quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Per ongeluk is me ook nog wel eens gelukt. alleen niet met een tiet
Gewoon nog 1 er achteraan met daarin foutje gestuurd toen.
Deze naar Deisy vandaag was gewoon omdat ik me onnodig gegriefd voelde door een afbeelding die werd geplaatst. Oogaids was wel een overweging daarbij
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké @:Domnivoor kan dit ook op een tegeltje?
Jaaaaaaaquote:
Staat er nog iets leuks op?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:19 schreef Prisha het volgende:
Er komen allemaal spandoeken binnen. Beetje vreemd
Ik voel me nu écht ingeburgerdquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock had nooit gedacht dat we plots publiekelijk over aoibhin tieten zouden gaan praten
Beter dan trekkersquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:19 schreef Prisha het volgende:
Er komen allemaal spandoeken binnen. Beetje vreemd
Kijk jij hebt er verdstand vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Even snel door posten en de TT is weer weg
Welke nonsport is dat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Nederland staat ondertussen met 1-0 achter
quote:
Volgende TT wordt: waar we Aoibhin tieten besproken hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Even snel door posten en de TT is weer weg
Huh? Doen ze nu F1 in Amsterdam ja?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
DE enige sport die telt in dit land ja
Jij bedoel jequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgende TT wordt: waar we Aoibhin tieten besproken hebben.
Dan moet je wel de lapo hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgende TT wordt: waar we Aoibhin tieten besproken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |