Verkapte pizza hawaiquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:03 schreef pullup het volgende:
Eendeborst met appeltjes en bessensaus
[ afbeelding ]
Lekker hoor!quote:
Maak je borst maar natquote:
Miss Hawaïquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben niet gek op ananas maar op een pizza is t wel lekker
Jaquote:
Het is maar te hopen dat hier geen Italianen meelurkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben niet gek op ananas maar op een pizza is t wel lekker
Sjoefquote:
Ik heb ooit een doos van een ‘pizza Bolognese’ meegenomen toen ik een vriendin in Bologna ging opzoeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat hier geen Italianen meewerken
Ja die hadden ze daar vast in overvloedquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos van een ‘pizza Bolognese’ meegenomen toen ik een vriendin in Bologna ging opzoeken.
De reacties waren hilarisch
Juist niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die hadden ze daar vast in overvloed
Hebben die lekker pechquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat hier geen Italianen meewerken
Zo is dat.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos van een ‘pizza Bolognese’ meegenomen toen ik een vriendin in Bologna ging opzoeken.
Je leeft nog welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Terecht welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ook een hele preek gekregen dat bolognesesaus alleen maar met tagliatelle mag worden gecombineerd? En dat ze er in het buitenland teveel tomatensaus t.o.v. gehakt doorheen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |