SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
Coronizona ga ik waarschijnlijk worden![]()
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:02 schreef Yesse het volgende:
En het is weer woensdagHopelijk valt het mee in huize Zuid-Westen met de corona.
Ah wat sneu, hopelijk zijn ze beetje coulant qua inhaaltoesten en herkansingen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenZe was helemaal in tranen vanwege de ongelukkige timing. En ging dus al sniffend en snotterend bij mij op de bank zitten.
Ahwquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenZe was helemaal in tranen vanwege de ongelukkige timing. En ging dus al sniffend en snotterend bij mij op de bank zitten.
Ze heeft het hoogstwaarschijnlijk ook op school gekregen, afgelopen maandag. Ze hadden examenconcert, waarbij ze dus de hele dag met een grote groep leerlingen bij elkaar hebben gezeten om muziek te maken en naar elkaars optredens te kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
AhwIk hoop maar dat de school meewerkt. Vooral aangezien je van schoolgaande kinderen/jongeren eigenlijk niet kan verwachten dat ze zelf 100% verantwoordelijk zijn voor het corona-vrij blijven. Dat is op school bijna onmogelijk volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb zin om weer in bed te gaan liggen.
Beterschapquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook een beetje hoofdpijn, dat helpt ook niet.
Hoop een keer een elektrische.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag auto reveal Red Bull racing
Zit wel elektrische onderdelen in voor de motorquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop een keer een elektrische.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
Coronizona ga ik waarschijnlijk worden
Oh ik dacht aan OmizonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja, nou ik vind drie dagen thuis, twee op kantoor wel prettig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)kadvies-vervalt.html
Thuiswerkadvies vervalt? Doe dat even na de Olympische Spelen ja.
Dit is echt mijn horror. Ik wil pas weer naar kantoor als de besmettingen onder de 10.000 per dag ligtquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)kadvies-vervalt.html
Thuiswerkadvies vervalt? Doe dat even na de Olympische Spelen ja.
Gewoon stoppen met testen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is echt mijn horror. Ik wil pas weer naar kantoor als de besmettingen onder de 10.000 per dag ligt
Neee ik wil vooral het niet oplopenquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met testen.
Bij ons welquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou ik vind drie dagen thuis, twee op kantoor wel prettig.Dat mag wel gewoon blijven.
En waren er nog mensen dan die zich aan dat thuiswerkadvies hielden? Het is volgens mij weer net zo druk als voor de pandemie.
Hier is het wel nog zo dat er maximaal twee op een kamer mogen zijn. Maar de afgelopen jaren is het aantal collega's ook afgenomen, waardoor we nu bijna allemaal nog maar met twee in plaats van vier op de kamer zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons welIk vind het wel leuk hoor om straks weer 1 of 2x per week naar kantoor te gaan. Maar dan liever als het 's ochtends vroeg niet meer zo koud is en na de OS
Ik weiger er aan mee te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Oei, sterkte @:Arizona !
Gaat wel snel hier opeens hè met de positieve gevallen
Heel goed, typisch weer zo'n hypequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weiger er aan mee te doen.
Straks om 12 uur toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef Strani het volgende:
Zitten we zomaar opeens met z'n allen ijshockey te kijken... #NoSkatingWednesday
Benieuwd wat voor choas het dit keer wordt.quote:
Kunnen we ipv een karaoke-meet geen shorttrack-meet doen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor choas het dit keer wordt.
Kunnen we het niet combineren? Dat je er een soort vernieuwde biathlon van maakt? Diegene die vals zingt, krijgt een strafrondje bij het shorttracken erbij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen we ipv een karaoke-meet geen shorttrack-meet doen?
Ook een uitstekende manier om alle kleine frustraties die we met elkaar hebben uit ons systeem te krijgen.
Had je zelf eigenlijk ook een test gedaan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even naar de fysio en de sportschool voor ik Omikronned ben
Oh ik dacht dat je zou willen dat die persoon dan direct neergeschoten zou worden, ik vond het al wat heftigquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen we het niet combineren? Dat je er een soort vernieuwde biathlon van maakt? Diegene die vals zingt, krijgt een strafrondje bij het shorttracken erbij.
Dat lukt me trouwens nog best wel een leuke toevoeging aan de winterspelen.
Ik weiger om ooit nog op schaatsen te staan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen we ipv een karaoke-meet geen shorttrack-meet doen?
Ook een uitstekende manier om alle kleine frustraties die we met elkaar hebben uit ons systeem te krijgen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zou willen dat die persoon dan direct neergeschoten zou worden, ik vond het al wat heftig
Ik zou het nog wel eens willen doen, om te kijken of ik het alsnog echt kan leren. Lijkt me heerlijk om goed te kunnen schaatsen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weiger om ooit nog op schaatsen te staan.
Dat is ook een optie. Geen goede, maar het is wel een optiequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zou willen dat die persoon dan direct neergeschoten zou worden, ik vond het al wat heftig
We nemen het mee in ons voorstel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Geen goede, maar het is wel een optie
Er heeft nog nooit een Zeeuw een medaille op de winterspelen gewonnen. Nu weten we ook waaromquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weiger om ooit nog op schaatsen te staan.
Omicrona kan ook nog bij jouquote:
Of stoppen met werken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met testen.
Ik vind een meet van drie dagen wel een beetje lang eigenlijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen we het niet combineren? Dat je er een soort vernieuwde biathlon van maakt? Diegene die vals zingt, krijgt een strafrondje bij het shorttracken erbij.
Dat lukt me trouwens nog best wel een leuke toevoeging aan de winterspelen.
Vals zingen en een rondje schaatsen kan toch best in een middagje?quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind een meet van drie dagen wel een beetje lang eigenlijk
Lee is Koreaans en Li is Chinees hoor ik netquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:07 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best gek dat Russische namen in het Nederlands altijd op z'n Nederlands worden geschreven, maar dat de Koreaanse Lee's niet gewoon Li worden in het Nederlands.
Ja dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lee is Koreaans en Li is Chinees hoor ik net
Die ene keer dat ik echt op schaatsen heb gestaan, vond ik het vreselijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel eens willen doen, om te kijken of ik het alsnog echt kan leren. Lijkt me heerlijk om goed te kunnen schaatsen.
Niet als ik voor elke valse nooit die ik zing een rondje moet schaatsen. Ik zing heel vals en schaats heel langzaamquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vals zingen en een rondje schaatsen kan toch best in een middagje?
Ja maar zulke dingen moet je ook eigenlijk in de winter doen hè, en dan liefst op ijsquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik echt op schaatsen heb gestaan, vond ik het vreselijk.
Het was winter op een schaatsbaantje op de markt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zulke dingen moet je ook eigenlijk in de winter doen hè, en dan liefst op ijs
Dat werkt blijkbaar niet zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ookMaar de uitspraak is hetzelfde dus eigenlijk zou Lee ook Li moeten zijn in het Nederlands.
Ik kwam er achter dat dat bij mij vooral te maken had met natuurijs en butsen. Binnen ging het wel aardig. Niet zoals deze OS'ers of überhaupt ook maar OK maar het lukte wel beter dan buitenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik echt op schaatsen heb gestaan, vond ik het vreselijk.
Nederlands en buitenlandse namen is altijd al een raar systeem geweest, vind ik persoonlijk, hoe we alles Nederlands maken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:07 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best gek dat Russische namen in het Nederlands altijd op z'n Nederlands worden geschreven, maar dat de Koreaanse Lee's niet gewoon Li worden in het Nederlands.
Ik had vooral last van valangst, dus dan ga je sowieso onderuit natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat dat bij mij vooral te maken had met natuurijs en butsen. Binnen ging het wel aardig. Niet zoals deze OS'ers of überhaupt ook maar OK maar het lukte wel beter dan buiten
Oh, ik dacht dat het per liedje zou gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet als ik voor elke valse nooit die ik zing een rondje moet schaatsen. Ik zing heel vals en schaats heel langzaam![]()
Maar ik vind het wel leuk allebei dus ik zou meer zingen dan goed voor me is en dan blijf je bezig
Ik, maar ja werkgever is ook de overheid zelf.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou ik vind drie dagen thuis, twee op kantoor wel prettig.Dat mag wel gewoon blijven.
En waren er nog mensen dan die zich aan dat thuiswerkadvies hielden? Het is volgens mij weer net zo druk als voor de pandemie.
Iemand had hem ook moeten vertellen dat het glad is.quote:
Hij werd onderuit gehaald door een ander.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand had hem ook moeten vertellen dat het glad is.
Of ze hadden zo'n geel bordje moeten neerzetten, wat een fout van de organisatie.
Nou, dan moet je maar naar de karaoke-meet komen, als je niet naar de shorttrack-meet wilquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een rondje schaatsen zou voor mij neerkomen op een rondje glijden.
Laatste keer dat ik schaatste was in Utrecht in 1997 of zo, met school. Eén van mijn vrienden kon net als ik ook niet schaatsen en we trokken samen op om in elk geval één rondje met succes af te kunnen ronden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een rondje schaatsen zou voor mij neerkomen op een rondje glijden.
Ik hoor net zelfs dat hij onderuit gezaagd werd, ik vind dat toch wel erg grof.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij werd onderuit gehaald door een ander.
"I came, I saw, I won" krijgt wel een hele nare betekenis zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor net zelfs dat hij onderuit gezaagd werd, ik vind dat toch wel erg grof.
Raar ook dat dit soort gereedschap blijkbaar mag worden meegenomen in zo'n race. Ik ga me inzetten voor zaagvrij schaatsen.
Oh, bij mij reed ie toen net naar plek 1.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik achter want bij mij stond Knegt destijds nog op 4
Games of Thrones met schaatsenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu hoor ik ze ook weer zeggen "Hij heeft veel wapens om mee in te halen".
Sorry, maar wat heeft dit nog met schaatsen te maken?
Dan wordt het klunen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou die draak toch wel iets té draconisch zijn voor de ijsomstandigheden.
Niet met een ijsdraak. Dan kan je zelfs nog een schaatstoernooi in de woestijn houden. Steeds als de baan smelt laat je dat beest een nieuw baantje blazen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou die draak toch wel iets té draconisch zijn voor de ijsomstandigheden.
Gewoon de airco van de stadions wat hoger zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet met een ijsdraak. Dan kan je zelfs nog een schaatstoernooi in de woestijn houden. Steeds als de baan smelt laat je dat beest een nieuw baantje blazen.![]()
[ afbeelding ]
Volgende winterspelen in Qatar, want waarom niet? [ afbeelding ]
Nou het scheelt wel ja, die 500 meter is gewoon zo chaotisch dat het eigenlijk niet meer leuk is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:34 schreef Em31 het volgende:
Dit kijkt wel en stuk relaxter dan de 500 meter.
En zeker niet als er dubieuze PEN worden uitgedeeld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het scheelt wel ja, die 500 meter is gewoon zo chaotisch dat het eigenlijk niet meer leuk is.
Dat vernederlandsen van namen is echt vreselijk en zou niet meer gedaan moeten worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:07 schreef Strani het volgende:
Dat ben ik ook wel met je eens, staat voor geen meter inderdaad. Ik hou voor Russen ook altijd de Engelse versie vastquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vernederlandsen van namen is echt vreselijk en zou niet meer gedaan moeten worden.
Ik was juist net gaan zitten, starten ze ineens dat Wilhelmus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:57 schreef Strani het volgende:
Allemaal wederom opstaan voor het Wilhelmus aub.
Terechte klacht Sjaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vernederlandsen van namen is echt vreselijk en zou niet meer gedaan moeten worden.
Vreemd, ziet eruit als een zwaar overtrokken reactie?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef Yesse het volgende:
Er is een relhttps://nos.nl/peking2022(...)uptie-een-gruweldaad
Maar ik snap het niet helemaal
Misschien schaatst hij zelf liever op softijs?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef Yesse het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef Strani het volgende:
Jaaaaa NLZiet heeft de VRT-zenders eindelijk toevoegd, hier hoop ik al tijden op![]()
![]()
Een beetje zoals er rond het Nederlands Elftal nog weleens overbodig gezeur is als het gras in Albanië niet kort genoeg gemaaid is inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Vreemd, ziet eruit als een zwaar overtrokken reactie?
JAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef Strani het volgende:
Jaaaaa NLZiet heeft de VRT-zenders eindelijk toevoegd, hier hoop ik al tijden op![]()
![]()
Heb jij nog iets waarover ik mee zou kunnen juichen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA![]()
(Ik juich gewoon mee)
Gruweldaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef Yesse het volgende:
Precies. Dat je gesprekken hebt met de ijsmeesters en uitspreekt hoe je het ijs het liefst hebt lijk me niet raar. Als je ervoor gaat betalen, dán wordt het corruptie. Maar daar zie ik geen bewijs voor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een beetje zoals er rond het Nederlands Elftal nog weleens overbodig gezeur is als het gras in Albanië niet kort genoeg gemaaid is inderdaad.
Hij kan niet tegen zijn verlies.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef Yesse het volgende:
Nou ja hij heeft gewonnen dus daar ligt het niet eens aan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen zijn verlies.
Ja, vier jaar schorsen kan helaas niet maar ben wel benieuwd hoe de ISU en het IOC hierop reageren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef Em31 het volgende:
Het begon leuk, maar wat een vervelende kerel.
Als het onzin is zou het ze wel sieren dit snel te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, vier jaar schorsen kan helaas niet maar ben wel benieuwd hoe de ISU en het IOC hierop reageren.
Ja dan moet je eigenlijk gewoon voor je eigen bestwil opgesloten worden, dit kan echt nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef AgnesGru het volgende:
Wanneer je je erg natte was wil centrifugeren, maar per ongeluk het spoel programma aanzet
Natter = beter?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef AgnesGru het volgende:
Wanneer je je erg natte was wil centrifugeren, maar per ongeluk het spoel programma aanzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Lekker soppen jaquote:
Ja ik vind het ook wel een hele zure reactie...quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef Strani het volgende:
Dat hij als het aan hem zou liggen zelfs graag zou zien dat de KNSB voor vier jaar geschorst wordt zegt wel veel hoor. Dat zit dieper dan alleen dit verhaal.
Slechte winnaar dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft gewonnen dus daar ligt het niet eens aan.
De zon schijnt en het is bijzonder lekker weerquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij nog iets waarover ik mee zou kunnen juichen?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De zon schijnt en het is bijzonder lekker weer
Dit is wel jammer ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef Em31 het volgende:
Het begon leuk, maar wat een vervelende kerel.
Ja hij maakt het zichzelf ook niet makkelijk. Er zal een stuk minder voor hem worden gesupport in Thialf in de toekomst.quote:
En we hebben hem nog wel geëerd zojuist.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Strani het volgende:
Oh nou de Spaanse koning heeft ook Covid. Da's dan weer minder juichwaardig.
Ja wellicht is 'ie daar ziek van geworden hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En we hebben hem nog wel geëerd zojuist.
Die was toch (nog) corrupter dan de KNSB, of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Strani het volgende:
Nee hijzelf is nooit ergens bij betrokken geweest. Z'n vader wel, en z'n (binnenkort ex-)zwager.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die was toch (nog) corrupter dan de KNSB, of heb ik dat verkeerd onthouden?
Ik heb ooit een tijdje met een jongen gesproken die een ding had voor doorweekte kleding. Douchen met kleren aan, noem maar op, voor hem was dat de ultieme turn on. Dat was wel bijzonder.quote:
Volgens mij zou hij dan ook nog graag bewust creëren, het lieve Thialfpubliek irriteren. Zo’n figuur lijkt het me ondertussen wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hij maakt het zichzelf ook niet makkelijk. Er zal een stuk minder voor hem worden gesupport in Thialf in de toekomst.
Ik heb net in de zon de auto gestofzuigd.quote:
Ah ok, het witte schaap van de familie dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hijzelf is nooit ergens bij betrokken geweest. Z'n vader wel, en z'n (binnenkort ex-)zwager.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij dan ook nog graag bewust creëren, het lieve Thialfpubliek irriteren. Zo’n figuur lijkt het me ondertussen wel.
Nouja af en toe was het wel wat vreemd, dat hij Roest stond te supporteren ofzo langs de baan, dat soort dingen. Maar dacht dat hij het nog wel goed bedoelde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]Dat we dat al die tijd niet zagen hè, wát een lul
Oh maar wat was daar dan raar aan? Dat had ik niet meegekregen hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja af en toe was het wel wat vreemd, dat hij Roest stond te supporteren ofzo langs de baan, dat soort dingen. Maar dacht dat hij het nog wel goed bedoelde.
Roest was aan het oefenen en hij stond met een spandoek en alles hem toe te schreeuwen ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar wat was daar dan raar aan? Dat had ik niet meegekregen hoor.
En waarschijnlijk ook boosquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het valt op dat het vaak witte grijze mannen zijn...
Oh tijdens een training, dan is het wel gek jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Roest was aan het oefenen en hij stond met een spandoek en alles hem toe te schreeuwen ofzoRoest vond het zelf volgens mij niet zo fijn.
Echtquote:
Het is altijd de schuld van de andere, niet van de Nederlander.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:42 schreef Cee het volgende:
Wat doen die commentatoren verontwaardigd, dit is toch overduidelijk.
Spaanse griep.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Strani het volgende:
Dat is wel bijzonder ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tijdje met een jongen gesproken die een ding had voor doorweekte kleding. Douchen met kleren aan, noem maar op, voor hem was dat de ultieme turn on. Dat was wel bijzonder.
Voelde wel altijd chill als je daarna weer zonder kleding in het zwembad mocht springen, maar dit gaat wel wat ver ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een tijdje met een jongen gesproken die een ding had voor doorweekte kleding. Douchen met kleren aan, noem maar op, voor hem was dat de ultieme turn on. Dat was wel bijzonder.
Ieder zo z'n ding, ik ben wel vreemdere kinks tegen gekomen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voelde wel altijd chill als je daarna weer zonder kleding in het zwembad mocht springen, maar dit gaat wel wat ver ja.
Dat wel. Maar wat was hij in Mocro Maffia allejezus slecht. Ik snap dat nog steeds niet want in Nieuwe Buren was hij prima.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu Beau van gisteren waar Daan Schuurmans was, maar jeetje wat is die man heerlijk opgedroogd. Heeft een soort vriendelijkheid/intensiteit in zijn ogen en uitstraling.
Alles wat ik je heb verteld was in vertrouwen Cyanquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ieder zo z'n ding, ik ben wel vreemdere kinks tegen gekomen.
Ik ken hem nog van Costa!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu Beau van gisteren waar Daan Schuurmans was, maar jeetje wat is die man heerlijk opgedroogd. Heeft een soort vriendelijkheid/intensiteit in zijn ogen en uitstraling.
Als ik dit soort dingen dan over hem lees, heb ik daar nu wel een ander beeld bij: https://www.volkskrant.nl(...)ezer-roest~b97ec9e7/?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja af en toe was het wel wat vreemd, dat hij Roest stond te supporteren ofzo langs de baan, dat soort dingen. Maar dacht dat hij het nog wel goed bedoelde.
Lekker drukke finalequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2 penalty en de rest naar de A-finale
Ja precies en Volle Maanquote:
Ik snap deze jongen niet helemaal geloof ik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van Costa!
[..]
Als ik dit soort dingen dan over hem lees, heb ik daar nu wel een ander beeld bij: https://www.volkskrant.nl(...)ezer-roest~b97ec9e7/?
Ik was ook ziedend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:50 schreef NailQueen het volgende:
In de nieuwe video van Nikkie zegt ze dat Dark Side haar minst favoriete nummer van 2021 was![]()
Eigenlijk was dit vraag niet zo moeilijk. Ze had gewoon Wit-Rusland kunnen zeggen![]()
Ik heb nog helemaal niks gezegd over de chorizo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles wat ik je heb verteld was in vertrouwen Cyan
Toen was ik 10 dus ik denk dat ik die gemist heb daardoorquote:
Ik ook niet volgens mijquote:Op [quote]
[b]Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap deze jongen niet helemaal geloof ik.![]()
Doe gewoon je ding en je wint alles, wat is dit allemaal.
Doe nou niet jinxenquote:
En dat gaan we zo houden, dacht ik zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gezegd over de chorizo.
Morele winnaar hè.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo wordt China als winnaar gegeven?
Wees blij dat ik het niet ben begonnen over wat jij allemaal met paella doet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat gaan we zo houden, dacht ik zo
Ik zei héél duidelijk dat ik paella niet lekker vind dus wat jij vervolgens deed vond ik redelijk #MeToo-waardig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het niet ben begonnen over wat jij allemaal met paella doet.
Het was lekkere paella hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei héél duidelijk dat ik paella niet lekker vind dus wat jij vervolgens deed vond ik redelijk #MeToo-waardig.
Dat hoeft als geboosterde zonder klachten niet. Ik verwacht morgen wel klachtenquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Had je zelf eigenlijk ook een test gedaan?
Hij geeft wel netjes zelf aan dat het aan zichzelf ligt en niet aan iemand anders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sjinkie zag de penalty weer niet aankomen.
Vanavond dan maar Het verhaal van Nederland kijken, op NPO1.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Guanabana het volgende:
Een PEN voor Knegt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik moest even weg. Hebben we nog iets gewonnen sinds een post of 90 geleden?
Is het een Chinees gebruik om sporters pennen te geven?quote:
Helemaal niets, flopdag!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik moest even weg. Hebben we nog iets gewonnen sinds een post of 90 geleden?
Ik vond hem ook zo raar reageren in het interview na z’n winstquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij dan ook nog graag bewust creëren, het lieve Thialfpubliek irriteren. Zo’n figuur lijkt het me ondertussen wel.
Toen met Jennifer Hofman verdiende niet de schoonheidsprijs. To say the least.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:46 schreef Guanabana het volgende:
TeamNL maar opheffen. Slechtste OS ooitquote:
En dan gebeurd er juist helemaal nietsquote:
In FOK! versie gesproken: en de PEN, de PEN voor Knegt.quote:
Niet alleen de KNSB 4 jaar schorsen, gewoon iedereen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
TeamNL maar opheffen. Slechtste OS ooit
Klinkt alsof iemand het flink gejinxt heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
TeamNL maar opheffen. Slechtste OS ooit
quote:
Oh hij is een narcist, oke next.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toen met Jennifer Hofman verdiende niet de schoonheidsprijs. To say the least.
Ja, dat vielquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan gebeurd er juist helemaal niets
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt alsof iemand het flink gejinxt heeft.![]()
Ik vraag me af wie
[..]
Ik hoorde Mika vanochtend in de Jumbo #komtweldichtbijzoquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Mika die ineens 100 procent songfestival is
Is heel leuk toch? Op elkaar liggen op een mini slee?quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:16 schreef Em31 het volgende:
Dat dubbelrodelen slaat echt nergens op hoor.
Elke keer denk ik waarom? Mooie is ook nog dat als je bovenop ligt wel heel veel vertrouwen in de ander moet hebben. Want als die een fout maakt is degene bovenop die het hardste crashtquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:16 schreef Em31 het volgende:
Dat dubbelrodelen slaat echt nergens op hoor.
Het is niet gemengd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is heel leuk toch? Op elkaar liggen op een mini slee?
Dat hoeft toch ook nietquote:
Komt vast omdat de Duitsers vonden dat ze te weinig medailles haaldenquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:20 schreef Em31 het volgende:
Ja dat is het, waarom??
Alsof ze gewoon nog een extra onderdeel wilden hebben.
“Meneer Vermeulen, kassa 4. Meneer Vermeulen, kassa 4.”quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoorde Mika vanochtend in de Jumbo #komtweldichtbijzo
Ja, als er geld verdiend kan worden is iedereen fan. ‘Onze’ Marlayne is ook zo’n echte fan als ze kan schnabbelen in het ESF-circuit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Mika die ineens 100 procent songfestival is
Daar hebben ze de relay bij het rodelen al voor bedacht...quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet
[..]
Komt vast omdat de Duitsers vonden dat ze te weinig medailles haalden
Er is een relay bij het rodelen?!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben ze de relay bij het rodelen al voor bedacht...
Ohquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Op het moment dat de eerste beneden is mag de tweede boven van start.
Zou wat zijn dat ze dan weer terug naar boven moeten rennen om de volgende aan te tikken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohik zat helemaal te bedenken hoe dan, maar aantikken is dus niet nodig.
Eentje op zijn slee wachtend ergens midden op de baan, hij mag pas gaan als de eerste achterop hem crasht.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies, veel logischer bij een relay toch.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eentje op zijn slee wachtend ergens midden op de baan, hij mag pas gaan als de eerste achterop hem crasht.
Ik dacht dat je een geintje maakte.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben ze de relay bij het rodelen al voor bedacht...
Nee, zo gaat het niet. Als de eerste rodelaar beneden is tikt hij de tweede aan en wordt de complete rodelbaan 180 graden omgedraaid. Enzovoort.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies, veel logischer bij een relay toch.
Je zou het wel denken, maar niets is minder waarquote:
Er moet wel aangetikt worden. Maar dan wel iets anders. Beneden moeten de rodelaars een bord aantikken, daarna mag de volgende starten. Ondertussen loopt de tijd gewoon door.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat. Of mannen die graag aan wintersport doen, maar het snel koud hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik denk toch dat het dubbel rodelen is bedacht door homoseksuele mannen die nog in de kast zaten
Oké ik vind dit nog erger dan al die extra zwemnummers.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er moet wel aangetikt worden. Maar dan wel iets anders. Beneden moeten de rodelaars een bord aantikken, daarna mag de volgende starten. Ondertussen loopt de tijd gewoon door.
Ja. Waarbij het aantal kanshebbers voor winst hier helemaal klein is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ik vind dit nog erger dan al die extra zwemnummers.
Misschien is het een idee om die dingen samen te voegen tot één nieuw item. In plaats van een baan met ijs doen we dan een baan waar water over stroomt, sporters in zwemkleding moeten dan zonder slee van die baan naar beneden roetsjen oid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ik vind dit nog erger dan al die extra zwemnummers.
Dat noemen we een glijbaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om die dingen samen te voegen tot één nieuw item. In plaats van een baan met ijs doen we dan een baan waar water over stroomt, sporters in zwemkleding moeten dan zonder slee van die baan naar beneden roetsjen oid.
Die heeft toch sowieso al een corona van zijn werk?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Strani het volgende:
katten altijd +1quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kattenfoto omdat het kan
[ afbeelding ]
Ik heb nu beeld van seksende ijsberenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
Is dit een goed moment om te melden dat ik zin heb in vuige seks, of is het daarvoor nog wat vroeg op de avond.
Kan hoor, maar dan slaat de SC wel door naar heel erg burgerlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
of kan ik dat beter helemaal niet posten.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nu beeld van seksende ijsberen![]()
Je mag dat altijd melden. Ik verwacht echter niet dat een FOK!ster er op in zal gaan dat ze langs komt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
Is dit een goed moment om te melden dat ik zin heb in vuige seks, of is het daarvoor nog wat vroeg op de avond.
Beter opletten, vriendelijke vriend. ik heb een groot zoekveld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag dat altijd melden. Ik verwacht echter niet dat een FOK!ster er op in zal gaan dat ze langs komt.
Corona doet wel wat met jequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
kennelijk een kenmerk. Naast het rochelen en keelpijn.quote:
Ik ga waarschijnlijk dus ook binnenkort corona krijgen. Ben nu erg benieuwd hoe ik me morgen voelquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
kennelijk een kenmerk. Naast het rochelen en keelpijn.
Wat zegt het dat niemand dit liket en ik wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
zorg ervoor dat New Mexico nog wat condooms in huis haalt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk dus ook binnenkort corona krijgen. Ben nu erg benieuwd hoe ik me morgen voel
jij houdt van reuring.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat zegt het dat niemand dit liket en ik wel.
Een seksrelquote:
Hee lapjes, zin om te braden op m'n grilletje? hue hue hue.quote:
Gelukkig maar dat je weer wat opknapt!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:48 schreef Guanabana het volgende:
Beterschap voor de coronalijders en -misschien lijders!
Zelf ging ik gisteren (waarschijnlijk zonder corona) ook belabberd slecht. Vandaag wat beter.
Dan heb jij geen foto's gezien van den ijs_beer!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag dat altijd melden. Ik verwacht echter niet dat een FOK!ster er op in zal gaan dat ze langs komt.
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan heb jij geen foto's gezien van den ijs_beer!
oelalalaquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is dat ik niet van de herenliefde ben, anders was ik hier vol op ingegaan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee lapjes, zin om te braden op m'n grilletje? hue hue hue.
ijs_beer doet onze verkilde hartjes smeltenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het gaat hier om de berenliefde hequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is dat ik niet van de herenliefde ben, anders was ik hier vol op ingegaan!
Voor alles is er een eerste keerquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is dat ik niet van de herenliefde ben, anders was ik hier vol op ingegaan!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks komen nog dickpics van @:ijs_beer langs
Bovendien kun je van beren nog heel wat leren, tussen de lakens.quote:
Het is niet voor niets dat een beer de master is!quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bovendien kun je van beren nog heel wat leren, tussen de lakens.
Want beren zijn als ''leraar'' beregoed.
Oh ja, tweede aflevering vandaag!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:04 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, is het weer klaar qua reuring?
Want dan kan ik Het verhaal van Nederland gaan terugkijken.
Met Daan Schuurmans?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:04 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, is het weer klaar qua reuring?
Want dan kan ik Het verhaal van Nederland gaan terugkijken.
Ja ik moet de eerste nog!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, tweede aflevering vandaag!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
lekker soppen op Daan Schuurmans?
(sorry)
Dat is ook de enige reden waarom jij wegkomt met zo'n post.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beter opletten, vriendelijke vriend. ik heb een groot zoekveld.
Komt hij mee als ik net sta te koken, inderdaad niet de handigste timing.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
Mja, dat Roger nog aan het koken was gaf wel de doorslag hequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
nee ik had het beter niet kunnen posten.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
nee ik had het beter niet kunnen posten.
IJsbeer is eigenlijk Nils van der Poelquote:
Roger staat wel vaker in de keuken op belangrijke momenten!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja, dat Roger nog aan het koken was gaf wel de doorslag he
Je vond het toch een narcist?quote:
Natuurlijk een leuk gezicht om steeds een hele lading tegelijk te lanceren en zo'n lichtjessnoer in de lucht te maken, maar als er dan iets fout gaat is wel meteen een flink deel weg.quote:SpaceX verliest 40 van 49 satellieten: 'Vervelend, maar niet onoverkomelijk'
SpaceX, het ruimtevaartbedrijf van Elon Musk, heeft in een klap 40 van de 49 satellieten verloren die vorige week donderdag werden gelanceerd. Door een geomagnetische storm zijn de Starlink-satellieten verbrand in de atmosfeer.
https://nos.nl/artikel/24(...)-niet-onoverkomelijk
Jij had het over hoe het was gegaan met Jennifer Hoffman. Dus toen zocht ik op hoe of wat, en zag ik dat ze hem zo noemde in een interview.quote:
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja, dat Roger nog aan het koken was gaf wel de doorslag he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |