Gehoord/gelezen dat dat juist niet goed is, slecht voor je tandvleesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik zou er toch mee stoppen en met mondwater spoelen.....ze rookt ook niet dacht ik.
"Hee Geraldine, nee ik wil nog niet naar huis" 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Krambo het volgende:
Salar is z'n pose alvast aan het oefenen
Van wie moet je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:34 schreef mario390 het volgende:
nu moet ik straks en episode
van laatste week kijken
Dark Nederland?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
videoland werkt zo schlecht dat ik niet
kijkte,ik heb de 2 streams ook op
iptv dark nederland
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gehoord/gelezen dat dat juist niet goed is, slecht voor je tandvlees
Had niet gehoevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Had het weggehaald vond niet kunnen mijn opmerking
Das een beledigingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan ben je toch niet verplicht om naar oude afleveringen te gaan kijken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
videoland werkt zo schlecht dat ik niet
kijkte,ik heb de 2 streams ook op
iptv dark nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |