SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Nee, 4.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn, buiten Dimi, nog 5 mensen die op Salar hebben gestemd toch?
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat de zus van dimi even goed laat zien hoe hij met vera is omgegaan en dat het niet best was en hij daardoor nu buiten staat
Spijt? Nou ik zou daar geen spijt van hebben. Ze stelde valide vragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Vera breekt, heeft spijt van het gesprek
Ik denk dat Leroy ook wel een grote kans maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
Volgende genomineerden worden:
- Hanne
- Nawel
- Salar
Dat levert iig stemmen opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Vera gaat sowieso een week depri in bed liggen
Zoals Olav Mol zou zeggen: Baai baai, zwaai zwaai!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals Olav Mol zou zeggen: Baai baai, zwaai zwaai!
Wat denk jij @mario390quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
- Hanne
- Nawel
- Salar
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
Komt wel goed met Vera, even een dagje balen en dan weer door.
Nee joh. Dat is typisch zo'n angst die alleen werkt bij dieren in het wild. Zet ze in een kooitje, en ineens is het schattig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Kinga het volgende:
I love Salar, maar heb toch gestemd op het muisje aaien. Voor de hysterische beelden
nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Leroy ook wel een grote kans maakt
nawel denk ik niet meer nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Nawel, Vera en Leroy/Julio kun je nu al uittekenen voor komende week op de schopstoel.
kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:08 schreef Paul het volgende:
Vera gaat serieus zorgen maken om DIMI, dat zou hij nooit bij haar doen
En volgende week zit Veertje op de bank, en dan Zaterdag met gillende banden achter LulloDimi aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
Komt wel goed met Vera, even een dagje balen en dan weer door.
okquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Laat het duidelijk zijn ...
Veertje en Dimi HADDEN GEEN MOER SAMEN...
Mijn vriendin en ik hebben ook geen moer samen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ja, en Nouchine wel tegelijk hoop ik, de een maakt de ander nog banger.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Kinga het volgende:
I love Salar, maar heb toch gestemd op het muisje aaien. Voor de hysterische beelden
hylarisch met nouchquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Kinga het volgende:
Geblindoektquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is typisch zo'n angst die alleen werkt bij dieren in het wild. Zet ze in een kooitje, en ineens is het schattig.
Daarom voor wormen en sprinkhanen gekozen. Als je iets echet VIES vind, is dat ook vies in een bakje.
Geen testamenten meer dit jaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
als dimi haar niet morgen in
testament noemt,zall zij wel
begrijpen
dat is er niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
testament was vorig jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
- Hanne
- Nawel
- Salar
Neuken voor bestaanrecht is zo oud als de wereld.. niet alleen in BB huisjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik hebben ook geen moer samen.
Ik heb wel moeren. Dan heb ik iets gemaakt met bouten en moeren, helemaal trots op! Laat ik aan mijn vriendin zien...
Vriendin: Ok... uh... wat is het?
Whuzz:
Maar we neuken wel. Dus ja.
is nog geem 1 testament geweest, denk niet dat dat erkomt..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
Nawel heeft geen zin meer om op te stemmen, tiktokster zal altijd meer fanbase hebben dan de rest.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Nawel, Vera en Leroy/Julio kun je nu al uittekenen voor komende week op de schopstoel.
alleen denkt vera van wel en dat hij ook echt op haar gaat wachten buiten. best zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Tja, maar ze zal er toch een keertje uit moeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel heeft geen zin meer om op te stemmen, tiktokster zal altijd meer fanbase hebben dan de rest.
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Fikkert2 het volgende:
En misschien krijgen ze wel een pin als ze hun angst overwinnen, dus
harder dan ooitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.
ik hoop nouchine of nawelquote:
Ik denk niet dat ze wormen en sprinkhanen moeten eten, maar aanraken ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.
Anders komen er kamer vragen van de partij voor de dieren en staan er actievoerders op het parkeerterrein.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
fear factor big brother editie zal het wel weer net niet worden.
plastic spinnen en vliegen, ect.
heeft ie helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
tobias zegt dat nawel erg vaak chilled buiten de groep en dat ze mensen gaat meetrekken daarin. Hij hoopt dat het niet doorzet tegen grace
Die grijpt zijn kans.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef jooba het volgende:
Leroy is weer weetjewel goed bezeig tegen Vera. Zo ne domme gast zeg.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef lonneberga het volgende:
Die enge beesten zullen ze wel op scherm zien,anders krijgen ze weer gezeik
Uiteraard! Kutje zonder piemel in de buurt!quote:
klopt maar hij heeft nu echt wel gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef Kinga het volgende:
Tobias begint nu wel op een pastoor te lijken met zijn gepreek.
mij best, dan laat hij hanne tenminste een keer met rustquote:
Wie overleeft in een gameroom met een leeuwquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef BB-King het volgende:
Waarom moeten we een keuze maken tussen al die "angsten"?
Gewoon allemaal voor de leeuwen gooien. Uiteraard figuurlijk bedoeld.
Zodat er spinnen en volle trams in de bedden gelegd kunnen wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar waarom feestje in de gameroom?
Nee, die pakt de koe bij zijn hoorns.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef Kinga het volgende:
wat bedoel je weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard! Kutje zonder piemel in de buurt!
Je weet toch inmiddels hoe dat gaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef BB-King het volgende:
Waarom moeten we een keuze maken tussen al die "angsten"?
Gewoon allemaal voor de leeuwen gooien. Uiteraard figuurlijk bedoeld.
"nu"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef Kinga het volgende:
Gipsiusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"nu"
Tobias Johannus Gipsius de eerste. Zo is hij al sinds dag één toch?
Vol met braafgoede cliché's, semi-genuanceerde algemeenheden en "wijsheden" uit de hitkrant.
Kachel op 23 graden, hell week!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels hoe dat gaat?
"Hell week"!
- Peter wordt 5 meter omhoog gehaald in een hoogwerker
- 1 dagje geen warm water
En that's it.
Ik herinner me dat in BB2 ene opa Koos moest bungee jumpen. Dat zou beter zijn voor Peter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Hell week"!
En that's it.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef Flow3r het volgende:
oh ja, Vera zal wel een brief van hem krijgen met Valentijnsdag
Nee met Dimiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
Is Bridget soms weer samen met Andre?
Alleen als de productie hem daartoe dwingt vermoed ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef sarah8106 het volgende:
waw leroy verbrand ff zijn vriendschap met zijn te dikke buurvrouw lol
weet je welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou ook huilen als leroy tegen mij zou praten
Salar gaat er altijd op staan. Is een echte open player. Vind ik wel iets hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
- Hanne
- Nawel
- Salar
Salar is de leukste… ik wil even ruilen met Nouch.. even stoeien met Salar 🤪😜quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Salar gaat er altijd op staan. Is een echte open player. Vind ik wel iets hebben.
heeft big brother echt gezegd dat er een feestje komt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan het feestje nu komen. Bat wissel geweest
Hoi Vera,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Peter en Bridget zeiden het in de liveshow.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
heeft big brother echt gezegd dat er een feestje komt?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef Flow3r het volgende:
Levend ??? Dat is goed nieuws dan, beter dan deze BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ze Nawel als chellenge in die put kunne pleurenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Levend ??? Dat is goed nieuws dan, beter dan deze BB.
zijn toestand is nog niet bekendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Levend ??? Dat is goed nieuws dan, beter dan deze BB.
Bed is te breed voor die gang.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien dat ze Nawel als chellenge in die put kunne pleuren
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoi Vera,
Mijn vertrek uit BB-huis viel me echt zwaar. Mijn maatjes Kristof en Salar mis ik echt enorm. Ik snap dat Salar een beetje boos op me is, maar ik vond da ook echt kei moeilijk om te doen. vertel hem please dat hij dat moet snappen.
Het gaat goed met mij. Ik ben veel wezen stappen met al mijn voetbal matties. Lekker pintjes gepakt. Op de terugweg wel een ongeluk gehad. Dat was niet zo goed. Iemand had zijn been gebroken. Net als Tobias, hhahaha!
Had ook een mooie chick ontmoet. Wurgseks gedaan, maar daar kon ze niet zo goed tegen. Morgen komt ze uit het ziekenhuis. Misschien dat ik een kaartje stuur nog.
Ik moet helaas ook weer werken. Bij vergaderingen van papa zitten. Echt kei saai. Ik zou liever tafeltenissen met Salar.
Ik wilde nog de afleveringen van BB kijken, maar ik had het te druk met Tinder. Komt wel weer. Groetjes aan alle bewoners!
Doei! Dimi.
En dat is fout, omdat....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Cosima het volgende:
Leroy klootzak. Hij vindt zijn buurvrouw leuk,maar het is niet "zijn type". Dacht al gelijk ; te dik zeker want dat bedoelen mannen dan vaak.
Ah, ok. Dat verklaart een boelquote:Nawel ook geshokeerd (love her).
Na de problemen rondom the voice, zal men wel extra voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef Jockari het volgende:
BB is te soft wat alcohol betreft. Zo kom je niet aan die extravagante beelden natuurlijk.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende lovestory in de maak Grace en Tobi
Kun je voor stemmen. Curb your enthusiasm.... stelt niet veel voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
Waar blijft dat feestje in de game room dan.
Of zat Bridget weer te lullen?
Zij zei ook dat wij iets mochten verzinnen voor the hellweek.
Kan via de stem paginaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
Dat laatste kan al, je kunt stemmen op:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb geen idee wat dit gaat worden en of het iets gaat wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende lovestory in de maak Grace en Tobi
Classic "Pretty Woman".quote:
Het gehuil van Vera is als muziek in de oren van de regiequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Clasientje het volgende:
Hun kregen toch een feestje waar blijft dat muziek dan?
Vera zit daar niet voor het spel ze zit daar alleen maar vrienden te maken!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou mij niets verbazen als Vera zelf nog gaat.
Niet zo overdrijven he… Peter moet op 2 meter hoogte zitten , en een half dagje geen warm water..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Hell week"!
En that's it.
Ze denken dat het een mind fuck isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Sofia35 het volgende:
Gaan ze nog iets doen met de info dat iemand Salar in zn rug heeft gestoken ???? God wat zijn ze dom
Wokequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef Jockari het volgende:
BB is te soft wat alcohol betreft. Zo kom je niet aan die extravagante beelden natuurlijk.
Ja hoor dat is prima. En nee hoor, je hoeft niet verplicht geil te worden van dikke vrouwen haha. Zo typisch weer dar je dat eruit haalt, je geilheid is geen must voor alle vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat is fout, omdat....
Als iemand te dik is naar mijn smaak, dan is dat toch gewoon zo? Of moet ik verplicht geil worden van dikke vrouwen, omdat het anders zielig is?
[..]
Ah, ok. Dat verklaart een boel
Maar je zegt er niet bij dat het touw geen touw is maar elastiek, en dat Peterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven he… Peter moet op 2 meter hoogte zitten , en een half dagje geen warm water..
Dus datquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace gaat ook niet even kijken hoe het met Vera gaat.
Als ze alle spiegels weg halen ziet de regie ook niets meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
Voordat iedereen weer gaat zeuren van "huh, ik heb dat helemaal gemist! Waarom zegt niemand dat?!", op Instagram kun je ook zelf suggesties geven. Misschien een leuke (hel voor Salar) om alle spiegels weg te halen?![]()
[ afbeelding ]
Grace heeft toch een tijdje met Vera staan praten of vergis ik me ?quote:
Grace heeft al lang bij haar gezeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goh, die is te druk met aan Tobias plakken. De man die 6 jaar ouder is dan haar eigen zoonquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Iets met het is de schuld van andere blalabala amai zunnuhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Ireth het volgende:
Ik zit, dankzij widm, nu pas bij dimi in de studio. Normaal versta ik hem al moeilijk, maar nu zo zielig jankend al helemaal niet
I know, maar had verwacht dat ze na de DBK nog wel even zou gaan checken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace heeft al lang bij haar gezeten.
Wat ziet ze er oud uit zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Jockari het volgende:
De queen, wordt nu keizerin natuurlijk. Zucht.
[ afbeelding ]
Grace was dan ook een jonge moederquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Goh, die is te druk met aan Tobias plakken. De man die 6 jaar ouder is dan haar eigen zoon
Maandagmiddag om 14:30 uitvaartdienst en wordt er symbolisch as uitgestrooidquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Zou best in een poll kunnen.. Hoelang( is een chinees) blijft Veertje nog janken over Dimi's uitvaart ..
Grace is goed met woorden : "je bent een schatje, je verdient zoveel beter, je bent mijn vriendin, ik hou van jou ' etc etcquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Grace heeft toch een tijdje met Vera staan praten of vergis ik me ?
Ze is 35 en tobi 26 ofzo. Daarnaast begint ze steeds meer ghetto te worden met die straattaal van haar. Gun tobi iets leukersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Grace was dan ook een jonge moeder
Niet zo kleingeestig. Ik ken stellen van +25 jaar leeftijdverschil. Kan bestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Goh, die is te druk met aan Tobias plakken. De man die 6 jaar ouder is dan haar eigen zoon
Mijn top 3 qua nominatiesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Jockari het volgende:
Nu is mijn top drie:
• Salar
• Kristof
• Vera
Ik vind ze ook niet totaal bij elkaar passen maar dat heeft wat mij betreft niets met leeftijd te passen maar meer met andere dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze is 35 en tobi 26 ofzo. Daarnaast begint ze steeds meer ghetto te worden met die straattaal van haar. Gun tobi iets leukers
Grace heeft al een tijdje met haar gepraat. En wat is er op tegen dat als je bevriend bent aan het eind van de dag even gaat zitten. Of het nu lol is of serieus dat moet toch kunnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vera heeft haar vrees voor clowns toch al overwonnen heeft net afscheid genomen van een en er zit er nog eentje in het huis.
Nja straks komt het roddelen wel weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef Hunter het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Nawel zit goed op Vera in te praten
Ik ken weinig mannen die een vrouw willen die 25 jaar ouder is. Meeste willen jonge bloempjes. Er zijn altijd uitzonderingen maar ik zie het gewoon niet tussen hunquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet zo kleingeestig. Ik ken stellen van +25 jaar leeftijdverschil. Kan best
Dat zeg ik : even gepraat, de algemene chichés en dan weer doorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace heeft al een tijdje met haar gepraat. En wat is er op tegen dat als je bevriend bent aan het eind van de dag even gaat zitten. Of het nu lol is of serieus dat moet toch kunnen.
Alsof dat zo vreemd is 35 en 26, zijn zat stellen met zo'n leeftijdsverschil(en nog veel groter ook)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze is 35 en tobi 26 ofzo. Daarnaast begint ze steeds meer ghetto te worden met die straattaal van haar. Gun tobi iets leukers
Tobias is te knap voor een grace. En hij zit op een ander level van klasse. Geen matchquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef pecla het volgende:
[..]
Alsof dat zo vreemd is 35 en 26, zijn zat stellen met zo'n leeftijdsverschil(en nog veel groter ook)
Een week Nominatie rouw zou Veertje best uitkomen nu... als kersverse Nietsmeerhebber moet ze nu snel een strategie verzinnen...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maandagmiddag om 14:30 uitvaartdienst en wordt er symbolisch as uitgestrooid
nee he, dimi komt terug?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:00 schreef Rhosyn het volgende:
Toch typisch.
Vera wordt ondersteund door de groene kamer.
De gele kamer zijn druk met zichzelf.
Ja,getroost door diegene die ze bewust uit elkaar hebben gehaald.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:00 schreef Rhosyn het volgende:
Toch typisch.
Vera wordt ondersteund door de groene kamer.
De gele kamer zijn druk met zichzelf.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef Blackprinces het volgende:
Dimi was de zwakste schakel.. tot..uh.. nope
ze zijn het vergeten of zoquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Vreselijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard niet. Vrij land, ieder zijn ding, enz.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ja hoor dat is prima. En nee hoor, je hoeft niet verplicht geil te worden van dikke vrouwen haha. Zo typisch weer dar je dat eruit haalt, je geilheid is geen must voor alle vrouwen hoor.Maar zij MOET dus niks, er hoeft geen kilootje of 10 vanaf om hem te pleasen.
Waarom ben je dan een lul?quote:En je hoeft niet op nationale tv te verkondigen dat je je buurvrouw wel leuk vindt, maar niks met haar zou willen omdat ze dik is. Dan ben je namelijk gewoon een lul.
Da's wel typisch Nawel ja. Nep tanden, lippen en meer aanpassingen. Dus zelf was ze niet zo tevreden met haar natuurlijk lichaam. Maar oweeeee als je als man aangeeft dat je een bepaald type bouw niet mooi vind. DAN ben je af!quote:Verder in het algemeen geen fan van Nawel, maar love her omdat zij zich uitspreekt in deze situatie.
ja, denk allemaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef juul. het volgende:
[..]
Heejjj die Margriet heeft ook in BB gezeten, al heel wat jaar geleden
Het klan natuurlijk ook zijn dat Vera dit niet toelaat ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie Grace ook nooit chillen met Vera, alleen serieuze gesprekken als ze allebei alleen savonds laat nog wakker zijn, maar chillen, hangen ,kroelen en pulken doet Grace met anderen, niet met Vera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo unfair
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef Jockari het volgende:
[..]Ik las het net. Zo verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No mercy for animal abusers
Klopt, was BB4. Toen mochten ze gezellig met zijn allen het huis uit. Zelfs nog een reis naar het buitenland. Dus vroeger was het niet echt allemaal beter.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef Jockari het volgende:
[..]VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respectvol naar elkaar toe maar ik ben er nu wel klaar meequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef MMXMMX het volgende:
Mooi hoe Grace verteld over haar geloof
Martelpraktijken discussie op twitter incquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef GayGuy het volgende:
Voor de opdracht heb ik op Leroy, en Tobias met de blindoek gestemd. Hoop zo op die opdracht
Pfff volgende non-argument, eerst het leeftijdsverschil, nu dat hij te knap zou zijn(wist niet dat je zelf ook knap moet zijn om te kunnen matchen met een knap iemand, en bovendien zouden er veel mannen een moord doen voor Grace). Ik zou bijna denken dat je jaloers bent op haar en zelf Toby wilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Tobias is te knap voor een grace. En hij zit op een ander level van klasse. Geen match
Ik vond Dimi ook heel aantrekkelijk maar 20 kilo te zwaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Vrij land, ieder zijn ding, enz.
[..]
Waarom ben je dan een lul?
Je mag toch gewoon iemands karakter leuk vinden, maar afknappen op zijn/haar uiterlijk? En als je daar eerlijk voor uit komt, ben je een lul? Dus hij mag niets over haar zeggen, omdat hij haar niet aantrekkelijk vind?
Het is haar eigen keuze om overgewicht te hebben. Vrij land enzo.
Het is zijn keuze om te vertellen dat hij haar daarom niet aantrekkelijk vind. Vrij land werkt gelukkig twee kanten op, dus dat mag ook.
Hypocriet gedoe allemaal.
[..]
Da's wel typisch Nawel ja. Nep tanden, lippen en meer aanpassingen. Dus zelf was ze niet zo tevreden met haar natuurlijk lichaam. Maar oweeeee als je als man aangeeft dat je een bepaald type bouw niet mooi vind. DAN ben je af!
en 20 cm te lang voor je?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik vond Dimi ook heel aantrekkelijk maar 20 kilo te zwaar
Zonder t-shirt was het maar 19:450 kg...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Om af te kickenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
30 cm is toch de norm ?quote:
Wij ook een beetje feestquote:
Die date was ook niet helemaal fris.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:15 schreef Cosima het volgende:
Het is me gelukt om een verhaal van Leroy af te luisteren, normaal zet ik het af ivm plaatsvervangende schaamte. Het blijft hier altijd een beetje vaag waarom zijn verhalen precies zo raar zijn, dus ik zal het even uitschrijven zodat iedereen begrijpt waarom Leroy volgende week naar huis moet;
hij had een date met een Russische vrouw, maar alles was dicht in NL ivm lockdown, dus zij stelde voor naar Hasselt te gaan maar dat was"goverdomme 3 kwartier rijden" , toen zei ze ; dan naar Duitsland? Maar dat was een uur dus gingen ze maar naar Hasselt. En toen op de terugweg reed hij in een politiefuik en moest hij blazen maar hij blies een c-tje en toen mocht ie weer door.
Ze wilde dat ie haar weer ging ophalen voor een tweede date maar dat wilde hij niet, ze moest maar met de trein. Hij kon haar evt wel ophalen. Nou zo gezegd zo gedaan. MAAR die zaterdag wilde hij ook feesten met z'n vrienden omdat hij het BB-huis in zou gaan. Dit heeft hij om onduidelijke reden niet aan haar verteld dus zaterdag belde ze dat hij haar moest ophalen dus dat deed hij. Maar zij wilde de hele avond neuken en had een speciaal lingeriesetje mee. Zijn vrienden zeiden dat hij dan maar in hun bijzijn moest neuken, muziek stond toch aan. Dus dat hebben ze gedaan. En de volgende dag wilde zij geld voor een treinkaartje, maar hij had haar al opgehaald van het station en dat kostte ook al geld hoor. En hij zei tegen haar dat als hij een treinkaartje zou betalen voor haar hij beter een prostituee had kunnen bestellen want dat was goedkoper.
Ja echt een slecht verhaal dit nu , zegt Leroy. "je had er bij moeten zijn".
Wat een gentleman! En wát een verhaal
zen muziekjequote:
Djeezes wat een oetlul.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:15 schreef Cosima het volgende:
Het is me gelukt om een verhaal van Leroy af te luisteren, normaal zet ik het af ivm plaatsvervangende schaamte. Het blijft hier altijd een beetje vaag waarom zijn verhalen precies zo raar zijn, dus ik zal het even uitschrijven zodat iedereen begrijpt waarom Leroy volgende week naar huis moet;
hij had een date met een Russische vrouw, maar alles was dicht in NL ivm lockdown, dus zij stelde voor naar Hasselt te gaan maar dat was"goverdomme 3 kwartier rijden" , toen zei ze ; dan naar Duitsland? Maar dat was een uur dus gingen ze maar naar Hasselt. En toen op de terugweg reed hij in een politiefuik en moest hij blazen maar hij blies een c-tje en toen mocht ie weer door.
Ze wilde dat ie haar weer ging ophalen voor een tweede date maar dat wilde hij niet, ze moest maar met de trein. Hij kon haar evt wel ophalen. Nou zo gezegd zo gedaan. MAAR die zaterdag wilde hij ook feesten met z'n vrienden omdat hij het BB-huis in zou gaan. Dit heeft hij om onduidelijke reden niet aan haar verteld dus zaterdag belde ze dat hij haar moest ophalen dus dat deed hij. Maar zij wilde de hele avond neuken en had een speciaal lingeriesetje mee. Zijn vrienden zeiden dat hij dan maar in hun bijzijn moest neuken, muziek stond toch aan. Dus dat hebben ze gedaan. En de volgende dag wilde zij geld voor een treinkaartje, maar hij had haar al opgehaald van het station en dat kostte ook al geld hoor. En hij zei tegen haar dat als hij een treinkaartje zou betalen voor haar hij beter een prostituee had kunnen bestellen want dat was goedkoper.
Tja, zo leven bepaalde mensen.....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:15 schreef Cosima het volgende:
ooh dus eigenlijk beide gwn heel fout?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die date was ook niet helemaal fris.
Jezus wat een domme knul om dit te vertellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:15 schreef Cosima het volgende:
Met Nous dacht ik. Zag ook al dat Nawel steeds achter zich keek waar Grace bleef. Haar beide sloofjes waren niet in de kleine woonkamer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |