Geen testamenten meer dit jaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
als dimi haar niet morgen in
testament noemt,zall zij wel
begrijpen
dat is er niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
testament was vorig jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
Volgende genomineerden worden:
- Hanne
- Nawel
- Salar
Neuken voor bestaanrecht is zo oud als de wereld.. niet alleen in BB huisjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik hebben ook geen moer samen.
Ik heb wel moeren. Dan heb ik iets gemaakt met bouten en moeren, helemaal trots op! Laat ik aan mijn vriendin zien...
Vriendin: Ok... uh... wat is het?
Whuzz:
Maar we neuken wel. Dus ja.
is nog geem 1 testament geweest, denk niet dat dat erkomt..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
begrijpen
Nawel heeft geen zin meer om op te stemmen, tiktokster zal altijd meer fanbase hebben dan de rest.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Nawel, Vera en Leroy/Julio kun je nu al uittekenen voor komende week op de schopstoel.
alleen denkt vera van wel en dat hij ook echt op haar gaat wachten buiten. best zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Laat het duidelijk zijn ...
Veertje en Dimi HADDEN GEEN MOER SAMEN...
Tja, maar ze zal er toch een keertje uit moeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel heeft geen zin meer om op te stemmen, tiktokster zal altijd meer fanbase hebben dan de rest.
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Fikkert2 het volgende:
En misschien krijgen ze wel een pin als ze hun angst overwinnen, dus
harder dan ooitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.
Ik denk niet dat ze wormen en sprinkhanen moeten eten, maar aanraken ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik wil ze wormen en sprinkhanen zien eten. Eerder dan dat: geen pin waardig.
Anders komen er kamer vragen van de partij voor de dieren en staan er actievoerders op het parkeerterrein.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef MacDeMarco het volgende:
fear factor big brother editie zal het wel weer net niet worden.
plastic spinnen en vliegen, ect.
heeft ie helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
tobias zegt dat nawel erg vaak chilled buiten de groep en dat ze mensen gaat meetrekken daarin. Hij hoopt dat het niet doorzet tegen grace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |