SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Nee, 4.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn, buiten Dimi, nog 5 mensen die op Salar hebben gestemd toch?
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat de zus van dimi even goed laat zien hoe hij met vera is omgegaan en dat het niet best was en hij daardoor nu buiten staat
Spijt? Nou ik zou daar geen spijt van hebben. Ze stelde valide vragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Vera breekt, heeft spijt van het gesprek
Ik denk dat Leroy ook wel een grote kans maaktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
Volgende genomineerden worden:
- Hanne
- Nawel
- Salar
Dat levert iig stemmen opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Vera gaat sowieso een week depri in bed liggen
Zoals Olav Mol zou zeggen: Baai baai, zwaai zwaai!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals Olav Mol zou zeggen: Baai baai, zwaai zwaai!
Wat denk jij @mario390quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
- Hanne
- Nawel
- Salar
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
Komt wel goed met Vera, even een dagje balen en dan weer door.
Nee joh. Dat is typisch zo'n angst die alleen werkt bij dieren in het wild. Zet ze in een kooitje, en ineens is het schattig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Kinga het volgende:
I love Salar, maar heb toch gestemd op het muisje aaien. Voor de hysterische beelden
nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Leroy ook wel een grote kans maakt
nawel denk ik niet meer nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Nawel, Vera en Leroy/Julio kun je nu al uittekenen voor komende week op de schopstoel.
kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:08 schreef Paul het volgende:
Vera gaat serieus zorgen maken om DIMI, dat zou hij nooit bij haar doen
En volgende week zit Veertje op de bank, en dan Zaterdag met gillende banden achter LulloDimi aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
Komt wel goed met Vera, even een dagje balen en dan weer door.
okquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Laat het duidelijk zijn ...
Veertje en Dimi HADDEN GEEN MOER SAMEN...
Mijn vriendin en ik hebben ook geen moer samen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ja, en Nouchine wel tegelijk hoop ik, de een maakt de ander nog banger.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Kinga het volgende:
I love Salar, maar heb toch gestemd op het muisje aaien. Voor de hysterische beelden
hylarisch met nouchquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Kinga het volgende:
Geblindoektquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is typisch zo'n angst die alleen werkt bij dieren in het wild. Zet ze in een kooitje, en ineens is het schattig.
Daarom voor wormen en sprinkhanen gekozen. Als je iets echet VIES vind, is dat ook vies in een bakje.
Geen testamenten meer dit jaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
als dimi haar niet morgen in
testament noemt,zall zij wel
begrijpen
dat is er niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
testament was vorig jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
- Hanne
- Nawel
- Salar
Neuken voor bestaanrecht is zo oud als de wereld.. niet alleen in BB huisjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik hebben ook geen moer samen.
Ik heb wel moeren. Dan heb ik iets gemaakt met bouten en moeren, helemaal trots op! Laat ik aan mijn vriendin zien...
Vriendin: Ok... uh... wat is het?
Whuzz:
Maar we neuken wel. Dus ja.
is nog geem 1 testament geweest, denk niet dat dat erkomt..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
Nawel heeft geen zin meer om op te stemmen, tiktokster zal altijd meer fanbase hebben dan de rest.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Nawel, Vera en Leroy/Julio kun je nu al uittekenen voor komende week op de schopstoel.
alleen denkt vera van wel en dat hij ook echt op haar gaat wachten buiten. best zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Tja, maar ze zal er toch een keertje uit moeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel heeft geen zin meer om op te stemmen, tiktokster zal altijd meer fanbase hebben dan de rest.
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Fikkert2 het volgende:
En misschien krijgen ze wel een pin als ze hun angst overwinnen, dus
harder dan ooitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.
ik hoop nouchine of nawelquote:
Ik denk niet dat ze wormen en sprinkhanen moeten eten, maar aanraken ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.
Anders komen er kamer vragen van de partij voor de dieren en staan er actievoerders op het parkeerterrein.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
fear factor big brother editie zal het wel weer net niet worden.
plastic spinnen en vliegen, ect.
heeft ie helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
tobias zegt dat nawel erg vaak chilled buiten de groep en dat ze mensen gaat meetrekken daarin. Hij hoopt dat het niet doorzet tegen grace
Die grijpt zijn kans.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef jooba het volgende:
Leroy is weer weetjewel goed bezeig tegen Vera. Zo ne domme gast zeg.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef lonneberga het volgende:
Die enge beesten zullen ze wel op scherm zien,anders krijgen ze weer gezeik
Uiteraard! Kutje zonder piemel in de buurt!quote:
klopt maar hij heeft nu echt wel gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef Kinga het volgende:
Tobias begint nu wel op een pastoor te lijken met zijn gepreek.
mij best, dan laat hij hanne tenminste een keer met rustquote:
Wie overleeft in een gameroom met een leeuwquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef BB-King het volgende:
Waarom moeten we een keuze maken tussen al die "angsten"?
Gewoon allemaal voor de leeuwen gooien. Uiteraard figuurlijk bedoeld.
Zodat er spinnen en volle trams in de bedden gelegd kunnen wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar waarom feestje in de gameroom?
Nee, die pakt de koe bij zijn hoorns.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef Kinga het volgende:
Tobias begint nu wel op een pastoor te lijken met zijn gepreek.
wat bedoel je weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard! Kutje zonder piemel in de buurt!
Je weet toch inmiddels hoe dat gaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef BB-King het volgende:
Waarom moeten we een keuze maken tussen al die "angsten"?
Gewoon allemaal voor de leeuwen gooien. Uiteraard figuurlijk bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |