Verkapte pizza hawaiquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:03 schreef pullup het volgende:
Eendeborst met appeltjes en bessensaus
[ afbeelding ]
Lekker hoor!quote:
Maak je borst maar natquote:
Miss Hawaïquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben niet gek op ananas maar op een pizza is t wel lekker
Jaquote:
Het is maar te hopen dat hier geen Italianen meelurkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben niet gek op ananas maar op een pizza is t wel lekker
Sjoefquote:
Ik heb ooit een doos van een ‘pizza Bolognese’ meegenomen toen ik een vriendin in Bologna ging opzoeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat hier geen Italianen meewerken
Ja die hadden ze daar vast in overvloedquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos van een ‘pizza Bolognese’ meegenomen toen ik een vriendin in Bologna ging opzoeken.
De reacties waren hilarisch
Juist niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die hadden ze daar vast in overvloed
Hebben die lekker pechquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat hier geen Italianen meewerken
Zo is dat.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ooit een doos van een ‘pizza Bolognese’ meegenomen toen ik een vriendin in Bologna ging opzoeken.
Je leeft nog welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Terecht welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ook een hele preek gekregen dat bolognesesaus alleen maar met tagliatelle mag worden gecombineerd? En dat ze er in het buitenland teveel tomatensaus t.o.v. gehakt doorheen doen?
Geen preek; ik kreeg het voorgeschoteldquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ook een hele preek gekregen dat bolognesesaus alleen maar met tagliatelle mag worden gecombineerd? En dat ze er in het buitenland teveel tomatensaus t.o.v. gehakt doorheen doen?
Logisch tochquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen preek; ik kreeg het voorgeschoteldZe noemen die saus ‘ragu’.
Een ander typisch Bolognees gerecht is wat wij ‘Wiener Schnitzel’ noemen.
Ze waren niet op hun teentjes getraptquote:
Ik snap ook wel de reacties als het erover gaat dat een bepaalde pastasaus niet meer die pastasaus is als je er andere ingrediënten aan toevoegt. Wij noemen het ook geen hutspot meer als je de wortel vervangt door snijbonen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel
Ze eten daar toch anders pasta.
De pizza had je natuurlijk in Nederland al opgegetenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze waren niet op hun teentjes getrapt![]()
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het brengt: ik liet alleen maar die doos zien.
En smaakte het?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen preek; ik kreeg het voorgeschoteldZe noemen die saus ‘ragu’.
Een ander typisch Bolognees gerecht is wat wij ‘Wiener Schnitzel’ noemen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
De pizza had je natuurlijk in Nederland al opgegeten
Geen echte puristen dusquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze waren niet op hun teentjes getrapt![]()
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het brengt: ik liet alleen maar die doos zien.
quote:
Het gaat verder daar, bepaalde pasta soorten mag saus/ragû x niet bij. Etc.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap ook wel de reacties als het erover gaat dat een bepaalde pastasaus niet meer die pastasaus is als je er andere ingrediënten aan toevoegt. Wij noemen het ook geen hutspot meer als je de wortel vervangt door snijbonen.
Hutspot is het lekkerst als het de volgende dag opgebakken is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat verder daar, bepaalde pasta soorten mag saus/ragû x niet bij. Etc.
Hutspot moet je nooit iets noemen dat is viesch
En wat is er nog ‘bolognese’ aan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
Die Croky Chips met bolognese smaak heb ik ook wel eens gehad, maar heeft ook helemaal niks met bolognese van doen. Bolognese is een vlees-ragout en die chips is gewoon vegan
Hee Sodequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hutspot is het lekkerst als het de volgende dag opgebakken is.![]()
Goenavund allemaal.
staat op de zak ipv van op een doosquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat is er nog ‘bolognese’ aan?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hutspot is het lekkerst als het de volgende dag opgebakken is.![]()
Goenavund allemaal.
Lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Zo maar eens volledig verantwoord, of niet, ik weet het echt niet, zalmcannelloni eten
Synthetonese. Niet te hachelenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekkurrrrr.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog een portie Hutspot voor morgen
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Zo maar eens volledig verantwoord, of niet, ik weet het echt niet, zalmcannelloni eten
Noem eens een paar?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af![]()
Sowieso zijn er lekkerdere chipsoorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |