quote:
Neuh, nu is het max aantal pijnstillers per dag om pijn te bestrijden, en wekelijks bezoek aan de fysio om pijn die er in andere lichaamsdelen bij komt kijken te verlichten.quote:
Aoibodinges was eerst mijn bijnaam voordat Jobi werd verzonnenquote:Op woensdag 15 december 2021 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal er aoidinges staan aangezien je naam niet zo 1 2 3 foutloos zal kunnen schrijven
Sterktequote:Op woensdag 15 december 2021 00:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vanmiddag naar de orthopeed om eens uitgelegd te krijgen waarom de huisarts wel aan de foto's dat er een afwijking is in mijn linkerheup waardoor ik al een week of 5 thuis zit, maar niet kanpinpointen wat het specifiek is.
Hoop dat ik er wat wijzer van word iig.
quote:Op woensdag 15 december 2021 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
FF aan oma vragen of er nog iets bij de gevonden voorwerpen ligt
Pass eens naar ons door wat hij daar zit uit te spoken?quote:Op woensdag 15 december 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu dat er een speciaal tv-programma op de Spaanse TV is ... "La noche D."
Voor jou zou het drugs forum weer open moetenquote:
Geen idee of het werkt zonder VPNquote:Op woensdag 15 december 2021 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pass eens naar ons door wat hij daar zit uit te spoken?
Ik hoop niet dat ik ,zoals vorige week, bij het verkeerde ziekenhuis sta, omdat er ergens een administratief foutje gemaakt isquote:
Nou zo erg is het ook weer niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor jou zou het drugs forum weer open moeten
Geen idee, maar ik zou gaan daar waar de fotos gemaakts zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik ,zoals vorige week, bij het verkeerde ziekenhuis sta, omdat er ergens een administratief foutje gemaakt is
op de locatie waar de fotos gemaakt zijn hebben ze dus geen polikliniek orthopedie meer.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou gaan daar waar de fotos gemaakts zijn
Waar heb je dan precies last van? Naast pijn dan, maar wanneer en hoe doet het pijn?quote:Op woensdag 15 december 2021 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, nu is het max aantal pijnstillers per dag om pijn te bestrijden, en wekelijks bezoek aan de fysio om pijn die er in andere lichaamsdelen bij komt kijken te verlichten.
vanmiddag om 1500 pas orthopeed.
Ik vind dat mooi, hoe zo’n naam op een forum kan ontstaan. Die naam hoort dan gewoon bij jou.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibodinges was eerst mijn bijnaam voordat Jobi werd verzonnen
Volgens mij wordt er van gewone zorg niet veel uitgesteld. Die hebben meestal niets met IC-bedden te maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en daarnaast word er zoveel uitgesteld vanwege Covid, dat het me niks zou verbazen als de orthopeed zegt dat ik er voorlopig maar mee zou moeten leven.
Ja preciesquote:Op woensdag 15 december 2021 00:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind dat mooi, hoe zo’n naam op een forum kan ontstaan. Die naam hoort dan gewoon bij jou.
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 15 december 2021 00:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er van gewone zorg niet veel uitgesteld. Die hebben meestal niets met IC-bedden te maken.
pijn vanaf de linker onderkant van mn rug die via de achterkant van mn heup doortrekt naar de binnenkant van de knie.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar heb je dan precies last van? Naast pijn dan, maar wanneer en hoe doet het pijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |