Vera gaat sowieso een week depri in bed liggenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou.. een week lang Veertje gejank alsof Dimi net dood is neergevallen..gadverdamme wat een Showgirl
Gatver, dat je daarbij denkt aan delenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Getver, daar hoeven niet in te delen
niet wat jij denktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Getver, daar hoeven niet in te delen
Gaat ze niet naar het scherm kijken, dat wordt weer bagger... beter muizen aaienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
Nou straks even stemmen op dingen die een hel zijn voor Nawel......![]()
![]()
Dus dat. Lets go!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Deden ze in Australië ook, dan moet iedereen ook, anders geen geld in de pot
Weet ik niet, maar ik weet niet wat hij hem nog heeft ingefluisterd voor hij weg ging.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Angelique61 het volgende:
Wie heeft Salar verteld dat Dimi op em gestemd heeft?
64 vogelspinnen los laten in het huis, en de bewoners zeggen dat er 67 zijn los gelatenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en spinnen dat gaat wat werden
Volgens mij heeft Dimi het aan niemand in het huis verteld.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Angelique61 het volgende:
Wie heeft Salar verteld dat Dimi op em gestemd heeft?
Misschien bepalen ze met de poll de volgorde, en komt dat met de meeste stemmen als 'grande finale'quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
64 vogelspinnen los laten in het huis, en de bewoners zeggen dat er 67 zijn los gelaten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
64 vogelspinnen los laten in het huis, en de bewoners zeggen dat er 67 zijn los gelaten![]()
![]()
Is daar er een moment van bekend, dan is dat makkelijk terug te vinden voor DGK om een filmpje van te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dimi het aan niemand in het huis verteld.
Er zijn, buiten Dimi, nog 5 mensen die op Salar hebben gestemd toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dimi het aan niemand in het huis verteld.
Oh. Dat zou wel een goeie zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien bepalen ze met de poll de volgorde, en komt dat met de meeste stemmen als 'grande finale'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |