Ho ho, ik heb meer dan 70 mensen vandaag aan herstelbewijsjes geholpenquote:
en nog een kwootfeel ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb meer dan 70 mensen vandaag aan herstelbewijsjes geholpen
Fraude heet datquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb meer dan 70 mensen vandaag aan herstelbewijsjes geholpen
Jaquote:
'snel' als er haast niemand post is wat lastigquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
Verder oninteressant
Even snel volposten
Ok ik zet er wat vaart achter danquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'snel' als er haast niemand post is wat lastig
is ze jarig?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
Eens kijken of we Dees wat kunnen opvrolijken met een feestelijke TT
Nee dat soort lui voelen zich onaantastbaar tot het te laat isquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
zou Overmars tijdens de hele The Voice gate al de bui voelen naderen?
Ze was hier heel even dankzij een TR en was rap sjaggie weer foetsiequote:
klopt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat soort lui voelen zich onaantastbaar tot het te laat is
Je faalt ook al in het levend houden van dit topicquote:
Ik weet niet of je MCH kent? Die postte graag en vaak over een Duitse rapper met vlechtjes in zijn haar en had tig TT en OP met Romano erin. Als je pullup postje ff opzoekt (stukje teruglezen) zie je een foto van Romano.quote:
een TRquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was hier heel even dankzij een TR en was rap sjaggie weer foetsie
ligt er aan wat kennen is, heb hem als aardige gast en als irritante zuiger meegemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet niet of je MCH kent? Die postte graag en vaak over een Duitse rapper met vlechtjes in zijn haar en had tig TT en OP met Romano erin. Als je pullup postje ff opzoekt (stukje teruglezen) zie je een foto van Romano.
Dat was de toon waarop Dees kwam binnen zeilenquote:
ik ben 1 grote faalquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je faalt ook al in het levend houden van dit topic
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef Koen66 het volgende:
wat een treurneus is die Zweedse Van der Poel.
Winnen en dan gaan lopen zeiken
"Dees, het absolute zonnetje in 40+SC, altijd!!" ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
Eens kijken of we Dees wat kunnen opvrolijken met een feestelijke TT
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben chagrijnig en heb zin om ruzie te zoeken, dus ik ga weer uitloggen
Dat was wel een speciale TR in ieder geval.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het serieus een keer voor elkaar gekregen om onbedoeld een TR te plaatsen bij iemand, terwijl ik mobiel aan het FOK!en was in de trein en voorover boog om iets uit mijn tas te pakken en mijn tiet leunde toen op mijn mobiel en dat werd een TR
hij heeft het echt niet begrepenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]ik moest er stiekem een beetje om lachen
ahhhh daar kwam het tietenonderwerp vandaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hopelijk niets ernstigs.
[..]
Dat was wel een speciale TR in ieder geval.
Want...Jaloers?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd, dit is te grievend.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"Dees, het absolute zonnetje in 40+SC, altijd!!" ?
Lolquote:
Een like ipv een TR kan ook nog, die knopjes zitten ook dicht bij elkaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
heb wel regelmatig een TR gezet ipv een quote
Ook al last van rondswiepende tieten?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik ontdek het meestal net op tijd. Heb het inderdaad weleens met scrollen op m'n telefoon, maar nu weet ik dus dat ik dan in de trein niet tegelijkertijd iets uit m'n tas moet gaan pakken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook niet. Stelletje jankmuilen af en toequote:
Gerapporteerd. Dit is te grievend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stelletje jankmuilen af en toe
Jouw knoppen blijkbaar nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een like ipv een TR kan ook nog, die knopjes zitten ook dicht bij elkaar
TR gemachtquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Dit is te grievend.
Waar mijn faalacties al niet goed voor zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ontdek het meestal net op tijd. Heb het inderdaad weleens met scrollen op m'n telefoon, maar nu weet ik dus dat ik dan in de trein niet tegelijkertijd iets uit m'n tas moet gaan pakken.
Ja denk dat wij allemaal beide kanten wel kennenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan wat kennen is, heb hem als aardige gast en als irritante zuiger meegemaakt
Als mod van dat UTO ging je even naar de bioscoop en als je dan terugkwam mocht je een hele waslijst wegvinken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stelletje jankmuilen af en toe
in KSC kende ik hem voornamelijk als zuiger, DTS viel er prima mee te communicerenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja denk dat wij allemaal beide kanten wel kennen
Of de handel opbinden voor men gaat fokkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ontdek het meestal net op tijd. Heb het inderdaad weleens met scrollen op m'n telefoon, maar nu weet ik dus dat ik dan in de trein niet tegelijkertijd iets uit m'n tas moet gaan pakken.
quote:
DTS werd strenger gemodereerd, misschien daarom.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC kende ik hem voornamelijk als zuiger, DTS viel er prima mee te communiceren
Gooit ze over de schouders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of de handel opbinden voor men gaat fokken
misschien houdt ie zich schuil onder een of ander pipo accountquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DTS werd strenger gemodereerd, misschien daarom.
Voortaan roep ik wel...Dan heb je er geen last vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Dit is te grievend.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voortaan roep ik wel...Dan heb je er geen last van
ligt er aan waar je dat doet, levert je ook irl al gauw wat ongewenste intimiteiten gedoe opquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef pullup het volgende:
In ieder geval is er nog geen vent hier geweest die kwam melden dat hij een TR bij elkaar geswaffeld had
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Als mod van dat UTO ging je even naar de bioscoop en als je dan terugkwam mocht je een hele waslijst wegvinken.Dat was dan ook wel een zootje af en toe
Opknopen, met een strikje erin!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of de handel opbinden voor men gaat fokken
Hahaha, niet van mij denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
JaDaar komen mijn 4 of 5 notes vandaan
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
Weet iemand al een leuke TT voor Dees?
Geen ideee. Ik ga kijkenquote:
Compleet met aftellen weer zekerquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
Als niemand iets leuks weet dan maak ik wel weer een nieuwe Romano TT.
Dat wordt dan de eerste zinnige TR in het volgende topic.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
Als niemand iets leuks weet dan maak ik wel weer een nieuwe Romano TT.
Ben benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |