Vera zit daar niet voor het spel ze zit daar alleen maar vrienden te maken!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou mij niets verbazen als Vera zelf nog gaat.
Niet zo overdrijven he… Peter moet op 2 meter hoogte zitten , en een half dagje geen warm water..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels hoe dat gaat?
"Hell week"!
- Peter wordt 5 meter omhoog gehaald in een hoogwerker
- 1 dagje geen warm water
En that's it.
Ze denken dat het een mind fuck isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Sofia35 het volgende:
Gaan ze nog iets doen met de info dat iemand Salar in zn rug heeft gestoken ???? God wat zijn ze dom
Wokequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef Jockari het volgende:
BB is te soft wat alcohol betreft. Zo kom je niet aan die extravagante beelden natuurlijk.
Ja hoor dat is prima. En nee hoor, je hoeft niet verplicht geil te worden van dikke vrouwen haha. Zo typisch weer dar je dat eruit haalt, je geilheid is geen must voor alle vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat is fout, omdat....
Als iemand te dik is naar mijn smaak, dan is dat toch gewoon zo? Of moet ik verplicht geil worden van dikke vrouwen, omdat het anders zielig is?
[..]
Ah, ok. Dat verklaart een boel
Maar je zegt er niet bij dat het touw geen touw is maar elastiek, en dat Peterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven he… Peter moet op 2 meter hoogte zitten , en een half dagje geen warm water..
Dus datquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace gaat ook niet even kijken hoe het met Vera gaat.
Als ze alle spiegels weg halen ziet de regie ook niets meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
Voordat iedereen weer gaat zeuren van "huh, ik heb dat helemaal gemist! Waarom zegt niemand dat?!", op Instagram kun je ook zelf suggesties geven. Misschien een leuke (hel voor Salar) om alle spiegels weg te halen?![]()
[ afbeelding ]
Grace heeft toch een tijdje met Vera staan praten of vergis ik me ?quote:
Grace heeft al lang bij haar gezeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goh, die is te druk met aan Tobias plakken. De man die 6 jaar ouder is dan haar eigen zoonquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Iets met het is de schuld van andere blalabala amai zunnuhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Ireth het volgende:
Ik zit, dankzij widm, nu pas bij dimi in de studio. Normaal versta ik hem al moeilijk, maar nu zo zielig jankend al helemaal niet
I know, maar had verwacht dat ze na de DBK nog wel even zou gaan checken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace heeft al lang bij haar gezeten.
Wat ziet ze er oud uit zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Jockari het volgende:
De queen, wordt nu keizerin natuurlijk. Zucht.
[ afbeelding ]
Grace was dan ook een jonge moederquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Goh, die is te druk met aan Tobias plakken. De man die 6 jaar ouder is dan haar eigen zoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |