Niks van gemerkt als dat zo zou zijn. Topic is gesloten en daarmee de kous af volgens mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is er nog wat gebeurd nav die FB topic? Hebben jullie iets in beweging gezet?
Klinkt als bijzondere smaken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
42, blauw, cavia en space shuttle
Mijn favoriet vinden de meeste mensen heel vies, dus dat bespaar ik jequote:
Ja, das niet liefquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn favoriet vinden de meeste mensen heel vies, dus dat bespaar ik je![]()
Ken er meer die dat lekker vinden hoor, dit is niet raarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, hier dan:
[ afbeelding ]
Burts is alleen niet echt te krijgen in Nederland, maar Tyrrell's is een goed alternatief
Wil dat wel keertje proberen hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, hier dan:
[ afbeelding ]
Burts is alleen niet echt te krijgen in Nederland, maar Tyrrell's is een goed alternatief
Ik ben nog aan het zoeken eigenlijk, wil overdonderd worden door een nieuwe smaak. Als ik de chipsrek zo bekijk denk ik vaak van meh! en ga ik zonder chips naar huis.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn favoriet vinden de meeste mensen heel vies, dus dat bespaar ik je![]()
Maar ik ben gek op gewone naturelchips en op tortillachips, en ook chips met kaassmaak vind ik vaak lekker
Das wel 'de gezonde keuze'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het zoeken eigenlijk, wil overdonderd worden door een nieuwe smaak. Als ik de chipsrek zo bekijk denk ik vaak van meh! en ga ik zonder chips naar huis.
Oh ik ken echt vrijwel alleen mensen op een uitzondering na, die meteen roepen 'Neeeeee lust jij dat!? Gooooooor!'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken er meer die dat lekker vinden hoor, dit is niet raar
Bij een buurtsuper denk ik niet nee. Maar een supermarkt heeft die smaak zeker welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wil dat wel keertje proberen hoorJammer dat ik dat niet "effe" bij de buurtsuper kan halen.
Om je vingers bij op te eten.quote:
Ik heb te laat geninja'dquote:
Bedoelde met buurtsuper ook de plaatselijke supermarkt. Tyrell meen ik me te herinneren. Weet niet meer wat ik ervan vond. Hebben zij nou gebakken/gefrituurde groenteschijfjes als chips in hun assortisement?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een buurtsuper denk ik niet nee. Maar een supermarkt heeft die smaak zeker welTyrrell's vind ik een goede tweede na Burts; bij die laatste vind ik de verhouding van salt en vinegar het best, maar die is niet echt in Nederland te verkrijgen
Kan zijn dat ze ook groentechips hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoelde met buurtsuper ook de plaatselijke supermarkt. Tyrell meen ik me te herinneren. Weet niet meer wat ik ervan vond. Hebben zij nou gebakken/gefrituurde groenteschijfjes als chips in hun assortisement?
Dat is net zoiets als iemand uit China hier meenemen naar de plaatselijke Chinees.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel
Ze eten daar toch anders pasta.
Mag je hopen dat er geen ruzie komtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als iemand uit China hier meenemen naar de plaatselijke Chinees.
Ik vond die in iig niet zo heel lekker. Ik zou het alleen gegeten hebben onder de mom van ah is gezonder dan gewone chips. Betwijfel overigens of dat zo is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze ook groentechips hebben![]()
Daar heb ik een beetje een haat/liefde verhouding mee
Ik bestel hier bij de chinees nog wel eens dingen die niet op de kaart staan. Weet dat ze echte chinese koks in de keuken hebben staan. Die mogen dan een echt chinees iets maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als iemand uit China hier meenemen naar de plaatselijke Chinees.
Er zijn ook maar weinig plekken in Nederland waar je echt Chinees kan eten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik bestel hier bij de chinees nog wel eens dingen die niet op de kaart staan. Weet dat ze echte chinese koks in de keuken hebben staan. Die mogen dan een echt chinees iets maken.
Ik denk dat het vaker kan als je denkt. Je zal er alleen wel echt om moeten vragen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn ook maar weinig plekken in Nederland waar je echt Chinees kan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |