Graag je mening over marijnfietst die Ajax wil opdoeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef wimderon het volgende:
Bij elke voorspelling van Erben staat hij erbij met een gezicht van: 'Ik heb de grenzen opgezocht'.
Die hou ik graag voor me in dezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag je mening over marijnfietst die Ajax wil opdoeken.
De zoon van?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Was het niet leuk geweest er een jonkie tussen te zetten, die nu schaatst. Nu luisteren we naar 3 mannen met een zelfde achtergrond.
Tijmen Snel?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Was het niet leuk geweest er een jonkie tussen te zetten, die nu schaatst. Nu luisteren we naar 3 mannen met een zelfde achtergrond.
Pien Hersman.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Merel Conijn bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Wust en Nuis delen een appartement.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Montov het volgende:
Helaas geen schandalen meer, dus nu gaan we voorspellingen doen op de kamerindeling van de atleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |