Maandagmiddag om 14:30 uitvaartdienst en wordt er symbolisch as uitgestrooidquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef 5thencounter het volgende:
Zou best in een poll kunnen.. Hoelang( is een chinees) blijft Veertje nog janken over Dimi's uitvaart ..
Grace is goed met woorden : "je bent een schatje, je verdient zoveel beter, je bent mijn vriendin, ik hou van jou ' etc etcquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Grace heeft toch een tijdje met Vera staan praten of vergis ik me ?
Ze is 35 en tobi 26 ofzo. Daarnaast begint ze steeds meer ghetto te worden met die straattaal van haar. Gun tobi iets leukersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Grace was dan ook een jonge moeder
Niet zo kleingeestig. Ik ken stellen van +25 jaar leeftijdverschil. Kan bestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Goh, die is te druk met aan Tobias plakken. De man die 6 jaar ouder is dan haar eigen zoon
Mijn top 3 qua nominatiesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Jockari het volgende:
Nu is mijn top drie:
• Salar
• Kristof
• Vera
Ik vind ze ook niet totaal bij elkaar passen maar dat heeft wat mij betreft niets met leeftijd te passen maar meer met andere dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze is 35 en tobi 26 ofzo. Daarnaast begint ze steeds meer ghetto te worden met die straattaal van haar. Gun tobi iets leukers
Grace heeft al een tijdje met haar gepraat. En wat is er op tegen dat als je bevriend bent aan het eind van de dag even gaat zitten. Of het nu lol is of serieus dat moet toch kunnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Goh, die is te druk met aan Tobias plakken. De man die 6 jaar ouder is dan haar eigen zoon
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vera heeft haar vrees voor clowns toch al overwonnen heeft net afscheid genomen van een en er zit er nog eentje in het huis.
Nja straks komt het roddelen wel weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef Hunter het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Nawel zit goed op Vera in te praten
Ik ken weinig mannen die een vrouw willen die 25 jaar ouder is. Meeste willen jonge bloempjes. Er zijn altijd uitzonderingen maar ik zie het gewoon niet tussen hunquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet zo kleingeestig. Ik ken stellen van +25 jaar leeftijdverschil. Kan best
Dat zeg ik : even gepraat, de algemene chichés en dan weer doorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace heeft al een tijdje met haar gepraat. En wat is er op tegen dat als je bevriend bent aan het eind van de dag even gaat zitten. Of het nu lol is of serieus dat moet toch kunnen.
Alsof dat zo vreemd is 35 en 26, zijn zat stellen met zo'n leeftijdsverschil(en nog veel groter ook)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze is 35 en tobi 26 ofzo. Daarnaast begint ze steeds meer ghetto te worden met die straattaal van haar. Gun tobi iets leukers
Tobias is te knap voor een grace. En hij zit op een ander level van klasse. Geen matchquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef pecla het volgende:
[..]
Alsof dat zo vreemd is 35 en 26, zijn zat stellen met zo'n leeftijdsverschil(en nog veel groter ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |