Bed is te breed voor die gang.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien dat ze Nawel als chellenge in die put kunne pleuren
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoi Vera,
Mijn vertrek uit BB-huis viel me echt zwaar. Mijn maatjes Kristof en Salar mis ik echt enorm. Ik snap dat Salar een beetje boos op me is, maar ik vond da ook echt kei moeilijk om te doen. vertel hem please dat hij dat moet snappen.
Het gaat goed met mij. Ik ben veel wezen stappen met al mijn voetbal matties. Lekker pintjes gepakt. Op de terugweg wel een ongeluk gehad. Dat was niet zo goed. Iemand had zijn been gebroken. Net als Tobias, hhahaha!
Had ook een mooie chick ontmoet. Wurgseks gedaan, maar daar kon ze niet zo goed tegen. Morgen komt ze uit het ziekenhuis. Misschien dat ik een kaartje stuur nog.
Ik moet helaas ook weer werken. Bij vergaderingen van papa zitten. Echt kei saai. Ik zou liever tafeltenissen met Salar.
Ik wilde nog de afleveringen van BB kijken, maar ik had het te druk met Tinder. Komt wel weer. Groetjes aan alle bewoners!
Doei! Dimi.
En dat is fout, omdat....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Cosima het volgende:
Leroy klootzak. Hij vindt zijn buurvrouw leuk,maar het is niet "zijn type". Dacht al gelijk ; te dik zeker want dat bedoelen mannen dan vaak.
Ah, ok. Dat verklaart een boelquote:Nawel ook geshokeerd (love her).
Na de problemen rondom the voice, zal men wel extra voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef Jockari het volgende:
BB is te soft wat alcohol betreft. Zo kom je niet aan die extravagante beelden natuurlijk.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende lovestory in de maak Grace en Tobi
Kun je voor stemmen. Curb your enthusiasm.... stelt niet veel voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
Waar blijft dat feestje in de game room dan.
Of zat Bridget weer te lullen?
Zij zei ook dat wij iets mochten verzinnen voor the hellweek.
Kan via de stem paginaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
Dat laatste kan al, je kunt stemmen op:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb geen idee wat dit gaat worden en of het iets gaat wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende lovestory in de maak Grace en Tobi
Classic "Pretty Woman".quote:
Het gehuil van Vera is als muziek in de oren van de regiequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Clasientje het volgende:
Hun kregen toch een feestje waar blijft dat muziek dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |