even niet zo op leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |