quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef Koen66 het volgende:
wat een treurneus is die Zweedse Van der Poel.
Winnen en dan gaan lopen zeiken
"Dees, het absolute zonnetje in 40+SC, altijd!!" ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
Eens kijken of we Dees wat kunnen opvrolijken met een feestelijke TT
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben chagrijnig en heb zin om ruzie te zoeken, dus ik ga weer uitloggen
Dat was wel een speciale TR in ieder geval.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het serieus een keer voor elkaar gekregen om onbedoeld een TR te plaatsen bij iemand, terwijl ik mobiel aan het FOK!en was in de trein en voorover boog om iets uit mijn tas te pakken en mijn tiet leunde toen op mijn mobiel en dat werd een TR
hij heeft het echt niet begrepenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]ik moest er stiekem een beetje om lachen
ahhhh daar kwam het tietenonderwerp vandaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hopelijk niets ernstigs.
[..]
Dat was wel een speciale TR in ieder geval.
Want...Jaloers?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd, dit is te grievend.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"Dees, het absolute zonnetje in 40+SC, altijd!!" ?
Lolquote:
Een like ipv een TR kan ook nog, die knopjes zitten ook dicht bij elkaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
heb wel regelmatig een TR gezet ipv een quote
Ook al last van rondswiepende tieten?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik ontdek het meestal net op tijd. Heb het inderdaad weleens met scrollen op m'n telefoon, maar nu weet ik dus dat ik dan in de trein niet tegelijkertijd iets uit m'n tas moet gaan pakken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook niet. Stelletje jankmuilen af en toequote:
Gerapporteerd. Dit is te grievend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stelletje jankmuilen af en toe
Jouw knoppen blijkbaar nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een like ipv een TR kan ook nog, die knopjes zitten ook dicht bij elkaar
TR gemachtquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Dit is te grievend.
Waar mijn faalacties al niet goed voor zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ontdek het meestal net op tijd. Heb het inderdaad weleens met scrollen op m'n telefoon, maar nu weet ik dus dat ik dan in de trein niet tegelijkertijd iets uit m'n tas moet gaan pakken.
Ja denk dat wij allemaal beide kanten wel kennenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan wat kennen is, heb hem als aardige gast en als irritante zuiger meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |