quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef sarah8106 het volgende:
waw leroy verbrand ff zijn vriendschap met zijn te dikke buurvrouw lol
weet je welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef Blackprinces het volgende:
Ik zou ook huilen als leroy tegen mij zou praten
Salar gaat er altijd op staan. Is een echte open player. Vind ik wel iets hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
Volgende genomineerden worden:
- Hanne
- Nawel
- Salar
Salar is de leukste… ik wil even ruilen met Nouch.. even stoeien met Salar 🤪😜quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Salar gaat er altijd op staan. Is een echte open player. Vind ik wel iets hebben.
heeft big brother echt gezegd dat er een feestje komt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan het feestje nu komen. Bat wissel geweest
Hoi Vera,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef Flow3r het volgende:
oh ja, Vera zal wel een brief van hem krijgen met Valentijnsdag
Peter en Bridget zeiden het in de liveshow.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
heeft big brother echt gezegd dat er een feestje komt?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef Flow3r het volgende:
Levend ??? Dat is goed nieuws dan, beter dan deze BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ze Nawel als chellenge in die put kunne pleurenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Levend ??? Dat is goed nieuws dan, beter dan deze BB.
zijn toestand is nog niet bekendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Levend ??? Dat is goed nieuws dan, beter dan deze BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |