Passen perfect op het tegeltje zie ik!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze passen niet tussen haar lichaam en haar telefoon en ook niet op een tegeltje , zoveel weten we
Altijd leuk om jou weer even te zien!quote:
Ouchquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, hete soep over je hand gooien is niet lekker
Marc zit hockey te kijken, Prish zit op tribune en chuuf thuis naar Ajax-Vitesse te kijken. En Aoi drukt per ongeluk TR knopje in met haar ene tiet (onduidelijk of het om de linker of rechtertiet gaat).quote:
U is een heer!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Chuuf en marc zitten hockey te kijken, Prish zit op tribune naar Ajax-Vitesse te kijken. En Aoi drukt per ongeluk TR knopje in met haar ene tiet (onduidelijk of het om de linker of rechtertiet gaat).
Hoop dat je wat hebt aan de samenvatting.
quote:
Bijna, Chuuf kijkt voetbal, ik hockey, de rest kloptquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Chuuf en marc zitten hockey te kijken, Prish zit op tribune naar Ajax-Vitesse te kijken. En Aoi drukt per ongeluk TR knopje in met haar ene tiet (onduidelijk of het om de linker of rechtertiet gaat).
Hoop dat je wat hebt aan de samenvatting.
Pciesquote:
Had nog soep genoeg gelukkig en was niet kokend maar heet. Dit is binnenkort weer goed. Heeft ook onder de lauwe kraan gehangenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OuchNu wil ik open deuren intrappen met een koude kraan enzo, maar dat heb je vast al geprobeerd. Hopelijk trekt het gauw snel weg!
Heb je nog wat soep over?
Sodequote:
Ze beginnen zich te roeren in het café onder mequote:
Kan ik me voorstellen... Vitesse krijgt ze om de orenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze beginnen zich te roeren in het café onder me
Geen idee...quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
Hmm, wilde zo de samenvatting bekijken maar ik geloof dat er geen voetbaluitzending meer is vanavond
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd leuk om jou weer even te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |