Ze heeft ook een badpak...Dat is nog veel erger. Drie dagen misselijk geweest van die aanblik..quote:
Ja, maar die mogen niet op bed.....dus in haar eentje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs op bed maakt ze nog TV. Roddelen
zometeen weer in de spiegel bij de wc zijn grijze haren verven met een spuitbusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die leroy denkt ook dat hij adonis zelf is![]()
Ik moet altijd lachen om dit soort berichtenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
JONGENS ER WORDT MET VOETBALPLOEGEN OP DIMITRI GESTEMD EN VALSE AACOUNTS!
[ twitter ]
Miljoenen mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Sofia35 het volgende:
Er stemmen miljoenen mensen. Die paar voetbalploegen gaan het verschil niet maken.
Bye bye dimi
Weet ik tochquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sorry utopia was bedoelt als grapje hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tem terwa ne peez? Fo tem serdna?🤣
Gewoon fake/trol nieuws.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dit soort berichten
Gehoord/gelezen dat dat juist niet goed is, slecht voor je tandvleesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik zou er toch mee stoppen en met mondwater spoelen.....ze rookt ook niet dacht ik.
"Hee Geraldine, nee ik wil nog niet naar huis" 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Krambo het volgende:
Salar is z'n pose alvast aan het oefenen
Van wie moet je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:34 schreef mario390 het volgende:
nu moet ik straks en episode
van laatste week kijken
Dark Nederland?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
videoland werkt zo schlecht dat ik niet
kijkte,ik heb de 2 streams ook op
iptv dark nederland
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gehoord/gelezen dat dat juist niet goed is, slecht voor je tandvlees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |