SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ze hebben inmiddels bewezen er gaan zak van te bakken.. wat mij betreft is deze schertsvertoning de laatste in zijn soortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Verdiend RTL volgend jaar nog een kans met BB of is het nu wel genoeg?
Uit alles blijkt dat de hand flink op de knip wordt gehouden, zelfs met het eten en drinkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is geen kaap, duurde langer dan 2 minutenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit mobiel, maar volgens mij duurde het openen heel lang. Mocht ik gekaapt hebben, gooi een goede TT richting de mods.
volgens mij vroeg Zodeju om hulp in haar lapoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit mobiel, maar volgens mij duurde het openen heel lang. Mocht ik gekaapt hebben, gooi een goede TT richting de mods.
Zeker wel, het is wel beter geworden. Betere casting, betere spelen. Ze hebben dit jaar echt wel een stap gemaakt. Maar ze moeten nog wel meer stappen maken volgend jaar. Meer spelen de rest van de week. Daar kan dit seizoen al een begin mee worden gemaakt. Ook de kijkcijfers vallen niet tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Wij waren toch van de anti-kaapsquad?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind ik niet, live is juist het leuke eraan, anders kan je net zo goed elk ander gemonteerd 'RLS' gaan kijken waar je een hypercut van 2-3 dagen krijgt in 40 minquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kunnen beter voor een versie zoals AU gaan. Meer gameshow, geen livestream dan helaas.
Als een livestream zo saai is als deze BB, dan zou dat meer een optie zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kunnen beter voor een versie zoals AU gaan. Meer gameshow, geen livestream dan helaas.
Precies, publiek niets laten bepalen, dat gebeurt nu ook niet... laat ze het lekker uitzoeken, dan nog 4 streams en ze maken misschien kansquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Een RLS zonder livestream is voor mij geen RLS.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, wel livestreams. Dat is een no brainer. Dat ze het in Australië niet live doen heeft met zomer en winter te maken. Het wordt in de zomer daar gedraaid en in de winter uitgezonden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan haak ik af, vond er geen zak aan die AU versie. De spellen waren leuk, maar verder was er niks aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Vergeet het maar, die gouden TV tijd toen internet nog in de kinderschoenen stond is helaas niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Of BB volgend jaar terug moet komen?
Absoluut!
Maar dan wel doen wat ze beloven (bb harder dan ooit, kijker heeft meer inbreng enz)
En het politiek correcte geneuzel laten.
Waarom stoppen met roken?
Ga maar strijden voor je pak peuken.
Wil je sex met iemand? Prima!
Vecht je elkaar de tent uit?
Laat lekker gaan.
Zucht... ik droom maar weer ff verder.
Ik vond het ook niet alles maar er zat wel een stuk meer variatie in gedurende dag, met challenges die hele dagen duurde, meer strategische spelersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan haak ik af, vond er geen zak aan die AU versie.
Meer terug naar het oude concept.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat niet meer gebeuren. We leven in een totaal andere wereld, waar alles politiek correct moet gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Absoluut!
Maar dan wel doen wat ze beloven (bb harder dan ooit, kijker heeft meer inbreng enz)
Laat lekker gaan.
Dan staan de anti en protest clubjes in de rij voor het Endemolshine gebouw. Om nog maar te zwijgen over de kamervragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Absoluut!
Laat lekker gaan.
Waar hebben ze een stap in gemaakt? Als Nawel eruit gaat (mag haar ook niet), gebeurd er helemaal geen drama meer gok ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker wel, het is wel beter geworden. Betere casting, betere spelen. Ze hebben dit jaar echt wel een stap gemaakt. Maar ze moeten nog wel meer stappen maken volgend jaar. Meer spelen de rest van de week. Daar kan dit seizoen al een begin mee worden gemaakt. Ook de kijkcijfers vallen niet tegen.
Dus datquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan staan de anti en protest clubje in de rij voor het Endemolshine gebouw
Stream regie sucksquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker wel, het is wel beter geworden. Betere casting, betere spelen. Ze hebben dit jaar echt wel een stap gemaakt. Maar ze moeten nog wel meer stappen maken volgend jaar. Meer spelen de rest van de week. Daar kan dit seizoen al een begin mee worden gemaakt. Ook de kijkcijfers vallen niet tegen.
Lijkt soms net een soort machine learning algorimte waar een glas water over heen is gegooidquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stream regie sucks
2x p/w spelletjes kijken en GTST gelul op TV kun je op alle zenders
De faal is dit jaar nog groter dan vorig jaar
Jawel, dan veranderd de dynamiek wel weer. En misschien heeft BB nog wel wat meer verrassingen in petto om dit te bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:19 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Waar hebben ze een stap in gemaakt? Als Nawel eruit gaat (mag haar ook niet), gebeurd er helemaal geen drama meer gok ik
Vind ik niet. Ik zie echt wel verbetering.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stream regie sucks
Rudy woont bij hem thuisquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, weet iemand of hij nog steeds samen is met die camera?🤣
Hoe ze dit nog wegkrijgen is mij een raadsel hahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof gooit even een beetje zout in de bechamelsaus
Niets aan toe te voegen. Zie totaal geen verbetering, terwijl dat wel beloofd was. Gewoon een faal en idd nog minder dan vorig jaar. Wist niet, dat het nog slechter konquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stream regie sucks
Die kent maar 1 regel, iederen heel de week 24/7 op bed liggen klagen dat iedereen slecht praat over de ander🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben benieuwd wat zij voor inbreng idee zou hebben
Leroy zijn idee vond ik wel top
Ik vind de groep ook wel leuker en creatiever vooral, jammer dat BB hier niets mee doet.. die zijn alleen maar bezig een uitzending te makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zie echt wel verbetering.
Ja ze zijn zeker creatiever.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik vind de groep ook wel leuker en creatiever vooral, jammer dat BB hier niets mee doet.. die zijn alleen maar bezig een uitzending te maken
Eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:26 schreef JDB94 het volgende:
Ze moeten veel meer verrast/genaaid worden om de streams interessanter te maken. Ff een harde hand erover en wat strenge regels i.p.v. zo'n zielig rantsoen. Geef die mensen een wijntje en een biertje dan is er nog wat te genieten. Gooi die Jacuzzi open. Gooi er nog 2 rare figuren in. Haal zoals in AUS al het meubilair weg. Gebruik die geheime kamer wat vaker. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk/kostenintensief om betere footage te krijgen.
en... laat mensen is wat beelden zien van elkaar
Idd veel te weinig gebeurd er. Ga is out of the box denken als programma maker.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:26 schreef JDB94 het volgende:
Ze moeten veel meer verrast/genaaid worden om de streams interessanter te maken. Ff een harde hand erover en wat strenge regels i.p.v. zo'n zielig rantsoen. Geef die mensen een wijntje en een biertje dan is er nog wat te genieten. Gooi die Jacuzzi open. Gooi er nog 2 rare figuren in. Haal zoals in AUS al het meubilair weg. Gebruik die geheime kamer wat vaker. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk/kostenintensief om betere footage te krijgen.
Eens, al vrees ik dat alcohol en zeker in grotere mate, het volgende is wat na roken niet meer op tv geaccepteerd gaat worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:26 schreef JDB94 het volgende:
Als je caps van DGK_Tegengas kijkt hoef je geen tijd te verspillen aan die afleveringen iigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Cargamelk het volgende:
Begrijp deze bewoners wel .. er is echt geen fok te doen ... zodra er genoeg beelden zijn voor de uitzending is het weer gebeurt en gaan ze weer bankhangen en op bed liggen.
En de uitzendingen .. 40 minuten waarvan 15 herhalingen.
Snap ik, maar lijkt me juist interessant i.v.m. mensen die wat ongeremder zijn, dingen wat sneller uitspreken, enigzins vergeten dat ze op camera staan etc.. Bakken drank hoeft ook niet ben ik met je eens, maar lijkt wel alsof ze ontzettend bang zijn voor backlash uit de media, dat zou ik nog liever hebben dan dat m'n programma een stille dood sterft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, al vrees ik dat alcohol en zeker in grotere mate, het volgende is wat na roken niet meer op tv geaccepteerd gaat worden.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Cargamelk het volgende:
Begrijp deze bewoners wel .. er is echt geen fok te doen ... zodra er genoeg beelden zijn voor de uitzending is het weer gebeurt en gaan ze weer bankhangen en op bed liggen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Cargamelk het volgende:
ditquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Cargamelk het volgende:
Gayguy zou zeggen " hij is een hetero, die niet in een kast zit"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:48 schreef suzi1 het volgende:
gayguy zou zeggen in de kast, omdat hij hem wil
maar het is 'helaas' een echte hetero
Omdat er geen alternatief is haha, maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:31 schreef jooba het volgende:
Ook al is het oersaai, we blijven kijken.
Gaat niet gebeuren ben ik bang.. met nog 1½ + nogwat maand te gaan en dreigend mannenoverschot moeten ze langzaam gaan afbouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Nawel eruit gaat en er een pittige tante in gaat.
Heb het idee dat ze na het Voice schandaal, niks meer durven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:31 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Snap ik, maar lijkt me juist interessant i.v.m. mensen die wat ongeremder zijn, dingen wat sneller uitspreken, enigzins vergeten dat ze op camera staan etc.. Bakken drank hoeft ook niet ben ik met je eens, maar lijkt wel alsof ze ontzettend bang zijn voor backlash uit de media, dat zou ik nog liever hebben dan dat m'n programma een stille dood sterft.
krijg ik ook nog antw op mijn vraag van gister?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gayguy zou zeggen " hij is een hetero, die niet in een kast zit"
wij gays hebben daar een gaydar voor. Het is niet netjes om woorden in iemands mond te leggen die die persoon niet gezegd heeft!!!
Dimi ga je niet eens missen, Salar en Nawal wel ookal moet je ze nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren ben ik bang.. met nog 1½ + nogwat maand te gaan en dreigend mannenoverschot moeten ze langzaam gaan afbouwen
Ik zou niet weten waar ik antwoord op moet geven,,,,,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
krijg ik ook nog antw op mijn vraag van gister?
Als de dood voor spraakmakende beeldenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef JDB94 het volgende:
Ze hebben één keer 3 flessen champagne gehad voor 15 man in 5 weken.. RIP
Nawel gaat er nog lang niet uit. Geen fan van haar, maar ze brengt tenminste nog iets roering in dat huis met haar geroddel. Dimi is een saaie gast een faal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Nawel eruit gaat en er een pittige tante in gaat.
iets over mijn persoonlijkheid. je zei, dat zegt iets over jouw persoonlijkheid toen ik het had over dat ik ook weleens mensen hoeren noem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik antwoord op moet geven,,,,,
Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze een rechtszaak van mini Nederland aan hun broek hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:35 schreef C.A.I het volgende:
Hoeveel mensen passen er in een mini gaan we ook zien verwacht ik zoveel uur met zijn allen in een auto
Dimi is inderdaad de meest dooie vogel daar nu.. dat beetje vingeren onder de dekens met dat Veertje gaat hem niet helpen, evenals Geile Veertje die 'm vruchteloos aftrok.. erg zielig allemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:34 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dimi ga je niet eens missen, Salar en Nawal wel ookal moet je ze niet
Gaydarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gayguy zou zeggen " hij is een hetero, die niet in een kast zit"
wij gays hebben daar een gaydar voor. Het is niet netjes om woorden in iemands mond te leggen die die persoon niet gezegd heeft!!!
yoo hebben zullie dat gedaan ja?!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dimi is inderdaad de meest dooie vogel daar nu.. dat beetje vingeren onder de dekens met dat Veertje gaat hem niet helpen, evenals Geile Veertje die 'm vruchteloos aftrok.. erg zielig allemaal
Ouwe koeien horen in de sloot, niet op het land!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iets over mijn persoonlijkheid. je zei, dat zegt iets over jouw persoonlijkheid toen ik het had over dat ik ook weleens mensen hoeren noem.
ik vroeg je vertel mij, wat is mijn pers.
jij komt hier met quotes van een halve dag geleden hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ouwe koeien horen in de sloot, niet op het land!
Oh ja, die week moet ook nog komenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:38 schreef C.A.I het volgende:
Navel blijft die heeft fobie met haar kin nog nodig voor tv vera fobie clowns 🤡
Fame, want veel geld krijgen ze nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef jooba het volgende:
Wat bezielt die mensen om in zo'n huis te zitten. Is dit voor het (beetje) geld of de fame?
Zo'n figuren zoals Nawel zitten daar enkel voor Tiktokvolgers.
Dat is correctquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef jooba het volgende:
Wat bezielt die mensen om in zo'n huis te zitten. Is dit voor het (beetje) geld of de fame?
Geld en fame.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef jooba het volgende:
Ja en zo kan je wel door blijven gaan. Deze discussie eindigd hier. Ik wens u een fijne dag nog! Ik ga er ook verder niet meer op in. Back to the streams!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij komt hier met quotes van een halve dag geleden hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef suzi1 het volgende:
daarbij negeer jij, gg, mij wanneer ik je gelijk om een antw vraag. maar dan ben je ineens niet meer 'thuis'
Ik vrees nog 2 weken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nawel blijft dus nog minimaal een weekje![]()
![]()
Ja, ik zit hier niet 24/7 inderdaad, daarbij val jij ook altijd anderen aan, en word je boos als je daar direct op aangesproken word, maar nogmaals, deze discussie is klaar. Er is, op dit moment al genoeg ellende in deze wereld, laten we het hier gewoon leuk houden, ok?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef suzi1 het volgende:
daarbij negeer jij, gg, mij wanneer ik je gelijk om een antw vraag. en dan ben je ineens niet meer 'thuis'
SNaptuhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:44 schreef DKUp het volgende:
Heel boeiend de geaardheid van Salar
Laten we het alsjeblieft weer over terror Nawel hebben
Ik weiger te geloven dat Febo deze giebelende club ½debielen gezapig naar EindBB laten sukkelen..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima een gezellige groep vind ik helemaal niet leuk
de wereld, goed excuus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier niet 24/7 inderdaad, daarbij val jij ook altijd anderen aan, en word je boos als je daar direct op aangesproken word, maar nogmaals, deze discussie is klaar. Er is, op dit moment al genoeg ellende in deze wereld, laten we het hier gewoon leuk houden, ok?
Beetje terror bewoners, altijd leukquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat Febo deze giebelende club ½debielen gezapig naar EindBB laten sukkelen..![]()
Er moet echt een gamechanger komen en snel
En denken dat ze een sterke speler is terwijl ze tot nu toe enkel tegen jut en jul heeft gestaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Nawel gaat weer een rant geven als ze mag blijven vanavond natuurlijk, net als vorige week...alleen is daar weinig van terecht gekomen. Belanden weer in bed voor een week.
Juist .. we moeten fitties hebben en mensen moeten met 1 oog open gaan slapen ect.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima een gezellige groep vind ik helemaal niet leuk
Gaat niet gebeuren. Er moet wel TV gemaakt blijven worden. Geheime kamers, mogelijk wat nieuwe bewoners nog, oude bewoners die nog terug keren. Genoeg te doen nog.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat Febo deze giebelende club ½debielen gezapig naar EindBB laten sukkelen..![]()
Liefst een opdracht van een week, maar dan ook echt een week. Het is telkens weer een faal. Kun je je voorstellen, dat ze ook nog geld krijgen bij de regie om deze opdrachten te bedenken. Onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aansteller is het.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
En denken dat ze een sterke speler is terwijl ze tot nu toe enkel tegen jut en jul heeft gestaan.
Ik flik jou niets, jij haalt me nu bij een discussie over iemands geaardheid, waar ik niets mee te maken had, en als ik daar normaal wat van zegt begin je vervolgens over een discussie over 24 uur geleden, die niets met dit onderwerp te maken heeft, stop hier gewoon meequote:
Ze zou een sterke tegenspeelster kunnen zijn moest ze niet zo'n rotverwend nest zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
En denken dat ze een sterke speler is terwijl ze tot nu toe enkel tegen jut en jul heeft gestaan.
Jaja,, Niveau een Muurtje ertussen en 4 dagen geen zak er mee doen... dan weet ik al genoeg vor de rest van de komende weken " Harde Storm in het BB Huis "quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Liefst een opdracht van een week, maar dan ook echt een week. Het is telkens weer een faal. Kun je je voorstellen, dat ze ook nog geld krijgen bij de regie om deze opdrachten te bedenken. Onvoorstelbaar
hoho iemand anders vroeg jou hoe en wat over je gaydar bij salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik flik jou niets, jij haalt me nu bij een discussie over iemands geaardheid, waar ik niets mee te maken had, en als ik daar normaal wat van zegt begin je vervolgens over een discussie over 24 uur geleden, die niets met dit onderwerp te maken heeft, stop hier gewoon mee
Ook weer door Gayquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik flik jou niets, jij haalt me nu bij een discussie over iemands geaardheid, waar ik niets mee te maken had, en als ik daar normaal wat van zegt begin je vervolgens over een discussie over 24 uur geleden, die niets met dit onderwerp te maken heeft, stop hier gewoon mee
Zat te verzinnen. Meer dagopdrachten bijv. Geheime opdrachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Er moet wel TV gemaakt blijven worden. Geheime kamers, mogelijk wat nieuwe bewoners nog, oude bewoners die nog terug keren. Genoeg te doen nog.
Het houd niet op met de bergen gouden streams die we voorgeschoteld krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja,, Niveau een Muurtje ertussen en 4 dagen geen zak er mee doen... dan weet ik al genoeg vor de rest van de komende weken " Harde Storm in het BB Huis "
Je hebt gelijk, ik ga haar gewoon negeren. Sommigen komen hier schijnbaar om te trollen. Back to the streams, wie denk jij dat er vanavond uit gaat?quote:
Als jullie elkaar niet liggen is dat ook de beste oplossing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga haar gewoon negeren. Sommigen komen hier schijnbaar om te trollen. Back to the streams, wie denk jij dat er vanavond uit gaat?
onder andere ene thomas leeghoofd dus met zn Pikachuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zat te verzinnen. Meer dagopdrachten bijv. Geheime opdrachten.
Lijkt wel of ze met zo min mogelijk effort tv willen maken.
Budget hoeft geen excuus te zijn.
Wel creatieve koppen achter de schermen.
Nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga haar gewoon negeren. Sommigen komen hier schijnbaar om te trollen. Back to the streams, wie denk jij dat er vanavond uit gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er kan er maar één uit..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vraag me af of we de inbreng van Thomas niet moeten overschatten. Hij zal best wat opdrachten verzonnen hebben, lees: gekopieerd hebben uit BB Australia, maar denk lang niet alles. Dat zou een beetje teveel eer zijn denk ik zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:54 schreef danilel het volgende:
[..]
onder andere ene thomas leeghoofd dus met zn Pikachu
Ik denk dat hij best creatief kan zijn maar denk niet dat hij vrijspel heeft. Kan best zijn dat zijn ideeen niet goedgekeurd worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Die Thomas is een volwassen kind.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:54 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk het ook, aan de ene kant hoop ik dat Nawee blijft, maar dan met Sallar, want dat kan nog drama opleverenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als jullie elkaar niet liggen is dat ook de beste oplossing.
Edit: Dimi gaat eruit denk ik.
ik geef hem juist GEEN creditsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of we de inbreng van Thomas niet moeten overschatten. Hij zal best wat opdrachten verzonnen hebben, lees: gekopieerd hebben uit BB Australia, maar denk lang niet alles. Dat zou een beetje teveel eer zijn denk ik zo.
Salar moet nog meer gaan roddelen over Nawel, dan kan het nog leuk wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk het ook, aan de ene kant hoop ik dat Nawee blijft, maar dan met Sallar, want dat kan nog drama opleveren
Ik denk Dimitri, al zie ik liever een van de andere twee vertrekken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:53 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dimitri voegt totaal niets toe daar. Nawel en Salar, ondanks dat ik niets heb met die Nawel, maken nog een beetje TV.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk Dimitri, al zie ik liever een van de andere twee vertrekken.
Klopt, en mensen zijn tegenwoordig al geschokt als er 1 blote piemel, of tiet in beeld komt, joh. Dat ken gewoon niet meer tegenwoordig🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren. We leven in een totaal andere wereld, waar alles politiek correct moet gaan.
Ja ik ook, tegen beter weten in. Maar misschien moeten de 2 met de minste stemmen wel weg. Dubbele exit dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:59 schreef Blackprinces het volgende:
Ik denk ook dat dimi gaat.
Maar ik hoop nawel.
Rudy, nick zorgde nog wel voor leuke streams, en maakte een hele verhaallijn van zijn "relatie" met Rudy🤣🤣quote:
Dus dat, eerst die saaie mensen eruit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dimitri voegt totaal niets toe daar. Nawel en Salar, ondanks dat ik niets heb met die Nawel, maken nog een beetje TV.
Vind Nawel en Salar ook niets toevoegen eerlijk gezegd. snaptequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dimitri voegt totaal niets toe daar. Nawel en Salar, ondanks dat ik niets heb met die Nawel, maken nog een beetje TV.
Dat dus, ik ook wel,quote:
Onvoorstelbaar eigenlijk. Vanmiddag poste ik het ook al ergens, dat de gereformeerde kerk nog minder preuts isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Klopt, en mensen zijn tegenwoordig al geschokt als er 1 blote piemel, of tiet in beeld komt, joh. Dat ken gewoon niet meer tegenwoordig🤣
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:02 schreef suzi1 het volgende:
nawel voegt meer toe voor de kijker
al is t alleen al maar de grote ergernis
Om heel eerlijk te zijn, er is eigenlijk geen enkele bewoner die iets toevoegt. Als ik er twee mag noemen, dan vind ik Grace en Kristof diegenen, die nog het meeste toevoegen daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind Nawel en Salar ook niets toevoegen eerlijk gezegd. snapteALs ik tussen Nawel en Salar mocht kiezen zou ik voor Nawel gaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Om nog even duidelijk te maken.. kom niet aan LieveLuieLieverdje... want ze is zooowww lief dat het overal uit druipt,.... Wee de hufter die aan Lieve Heilige Naweetje komt![]()
[ afbeelding ]
Ze geven haar toch geen 20.000 euro voor een opdracht....en laten we eerlijk zijn zo goed zet ze zichzelf er niet op....denk eerder dat ze verlies lijdt op dit moment.quote:
Hahaha heerlijk, jouw humor🤣🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk. Vanmiddag poste ik het ook al ergens, dat de gereformeerde kerk nog minder preuts is
Klopt, ze voegen allemaal vrij weinig toe. Heb ook niet echt een voorkeur voor iemand maar wel mensen die van mij weg mogen. Nouchine, Newal, Grace, en Salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, er is eigenlijk geen enkele bewoner die iets toevoegt. Als ik er twee mag noemen, dan vind ik Grace en Kristof diegenen, die nog het meeste toevoegen daar.
Maar dan moet ze niet op bed liggen....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leuk bedacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:10 schreef C.A.I het volgende:
Er komt een twist niemand weg volgende week staat degene die vanavond weg moest automatisch genomineerd volgende week gaan er 2 weg alleen niet naar huis maar in appart unit en spelen wie terugkeert na paar dagen en dat wordt een verassing voor de bewoners omdat ze dachten dat die Allang thuis zou zitten
Grace en Salar mogen van mij nog wel even blijven, die anderen ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, ze voegen allemaal vrij weinig toe. Heb ook niet echt een voorkeur voor iemand maar wel mensen die van mij weg mogen. Nouchine, Newal, Grace, en Salar
i
Zelfs op bed maakt ze nog TV. Roddelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan moet ze niet op bed liggen....
Gele kaart voor gefluitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:11 schreef GayGuy het volgende:
Kan iemand even tegen die kanariepeter zeggen dat dat gefluit een aanfluiting is?🤣
Dan gaan ze weer vriendjes wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef danilel het volgende:
salar en nawel samen terug na het data center
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:12 schreef Adat231 het volgende:
kijken jullie wel eens nobiggie met lisa en naomi van verleden jaar, gebabbel over bb 2022 en interview met de 2022 uitgestemde?
Topquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
JONGENS ER WORDT MET VOETBALPLOEGEN OP DIMITRI GESTEMD EN VALSE AACOUNTS!
[ twitter ]
Het leek toch net of je het over Vera had of zelfs Grace.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Om nog even duidelijk te maken.. kom niet aan LieveLuieLieverdje... want ze is zooowww lief dat het overal uit druipt,.... Wee de hufter die aan Lieve Heilige Naweetje komt![]()
[ afbeelding ]
Voetbalploegen? Ajax? Feyenoord of PSV?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Die blouse hoe ze die gevouwen heeft in haar bh maakt het helemaal af. Riempje eronder om zodat het nog meer opvalt.....klasse luxe vrouwtje hoor.quote:
Ha, yes pls... dat gaat gezellig wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef danilel het volgende:
salar en nawel samen terug na het data center
Kansloos. Dat merken ze daar ook wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Als dit een hoertje zou zijn, dan moet ik geld toe hebbenquote:
Dat vindt ze van zichzelf, en Achter steunt haar in álles .. dus wie ben ik om dat te bestrijden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het leek toch net of je het over Vera had of zelfs Grace.
Ik heb nog echt nergens gelezen dat Nawel lief wordt gevonden. Of heilig.
Dat er plannen waren om zoiets te doen vanuit de achterban van Dimitri heeft hij zelf op stream verteld.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Nouch is een scheetje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah gadver.. Kan dat niet in een spoiler?Vies mens.
Sorry ongepast van mijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als dit een hoertje zou zijn, dan moet ik geld toe hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Nee dan gaat Nawel toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat er plannen waren om zoiets te doen vanuit de achterban van Dimitri heeft hij zelf op stream verteld.
Gisteren had hij het nog over het plan van zijn moeder en over gemaakte shirts. Hij hoopte dat ze er mee bezig was.
Als hij blijft is het gelukt.
Hopelijk niet ten koste van Salar.
Yep, ik kan ook nog stemmenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:17 schreef Tourniquet het volgende:
Ik stem nog niet hoor, eerst even afwachten wie er safe is. Zowel Nawel als Dimi mogen van mij vertrekken, maar liefst Nawel eerst.
haha zou lachen zijn als ze dan indd allemaal op twitter gaan stemmenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Er kan toch alleen gestemd worden via RTL?
Niet via twitter toch?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Niet via twitter toch?
Miljoenen????quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Sofia35 het volgende:
Er stemmen miljoenen mensen. Die paar voetbalploegen gaan het verschil niet maken.
Bye bye dimi
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Niet via twitter toch?
Maahcs ej ne leops ej dnomquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:21 schreef GayGuy het volgende:
Zit hier op de automatische piloot zomaar een liedje van Marco B mee te zingen🤣 dat zit er zo ingebakken, oeps😂😂
Ze heeft ook een badpak...Dat is nog veel erger. Drie dagen misselijk geweest van die aanblik..quote:
Ja, maar die mogen niet op bed.....dus in haar eentje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs op bed maakt ze nog TV. Roddelen
zometeen weer in de spiegel bij de wc zijn grijze haren verven met een spuitbusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die leroy denkt ook dat hij adonis zelf is![]()
Ik moet altijd lachen om dit soort berichtenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Miljoenen mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Sofia35 het volgende:
Er stemmen miljoenen mensen. Die paar voetbalploegen gaan het verschil niet maken.
Bye bye dimi
Weet ik tochquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sorry utopia was bedoelt als grapje hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tem terwa ne peez? Fo tem serdna?🤣
Gewoon fake/trol nieuws.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dit soort berichten
Gehoord/gelezen dat dat juist niet goed is, slecht voor je tandvleesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik zou er toch mee stoppen en met mondwater spoelen.....ze rookt ook niet dacht ik.
"Hee Geraldine, nee ik wil nog niet naar huis" 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Krambo het volgende:
Salar is z'n pose alvast aan het oefenen
Van wie moet je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:34 schreef mario390 het volgende:
nu moet ik straks en episode
van laatste week kijken
Dark Nederland?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
videoland werkt zo schlecht dat ik niet
kijkte,ik heb de 2 streams ook op
iptv dark nederland
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gehoord/gelezen dat dat juist niet goed is, slecht voor je tandvlees
Had niet gehoevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Had het weggehaald vond niet kunnen mijn opmerking
Das een beledigingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan ben je toch niet verplicht om naar oude afleveringen te gaan kijken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
videoland werkt zo schlecht dat ik niet
kijkte,ik heb de 2 streams ook op
iptv dark nederland
Dat je je zo in een RLS in kunt leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:39 schreef Sofia35 het volgende:
Je gaat vannacht naar huis dimi. En nee ik stem niet op je ik kots op je
nee verpflicht nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef Verida het volgende:
maa
[..]
maar dan ben je toch niet verplicht om naar oude afleveringen te gaan kijken?
En waarom niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een grap, er gaat vanavond niemand weg.
Dat is Nederland wanneer het donker isquote:
Wat, zwart is toch altijd goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:45 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft niemand gezegd, dat die broek doorschijnt tegen nawel?
heequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Haha lol, je weet maar nooit met hemquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is Nederland wanneer het donker is
Ze weet dat die doorschijnt. Geile kerels gaan nu massaal op haar stemmen om te mogen blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:45 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft niemand gezegd, dat die broek doorschijnt tegen nawel?
Niemand weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Big Brothers bewoners zullen voor een verrassing komen te staan, " deze genomineerde zal mogen blijven"quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze weet dat die doorschijnt. Geile kerels gaan nu massaal op haar stemmen om te mogen blijven.
Oh, dus JIJ bent die ene fan van haar?🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze weet dat die doorschijnt. Geile kerels gaan nu massaal op haar stemmen om te mogen blijven.
Beetje een zwarte string, lekker man.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat, zwart is toch altijd goed
[ afbeelding ]
Link van de bron?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Big Brothers bewoners zullen voor een verrassing komen te staan, " deze genomineerde zal mogen blijven"
bron: go play for
showbizz24.be
lekker dinggggggquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat je je zo in een RLS in kunt leven.
Ja die roddel Had ik ook gelezen. Vind die site niet erg betrouwbaar. Denk dat zelfs de fabeltjeskrant minder fakenews brengtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Big Brothers bewoners zullen voor een verrassing komen te staan, " deze genomineerde zal mogen blijven"
showbizz24.be
Racistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dus er gaan twee mensen eruit ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
showbizz24.be
Ik word niet zo snel opgewonden van een stringquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh, dus JIJ bent die ene fan van haar?🤣
En waar staat dan precies dat er niemand vertrekt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
showbizz24.be
is geen BB sitequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus er gaan twee mensen eruit ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.showbizz24.be(...)mogen-blijven-133101
We zien wel wie eruit of wie niet of alle drie wel of alle drie nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
is geen BB site
dus allemaal speculaas
Eerlijk is eerlijk. Nawel is daar wel de mooiste.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat, zwart is toch altijd goed
[ afbeelding ]
Er gaat er echt wel 1 uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We zien wel wie eruit of wie niet of alle drie wel of alle drie niet
Het zou kunnen hoor, dat ze in plaats van een nieuwe bewoner een oude bewoner een week langer laten zitten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja die roddel Had ik ook gelezen. Vind die site niet erg betrouwbaar. Denk dat zelfs de fabeltjeskrant minder fakenews brengt
dat is een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Nawel is daar wel de mooiste.
Zelfs van de achterkant.
Nawel vliegt de volgende keer wel uit, die is volgende week vast ook weer genomineerdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat er echt wel 1 uit
en ik ben bang niet Nawel
Gaan ze wat flikken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
showbizz24.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |