Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De tweede helft van mijn hutspot stamp![]()
Opgebakken is dat extra lekker begreep ik dus dat ga ik eens proberen
Het was geloof ik Sodeknetters die me dit aanraaddequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?
Bij heel veel wel. Goed opbakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?
Even de review van Pullup afwachten dan maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zit het te verorberen as we speak.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even de review van Pullup afwachten dan maar
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit het te verorberen as we speak.
Heel lekker-- geef 5 sterren
Ach ja....nooit te oud hequote:
Die variant kende ik nog nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
Opgebakken stamppot![]()
Doe ik ook wel eens op brood
Ik had dat ooit van iemand gehoord, ben het gaan proberen en stelde niet teleurquote:
Ik ken wel het broodje worst met zuurkoolquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had dat ooit van iemand gehoord, ben het gaan proberen en stelde niet teleur
Ja daar kun je overgebleven zuurkool ook goed voor gebruiken!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken wel het broodje worst met zuurkool
Ken ik ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja daar kun je overgebleven zuurkool ook goed voor gebruiken!![]()
Bubble and squeak is ook lekker; stamppot zo opgebakken dat het een soort burgertjes worden
Zit je nou vooraan of hoe kijk je eigenlijk langs iedereen heen? Of heb je zo een verhoginkje meegenomen? #durftevragenquote:
Als we jou niet hadden om de onzinnigheid eruit te filterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |