Het klan natuurlijk ook zijn dat Vera dit niet toelaat ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie Grace ook nooit chillen met Vera, alleen serieuze gesprekken als ze allebei alleen savonds laat nog wakker zijn, maar chillen, hangen ,kroelen en pulken doet Grace met anderen, niet met Vera
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:06 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo unfair
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef Jockari het volgende:
[..]Ik las het net. Zo verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No mercy for animal abusers
Klopt, was BB4. Toen mochten ze gezellig met zijn allen het huis uit. Zelfs nog een reis naar het buitenland. Dus vroeger was het niet echt allemaal beter.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef Jockari het volgende:
[..]VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respectvol naar elkaar toe maar ik ben er nu wel klaar meequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef MMXMMX het volgende:
Mooi hoe Grace verteld over haar geloof
Martelpraktijken discussie op twitter incquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef GayGuy het volgende:
Voor de opdracht heb ik op Leroy, en Tobias met de blindoek gestemd. Hoop zo op die opdracht
Pfff volgende non-argument, eerst het leeftijdsverschil, nu dat hij te knap zou zijn(wist niet dat je zelf ook knap moet zijn om te kunnen matchen met een knap iemand, en bovendien zouden er veel mannen een moord doen voor Grace). Ik zou bijna denken dat je jaloers bent op haar en zelf Toby wilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Tobias is te knap voor een grace. En hij zit op een ander level van klasse. Geen match
Ik vond Dimi ook heel aantrekkelijk maar 20 kilo te zwaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Vrij land, ieder zijn ding, enz.
[..]
Waarom ben je dan een lul?
Je mag toch gewoon iemands karakter leuk vinden, maar afknappen op zijn/haar uiterlijk? En als je daar eerlijk voor uit komt, ben je een lul? Dus hij mag niets over haar zeggen, omdat hij haar niet aantrekkelijk vind?
Het is haar eigen keuze om overgewicht te hebben. Vrij land enzo.
Het is zijn keuze om te vertellen dat hij haar daarom niet aantrekkelijk vind. Vrij land werkt gelukkig twee kanten op, dus dat mag ook.
Hypocriet gedoe allemaal.
[..]
Da's wel typisch Nawel ja. Nep tanden, lippen en meer aanpassingen. Dus zelf was ze niet zo tevreden met haar natuurlijk lichaam. Maar oweeeee als je als man aangeeft dat je een bepaald type bouw niet mooi vind. DAN ben je af!
en 20 cm te lang voor je?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik vond Dimi ook heel aantrekkelijk maar 20 kilo te zwaar
Zonder t-shirt was het maar 19:450 kg...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Om af te kickenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
30 cm is toch de norm ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |