Hij rijdt hem op dezelfde manier als Roest of Skobrev in het verleden. Dan is 26,2 gewoon primaquote:
Alle buitenlanders.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Marcoss het volgende:
Is Herbert wel eens negatief over een rit van een schaatser?
quote:
Aangezien ik er op ES geen last van heb: NOSquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Wie verzint die streep, de NOS of de internationale regie?
Ook alleen al de opmerking: "Bij Eurosport", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Zorro het volgende:
Wat ben ik blij dat ik op Eurosport kijk
Die had zomaar een medaille kunnen pakkenquote:
even quoten voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Mansjester het volgende:
Tering streep
Ik ontvang nog liever 100 dickpics van Jeroen, Marc en Ali dan dat die kutstreep er is
Skobrev was nog wel iets extremer, die probeerde het totale verval van alle rondjes onder de seconde te houdenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij rijdt hem op dezelfde manier als Roest of Skobrev in het verleden. Dan is 26,2 gewoon prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |