Ik bespaar jullie een hoop onzinnigheid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden om de onzinnigheid eruit te filteren
Je voelt je wel aangesprokenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock fluit een beetje en doet alsof hij nergens schuld aan heeft
Kan gebeuren.. heb dat ook wel eens dat per ongeluk op rappoteer klik, maar ik zie het vaak wel op tijdquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het serieus een keer voor elkaar gekregen om onbedoeld een TR te plaatsen bij iemand, terwijl ik mobiel aan het FOK!en was in de trein en voorover boog om iets uit mijn tas te pakken en mijn tiet leunde toen op mijn mobiel en dat werd een TR
Nee ik ben chagrijnig en heb zin om ruzie te zoeken, dus ik ga weer uitloggenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh hoi Dees! Had je niet gezien! Alles flex met je?
Dat is niet zo mooi dat je chaggie bent hoe komt dat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben chagrijnig en heb zin om ruzie te zoeken, dus ik ga weer uitloggen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het serieus een keer voor elkaar gekregen om onbedoeld een TR te plaatsen bij iemand, terwijl ik mobiel aan het FOK!en was in de trein en voorover boog om iets uit mijn tas te pakken en mijn tiet leunde toen op mijn mobiel en dat werd een TR
Een TR knopje dat reageert op tieten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ja bij het quoten gaat het soms bijna mis, die knopjes zitten naast elkaar Maar inderdaad, dan krijg je eerst een ander schermpje voor het echt een TR wordtquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan gebeuren.. heb dat ook wel eens dat per ongeluk op rappoteer klik, maar ik zie het vaak wel op tijd
Een Tiet Reportquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een TR knopje dat reageert op tieten.
Nou dan hoop ik dat het zo meteen er wat vrolijker uitzietquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben chagrijnig en heb zin om ruzie te zoeken, dus ik ga weer uitloggen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* Domnivoor kijkt even of dat op een tegeltje past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Net als t duimpje zit er ook vlakbij, verander dan wel eens tekst grootte op mijn mobielquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja bij het quoten gaat het soms bijna mis, die knopjes zitten naast elkaar Maar inderdaad, dan krijg je eerst een ander schermpje voor het echt een TR wordt
Daar heb ik dan weer nooit last vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ja maar je moet een TR ook nog een keer enteren...quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja bij het quoten gaat het soms bijna mis, die knopjes zitten naast elkaar Maar inderdaad, dan krijg je eerst een ander schermpje voor het echt een TR wordt
Haar andere tiet doet enter aantikkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar je moet een TF ook nog een keer enteren...
Per ongeluk is me ook nog wel eens gelukt. alleen niet met een tietquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Oké @Domnivoor kan dit ook op een tegeltje?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een TR knopje dat reageert op tieten.
* SolidasRock wrijft met zijn manboobs tegen het hele scherm maar niks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |