ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:59 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week een Nederlander die er uit gaat, Vera of Leroy.
Volgens mij dacht hij dat ze bedoelden of hij de hele groep weer zou zienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
Peter: Gaan jullie elkaar nog zien?
Dimi: "Ja, want dat hebben we gezegd!"
Niet "Ja, ik kan niet WACHTEN!"
Maar: "ja... dat heb ik nou eenmaal beloofd"
slappe hap deze "enge" dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik wil Peter wel in aktie zien in 'n hoogwerker
Pff.. enge film kijken..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
Nou straks even stemmen op dingen die een hel zijn voor Nawel......![]()
![]()
wie bedoelt hij?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
Peter: Gaan jullie elkaar nog zien?
Dimi: "Ja, want dat hebben we gezegd!"
Niet "Ja, ik kan niet WACHTEN!"
Maar: "ja... dat heb ik nou eenmaal beloofd"
Oh ik dacht dat we zelfs iets mochten verzinnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is realistisch. Vera geraakt ver maar de finale zal toch gespeeld worden door Tobias, Grace en Kristof.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
hij denk niet dat vera winnt
hij zegt tobias
Doe mij die ook maar, de rest is behoorlijk flauwquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Alle spiegels weg !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef IkFok het volgende:
geen warm water een week lang lijkt me wel wat
yep en spinnen dat gaat wat werdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef IkFok het volgende:
geen warm water een week lang lijkt me wel wat
en vera ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij dacht hij dat ze bedoelden of hij de hele groep weer zou zien
Daarom Peter in aktie, die staat of in de keuken of zit 'n halve dag te spelen met zijn snorrekequote:
Getver, daar hoeven wij niet in te delenquote:
afwachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:01 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Hij is realistisch. Vera geraakt ver maar de finale zal toch gespeeld worden door Tobias, Grace en Kristof.
die 3 zullen niet snel op de bank komen. Tobias en Grace spelen iedereen naar huis en iedereen heeft Kristof graag behalve de opperbitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |