SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
Coronizona ga ik waarschijnlijk worden![]()
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:02 schreef Yesse het volgende:
En het is weer woensdagHopelijk valt het mee in huize Zuid-Westen met de corona.
Ah wat sneu, hopelijk zijn ze beetje coulant qua inhaaltoesten en herkansingen!quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenZe was helemaal in tranen vanwege de ongelukkige timing. En ging dus al sniffend en snotterend bij mij op de bank zitten.
Ahwquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooralsnog is het vooral veel gedoe, want dochter zou deze week en begin volgende week inhaaltoetsen en herkansingen hebbenZe was helemaal in tranen vanwege de ongelukkige timing. En ging dus al sniffend en snotterend bij mij op de bank zitten.
Ze heeft het hoogstwaarschijnlijk ook op school gekregen, afgelopen maandag. Ze hadden examenconcert, waarbij ze dus de hele dag met een grote groep leerlingen bij elkaar hebben gezeten om muziek te maken en naar elkaars optredens te kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
AhwIk hoop maar dat de school meewerkt. Vooral aangezien je van schoolgaande kinderen/jongeren eigenlijk niet kan verwachten dat ze zelf 100% verantwoordelijk zijn voor het corona-vrij blijven. Dat is op school bijna onmogelijk volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb zin om weer in bed te gaan liggen.
Beterschapquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook een beetje hoofdpijn, dat helpt ook niet.
Hoop een keer een elektrische.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag auto reveal Red Bull racing
Zit wel elektrische onderdelen in voor de motorquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop een keer een elektrische.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
Coronizona ga ik waarschijnlijk worden
Oh ik dacht aan OmizonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja, nou ik vind drie dagen thuis, twee op kantoor wel prettig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)kadvies-vervalt.html
Thuiswerkadvies vervalt? Doe dat even na de Olympische Spelen ja.
Dit is echt mijn horror. Ik wil pas weer naar kantoor als de besmettingen onder de 10.000 per dag ligtquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)kadvies-vervalt.html
Thuiswerkadvies vervalt? Doe dat even na de Olympische Spelen ja.
Gewoon stoppen met testen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is echt mijn horror. Ik wil pas weer naar kantoor als de besmettingen onder de 10.000 per dag ligt
Neee ik wil vooral het niet oplopenquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met testen.
Bij ons welquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou ik vind drie dagen thuis, twee op kantoor wel prettig.Dat mag wel gewoon blijven.
En waren er nog mensen dan die zich aan dat thuiswerkadvies hielden? Het is volgens mij weer net zo druk als voor de pandemie.
Hier is het wel nog zo dat er maximaal twee op een kamer mogen zijn. Maar de afgelopen jaren is het aantal collega's ook afgenomen, waardoor we nu bijna allemaal nog maar met twee in plaats van vier op de kamer zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij ons welIk vind het wel leuk hoor om straks weer 1 of 2x per week naar kantoor te gaan. Maar dan liever als het 's ochtends vroeg niet meer zo koud is en na de OS
Ik weiger er aan mee te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
Oei, sterkte @:Arizona !
Gaat wel snel hier opeens hè met de positieve gevallen
Heel goed, typisch weer zo'n hypequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weiger er aan mee te doen.
Straks om 12 uur toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:53 schreef Strani het volgende:
Zitten we zomaar opeens met z'n allen ijshockey te kijken... #NoSkatingWednesday
Benieuwd wat voor choas het dit keer wordt.quote:
Kunnen we ipv een karaoke-meet geen shorttrack-meet doen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor choas het dit keer wordt.
Kunnen we het niet combineren? Dat je er een soort vernieuwde biathlon van maakt? Diegene die vals zingt, krijgt een strafrondje bij het shorttracken erbij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen we ipv een karaoke-meet geen shorttrack-meet doen?
Ook een uitstekende manier om alle kleine frustraties die we met elkaar hebben uit ons systeem te krijgen.
Had je zelf eigenlijk ook een test gedaan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:58 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even naar de fysio en de sportschool voor ik Omikronned ben
Oh ik dacht dat je zou willen dat die persoon dan direct neergeschoten zou worden, ik vond het al wat heftigquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kunnen we het niet combineren? Dat je er een soort vernieuwde biathlon van maakt? Diegene die vals zingt, krijgt een strafrondje bij het shorttracken erbij.
Dat lukt me trouwens nog best wel een leuke toevoeging aan de winterspelen.
Ik weiger om ooit nog op schaatsen te staan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Kunnen we ipv een karaoke-meet geen shorttrack-meet doen?
Ook een uitstekende manier om alle kleine frustraties die we met elkaar hebben uit ons systeem te krijgen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zou willen dat die persoon dan direct neergeschoten zou worden, ik vond het al wat heftig
Ik zou het nog wel eens willen doen, om te kijken of ik het alsnog echt kan leren. Lijkt me heerlijk om goed te kunnen schaatsen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weiger om ooit nog op schaatsen te staan.
Dat is ook een optie. Geen goede, maar het is wel een optiequote:Op woensdag 9 februari 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zou willen dat die persoon dan direct neergeschoten zou worden, ik vond het al wat heftig
We nemen het mee in ons voorstel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Geen goede, maar het is wel een optie
Er heeft nog nooit een Zeeuw een medaille op de winterspelen gewonnen. Nu weten we ook waaromquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weiger om ooit nog op schaatsen te staan.
Omicrona kan ook nog bij jouquote:
Of stoppen met werken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |