Done, ik zal januari even aanpassen naar februariquote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef wimderon het volgende:
Kjeld weer de beste loting, natuurlijk.
En kan een mod de M1500 even tussen [] zetten?
Pas dan ook even de tijd aan, het is om 11:30quote:Op maandag 7 februari 2022 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Done, ik zal januari even aanpassen naar februari
Uitslapen morgenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Pas dan ook even de tijd aan, het is om 11:30
Of ze weten wat ze moeten doenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:35 schreef hhh38 het volgende:
Krol moet helemaal alleen. Nuis een prima loting. En weer vroeg waarmee de concurrentie verlamd kan worden
Aangezien China nu een duidelijke favoriet heeft in één van de laatste ritten zal de luchtcirculatie niet wegvallen. Misschien laten ze een paar Oeigoeren rondrijden in de binnenbaan?quote:
Gewoon blowers aanzettenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien China nu een duidelijke favoriet heeft in één van de laatste ritten zal de luchtcirculatie niet wegvallen. Misschien laten ze een paar Oeigoeren rondrijden in de binnenbaan?
Ik weet niet of er überhaupt blowers zijn. Lijkt me iets voor Erben om uit te zoeken gezien zijn obsessie voor de blowers in Heerenveenquote:
Ja dat is wel jammer. Race tegen de klok is minder leuk.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Weer zo'n matige loting, erg jammer. Duels willen we zien.
De kans op een matige loting was ook hier wel groot door de vreemde WB-stand met al die schaatsers die WB's hebben geskipt. Vooral jammer dat dan de favorieten uit de "blokken" (Nuis/Krol en Mantia/Ning) niet tegen elkaar lotenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Weer zo'n matige loting, erg jammer. Duels willen we zien.
Niet voor Marcel?quote:
Ik denk dat we voor Marcel snel uitgejuicht zijnquote:
Ik denk juist dat zijn race het langste duurt (van de Nederlanders)!quote:Op maandag 7 februari 2022 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor Marcel snel uitgejuicht zijn
Johansson tegen Mantia of Ning was ook nog prima geweest, maar zelfs dat krijgen we niet. Maar goed, Kim heeft ook een World Cup gewonnen dit seizoen dus die rit tegen Nuis kan nog leuk wordenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De kans op een matige loting was ook hier wel groot door de vreemde WB-stand met al die schaatsers die WB's hebben geskipt. Vooral jammer dat dan de favorieten uit de "blokken" (Nuis/Krol en Mantia/Ning) niet tegen elkaar loten
Howe reed geweldig tot 1100m in Calgary, maar ging volledig stuk waardoor hij niet won kan ik me herinnerenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:32 schreef Felagund het volgende:
Wel een vreemde laatste rit, Johansson tegen Howe, ik was al weer vergeten dat die het zo goed hebben gedaan in de WB dit jaar.
Qua tijden is het toch best een snelle baan tot nu toe?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat lastig worden met dit ijs voor Krol en Nuis lijkt mij. Jammer dat Roest niet start door dat Bosker zo nodig moest starten hier, die had ik wel goede kans gegeven opzich.
Al drie keer een OR toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua tijden is het toch best een snelle baan tot nu toe?
Wel veel schaatsers/schaatsters die compleet kapot gaan. Schouten, vd Poel en Wust zijn dan net degene die ook de langere afstand erg beheersen. Dat idee heb ik toch niet echt bij Nuis en Krol, maar ik wil er graag naast zitten hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is een beetje gek. Het is duidelijk sneller dan Tomaszow en Stavanger, de snelste tijden komen in de buurt van Thialf, maar in breedte lijkt dat dan weer niet te lukken.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nouja we weten nu in ieder geval dat hij de hyperactiviteit niet faket voor de cameraquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:03 schreef Montov het volgende:
Bedankt Erben. Nuttige toevoeging weer.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:03 schreef Montov het volgende:
Als een tafelgast of voor een eigen interview vind ik hem al jaren vermoeiend, maar nu vind ik dat blije hoofd wel aandoenlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:03 schreef Montov het volgende:
Graag je mening over marijnfietst die Ajax wil opdoeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef wimderon het volgende:
Bij elke voorspelling van Erben staat hij erbij met een gezicht van: 'Ik heb de grenzen opgezocht'.
Die hou ik graag voor me in dezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag je mening over marijnfietst die Ajax wil opdoeken.
De zoon van?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Was het niet leuk geweest er een jonkie tussen te zetten, die nu schaatst. Nu luisteren we naar 3 mannen met een zelfde achtergrond.
Tijmen Snel?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Was het niet leuk geweest er een jonkie tussen te zetten, die nu schaatst. Nu luisteren we naar 3 mannen met een zelfde achtergrond.
Pien Hersman.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Merel Conijn bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Wust en Nuis delen een appartement.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Montov het volgende:
Helaas geen schandalen meer, dus nu gaan we voorspellingen doen op de kamerindeling van de atleten.
Joep Wennemars.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pien Hersman.
Dan gaat Martin automatisch van tafel.
Die is in China, dus dat wordt lastig.quote:
Nee hoorquote:
1. Nuisquote:
1. De Chineesquote:
12:40/12:45?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef Mani89 het volgende:
Hoe laat finisht de laatste rit ongeveer? Iemand een idee?
Oké dan kan ik nog wel even langs de Xenos.quote:
Ja?quote:
Dit ja, waarbij Mantia nog ipv 2 of 3 zou kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
1. De Chinees
2. De geblokte Noor
3. Een Nederlander
Dat is net als vragen: Wil je gezond zijn of doodziek?quote:
Zeker, maar is dat 100% uitgesloten?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een goede Pavel (op de 500 en 1000 dan).
Welk Belgje?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:11 schreef AllesKaputt het volgende:
Haalt het Belgje de top-20? Ik zeg: neen.
top 8 gaat hem wel lukken, Swings danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:11 schreef AllesKaputt het volgende:
Haalt het Belgje de top-20? Ik zeg: neen.
Ook nu ze niet meer inschrijfbaar is als reserve?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is in China, dus dat wordt lastig.
Een goede Pavel op de 1500 had ik ook nog wel eens willen zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een goede Pavel (op de 500 en 1000 dan).
quote:is nicknamed 'Supermantia'
quote:Hopes to become a pilot after retiring from speed skating.
quote:Named after character in 'A Cruel Romance'
quote:Studies computer engineering and loves to tinker with technology, such as old cars and robots
quote:Nicknamed 'pistachio' for his love of the nuts. Puts his left skate on first.
quote:Wears a Superman t-shirt below his skating suit
quote:Tried speed skating after having a football tournament in the Viking Ship, the 1994 OWG rink
quote:Partner is Joy Beune, also a speed skater, after he cheated on his wife when she got pregnant.
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:14 schreef Montov het volgende:
Raad de schaatser:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou inderdaad kunnen dat ze al weer is teruggevlogen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:13 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ook nu ze niet meer inschrijfbaar is als reserve?
Mantia, Krol en Nuis zijn wel simpelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:14 schreef Montov het volgende:
Raad de schaatser:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Falco Zandstraquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:14 schreef Montov het volgende:
Raad de schaatser:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Marc Overmarsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:14 schreef Montov het volgende:
Raad de schaatser:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lekker dat Nuis nog even door het slijk wordt gehaald in een triviarubriekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:14 schreef Montov het volgende:
Raad de schaatser:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is toch gewoon een act? Waarom zou hij Oda niet kennen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Gast wie ben jij?
Is het niet raar dat een schaatser of zijn begeleiding zich niet verdiept in de schaatser waar je tegenmoet ivm kruisingen/openingen etc?
Roest had hier misschien wel wat gekund.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:19 schreef ijs_beer het volgende:
Wij hebben simpelweg maar 2 toppers op 1500m, de rest is altijd veldvulling.
Geen idee, ik kende hem als dagjesmens ook niet echt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een act? Waarom zou hij Oda niet kennen?
Had gekund, maar zijn zilveren medaille van 4 jaar geleden is geen garantie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roest had hier misschien wel wat gekund.
heeft ie dit jaar ook niet echt laten zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roest had hier misschien wel wat gekund.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@de_boswachter![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]oke dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:de_boswachterOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hersman is in het gewone leven een soort Erik Scherder.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:21 schreef EinarBoe het volgende:
Martin Hersman ziet er wel sportiever uit dan leeftijdsgenoot Marc Overmars.
Ik vind hem wel een beetje een Han Kock hoofd hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:21 schreef EinarBoe het volgende:
Sander Schimmelpiemel en de kloof.quote:
Mantiaquote:is nicknamed 'Supermantia'
Krolquote:Hopes to become a pilot after retiring from speed skating.
Lehman?quote:Named after character in 'A Cruel Romance
Dawson?quote:Studies computer engineering and loves to tinker with technology, such as old cars and robots
Bosker?quote:Nicknamed 'pistachio' for his love of the nuts. Puts his left skate on first.
Howe?quote:Wears a Superman t-shirt below his skating suit
Johansson?quote:Tried speed skating after having a football tournament in the Viking Ship, the 1994 OWG rink
quote:Partner is Joy Beune, also a speed skater, after he cheated on his wife when she got pregnant.
Die is ook een stuk beter opgedroogd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:21 schreef EinarBoe het volgende:
Sowieso, je mannetjes daarvandaan halen is vragen om problemenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je tegenwoordig als bouwvakker nog op werkspot moet zoeken naar klusjes weet ik niet of je dan wel een goede bent...
Op de 500 start hij niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker, maar is dat 100% uitgesloten?
Dawson is correct.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mantia
[..]
Krol
[..]
Lehman?
[..]
Dawson?
[..]
Bosker?
[..]
Howe?
[..]
Johansson?
[..]Nuis
Nattedweil?quote:
Oh, Arefyev mag?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de 500 start hij niet in ieder geval.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:33 schreef Zorro het volgende:
Naar ES2 gegaan.
Die EiGeN bEeLdEn komen me mijn strot alweer uit
Vierde ja? Jeetjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:34 schreef hhh38 het volgende:
Silovs werd vorige keer 4e, echt bizar en totaal vergeten
Helaas doet hij dat nietquote:
*IMDb. Ik moet streng zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:36 schreef Salina het volgende:
Effe IMDB checken voor het camerawerk van de Canadees.
d'n Patrick toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie won er vier jaar geleden brons? Iemand die het nog weet?
Vancouver toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Margot Boer werd in Sochi vierde.
Cees-Rein was toen in topvorm.
Nuis, Morrisson, Swings?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie won er vier jaar geleden brons? Iemand die het nog weet?
Die had zilver.quote:
Dit valt me reuze meequote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:37 schreef hhh38 het volgende:
Zakharov is pure veldvulling, ik mis Yuskov
Linkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag je mening over marijnfietst die Ajax wil opdoeken.
Achtereekte. @Mani89quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Nu we zoveel Olympische medailles halen de afgelopen Spelen moet ik echt mijn best doen om ze allemaal te kunnen herinneren, in de jaren 80 en 90 was je dan meteen een idool
Neen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:41 schreef MichaelScott het volgende:
Zeg het maar: haalt hij de top 10 of niet?
2014 was de zwiep + Leenstra op 4, zowaar. Toen waren de Nederlandse vrouwen echt bijna niet te kloppen.quote:
Hij rijdt hem op dezelfde manier als Roest of Skobrev in het verleden. Dan is 26,2 gewoon primaquote:
Alle buitenlanders.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Marcoss het volgende:
Is Herbert wel eens negatief over een rit van een schaatser?
quote:
Aangezien ik er op ES geen last van heb: NOSquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Wie verzint die streep, de NOS of de internationale regie?
Ook alleen al de opmerking: "Bij Eurosport", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Zorro het volgende:
Wat ben ik blij dat ik op Eurosport kijk
Die had zomaar een medaille kunnen pakkenquote:
even quoten voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Mansjester het volgende:
Tering streep
Ik ontvang nog liever 100 dickpics van Jeroen, Marc en Ali dan dat die kutstreep er is
Skobrev was nog wel iets extremer, die probeerde het totale verval van alle rondjes onder de seconde te houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij rijdt hem op dezelfde manier als Roest of Skobrev in het verleden. Dan is 26,2 gewoon prima
Scheelt qua tijd overigens maar 0.25quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Redefine het volgende:
Prima race van Bosker. Hij lijkt toch beter dan bij het OKT.
Dan zap ik nu wegquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien ik er op ES geen last van heb: NOS
Maar dan wel zonder streep.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij Eurosport", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ja das waar. Al was Fabris nog weer extremer dan datquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Skobrev was nog wel iets extremer, die probeerde het totale verval van alle rondjes onder de seconde te houden
Dat klopt wel, het kwam ook door Kersten die snel wegging.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij rijdt hem op dezelfde manier als Roest of Skobrev in het verleden. Dan is 26,2 gewoon prima
Die heeft het ook, zag ik net.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar was die ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat terwijl het ijs in Thialf en stuk beter is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Scheelt qua tijd overigens maar 0.25
Wel als het verschil wat groter is. Dat zie ik liever op de finishquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of niet, als iemand net voor de streep schaatst
Het Duits commentaar ES is echt prima, vooral door Anni Friesinger. Gisteren zat ze ook complimentjes te geven in het Nederlands aan Ireen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Op Eurosport ook gewoon de streep hoor
Bij Wüst scheelde het ook weinigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat terwijl het ijs in Thialf en stuk beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |