quote:
F1 is een hotelketenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Huh? Doen ze nu F1 in Amsterdam ja?
Ik moet niksquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je wel de lapo hebben
Dat zou zo bij mario om de hoek kunnen wezenquote:
Toch welquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wordt dat ook niet de volgende TT
Lol Prish heeft een goede avondquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké @:Domnivoor kan dit ook op een tegeltje?
Helemaal niet aanstellerquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd want onnodig grievend dit.
Hulloquote:
Jawel hoor mag niet klagenquote:
Mooizo! Lekker koffie of een biertje?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor mag niet klagen
Denk dat ik eens een lekkere ga pakken
Typo hersteldquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooizo! Lekker koffie of een biertje?
Die eerdere melding was sappigerquote:
Jij bent wel een echte sport fanaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:44 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Nederland inmiddels gelijk staat
Een beetje maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte sport fanaat
Ben je al verder met Bones and shadows?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte sport fanaat
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
De tieten pasten het tegeltje toch niet op?
Nee straks wel verder kijken denk ik..quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je al verder met Bones and shadows?
Goede vraag. Wat is jouw maat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
De tieten pasten het tegeltje toch niet op?
* SolidasRock leest even zeer geïnteresseerd meequote:
Ze passen niet tussen haar lichaam en haar telefoon en ook niet op een tegeltje , zoveel weten wequote:
Heb ooit een liedje van Gorillaz laten horen aan een vriendin omdat ik gezegd had dat het een briljante tekst had.quote:
Kijk uit voor haar tieten, ze zwaaien alle kanten op en drukken per ongeluk knopjes in en erger.quote:
Ok, mijn interesse is nu gewekt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk uit voor haar tieten, ze zwaaien alle kanten op en drukken per ongeluk knopjes in en erger.
Mooiquote:
Denk dat het over iets anders gaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog een interesse gewekt zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |