Done, ik zal januari even aanpassen naar februariquote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef wimderon het volgende:
Kjeld weer de beste loting, natuurlijk.
En kan een mod de M1500 even tussen [] zetten?
Pas dan ook even de tijd aan, het is om 11:30quote:Op maandag 7 februari 2022 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Done, ik zal januari even aanpassen naar februari
Uitslapen morgenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Pas dan ook even de tijd aan, het is om 11:30
Of ze weten wat ze moeten doenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:35 schreef hhh38 het volgende:
Krol moet helemaal alleen. Nuis een prima loting. En weer vroeg waarmee de concurrentie verlamd kan worden
Aangezien China nu een duidelijke favoriet heeft in één van de laatste ritten zal de luchtcirculatie niet wegvallen. Misschien laten ze een paar Oeigoeren rondrijden in de binnenbaan?quote:
Gewoon blowers aanzettenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien China nu een duidelijke favoriet heeft in één van de laatste ritten zal de luchtcirculatie niet wegvallen. Misschien laten ze een paar Oeigoeren rondrijden in de binnenbaan?
Ik weet niet of er überhaupt blowers zijn. Lijkt me iets voor Erben om uit te zoeken gezien zijn obsessie voor de blowers in Heerenveenquote:
Ja dat is wel jammer. Race tegen de klok is minder leuk.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Weer zo'n matige loting, erg jammer. Duels willen we zien.
De kans op een matige loting was ook hier wel groot door de vreemde WB-stand met al die schaatsers die WB's hebben geskipt. Vooral jammer dat dan de favorieten uit de "blokken" (Nuis/Krol en Mantia/Ning) niet tegen elkaar lotenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Weer zo'n matige loting, erg jammer. Duels willen we zien.
Niet voor Marcel?quote:
Ik denk dat we voor Marcel snel uitgejuicht zijnquote:
Ik denk juist dat zijn race het langste duurt (van de Nederlanders)!quote:Op maandag 7 februari 2022 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor Marcel snel uitgejuicht zijn
Johansson tegen Mantia of Ning was ook nog prima geweest, maar zelfs dat krijgen we niet. Maar goed, Kim heeft ook een World Cup gewonnen dit seizoen dus die rit tegen Nuis kan nog leuk wordenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De kans op een matige loting was ook hier wel groot door de vreemde WB-stand met al die schaatsers die WB's hebben geskipt. Vooral jammer dat dan de favorieten uit de "blokken" (Nuis/Krol en Mantia/Ning) niet tegen elkaar loten
Howe reed geweldig tot 1100m in Calgary, maar ging volledig stuk waardoor hij niet won kan ik me herinnerenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:32 schreef Felagund het volgende:
Wel een vreemde laatste rit, Johansson tegen Howe, ik was al weer vergeten dat die het zo goed hebben gedaan in de WB dit jaar.
Qua tijden is het toch best een snelle baan tot nu toe?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat lastig worden met dit ijs voor Krol en Nuis lijkt mij. Jammer dat Roest niet start door dat Bosker zo nodig moest starten hier, die had ik wel goede kans gegeven opzich.
Al drie keer een OR toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua tijden is het toch best een snelle baan tot nu toe?
Wel veel schaatsers/schaatsters die compleet kapot gaan. Schouten, vd Poel en Wust zijn dan net degene die ook de langere afstand erg beheersen. Dat idee heb ik toch niet echt bij Nuis en Krol, maar ik wil er graag naast zitten hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is een beetje gek. Het is duidelijk sneller dan Tomaszow en Stavanger, de snelste tijden komen in de buurt van Thialf, maar in breedte lijkt dat dan weer niet te lukken.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nouja we weten nu in ieder geval dat hij de hyperactiviteit niet faket voor de cameraquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:03 schreef Montov het volgende:
Bedankt Erben. Nuttige toevoeging weer.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:03 schreef Montov het volgende:
Als een tafelgast of voor een eigen interview vind ik hem al jaren vermoeiend, maar nu vind ik dat blije hoofd wel aandoenlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:03 schreef Montov het volgende:
Graag je mening over marijnfietst die Ajax wil opdoeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef wimderon het volgende:
Bij elke voorspelling van Erben staat hij erbij met een gezicht van: 'Ik heb de grenzen opgezocht'.
Die hou ik graag voor me in dezen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag je mening over marijnfietst die Ajax wil opdoeken.
De zoon van?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Was het niet leuk geweest er een jonkie tussen te zetten, die nu schaatst. Nu luisteren we naar 3 mannen met een zelfde achtergrond.
Tijmen Snel?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Was het niet leuk geweest er een jonkie tussen te zetten, die nu schaatst. Nu luisteren we naar 3 mannen met een zelfde achtergrond.
Pien Hersman.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Merel Conijn bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:59 schreef BasEnAad het volgende:
Wust en Nuis delen een appartement.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef Montov het volgende:
Helaas geen schandalen meer, dus nu gaan we voorspellingen doen op de kamerindeling van de atleten.
Joep Wennemars.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pien Hersman.
Dan gaat Martin automatisch van tafel.
Die is in China, dus dat wordt lastig.quote:
Nee hoorquote:
1. Nuisquote:
1. De Chineesquote:
12:40/12:45?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef Mani89 het volgende:
Hoe laat finisht de laatste rit ongeveer? Iemand een idee?
Oké dan kan ik nog wel even langs de Xenos.quote:
Ja?quote:
Dit ja, waarbij Mantia nog ipv 2 of 3 zou kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
1. De Chinees
2. De geblokte Noor
3. Een Nederlander
Dat is net als vragen: Wil je gezond zijn of doodziek?quote:
Zeker, maar is dat 100% uitgesloten?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een goede Pavel (op de 500 en 1000 dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |