Ik weet het nog nietquote:
Spaghetti Bolognesequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
Zal iets heel makkelijks worden.
Jij?
Huh, waarom nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bolognese mag niet bij spaghetti
Was ik ook van plan vandaag te eten maar helaas geen saus of tomaten in huis. Morgen dan maar.quote:
Moet tagliatelle zijn, en omdat italianen soms wat raar.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was ik ook van plan vandaag te eten maar helaas geen saus of tomaten in huis. Morgen dan maar.
Ah, ach ja als het maar smaaktquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet tagliatelle zijn, en omdat italianen soms wat raar.
De tweede helft van mijn hutspot stampquote:
quote:
Opgebakken is vaak wel lekker iddquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De tweede helft van mijn hutspot stamp![]()
Opgebakken is dat extra lekker begreep ik dus dat ga ik eens proberen
Quequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bolognese mag niet bij spaghetti
Owquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet tagliatelle zijn, en omdat italianen soms wat raar.
Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De tweede helft van mijn hutspot stamp![]()
Opgebakken is dat extra lekker begreep ik dus dat ga ik eens proberen
Het was geloof ik Sodeknetters die me dit aanraaddequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?
Bij heel veel wel. Goed opbakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?
Even de review van Pullup afwachten dan maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zit het te verorberen as we speak.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even de review van Pullup afwachten dan maar
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit het te verorberen as we speak.
Heel lekker-- geef 5 sterren
Ach ja....nooit te oud hequote:
Die variant kende ik nog nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
Opgebakken stamppot![]()
Doe ik ook wel eens op brood
Ik had dat ooit van iemand gehoord, ben het gaan proberen en stelde niet teleurquote:
Ik ken wel het broodje worst met zuurkoolquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had dat ooit van iemand gehoord, ben het gaan proberen en stelde niet teleur
Ja daar kun je overgebleven zuurkool ook goed voor gebruiken!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken wel het broodje worst met zuurkool
Ken ik ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja daar kun je overgebleven zuurkool ook goed voor gebruiken!![]()
Bubble and squeak is ook lekker; stamppot zo opgebakken dat het een soort burgertjes worden
Zit je nou vooraan of hoe kijk je eigenlijk langs iedereen heen? Of heb je zo een verhoginkje meegenomen? #durftevragenquote:
Als we jou niet hadden om de onzinnigheid eruit te filterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |