Hahaha heerlijk, jouw humor🤣🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk. Vanmiddag poste ik het ook al ergens, dat de gereformeerde kerk nog minder preuts is
Klopt, ze voegen allemaal vrij weinig toe. Heb ook niet echt een voorkeur voor iemand maar wel mensen die van mij weg mogen. Nouchine, Newal, Grace, en Salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, er is eigenlijk geen enkele bewoner die iets toevoegt. Als ik er twee mag noemen, dan vind ik Grace en Kristof diegenen, die nog het meeste toevoegen daar.
Maar dan moet ze niet op bed liggen....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dimitri voegt totaal niets toe daar. Nawel en Salar, ondanks dat ik niets heb met die Nawel, maken nog een beetje TV.
Leuk bedacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:10 schreef C.A.I het volgende:
Er komt een twist niemand weg volgende week staat degene die vanavond weg moest automatisch genomineerd volgende week gaan er 2 weg alleen niet naar huis maar in appart unit en spelen wie terugkeert na paar dagen en dat wordt een verassing voor de bewoners omdat ze dachten dat die Allang thuis zou zitten
Grace en Salar mogen van mij nog wel even blijven, die anderen ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, ze voegen allemaal vrij weinig toe. Heb ook niet echt een voorkeur voor iemand maar wel mensen die van mij weg mogen. Nouchine, Newal, Grace, en Salar
i
Zelfs op bed maakt ze nog TV. Roddelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dan moet ze niet op bed liggen....
Gele kaart voor gefluitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:11 schreef GayGuy het volgende:
Kan iemand even tegen die kanariepeter zeggen dat dat gefluit een aanfluiting is?🤣
Dan gaan ze weer vriendjes wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef danilel het volgende:
salar en nawel samen terug na het data center
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:12 schreef Adat231 het volgende:
kijken jullie wel eens nobiggie met lisa en naomi van verleden jaar, gebabbel over bb 2022 en interview met de 2022 uitgestemde?
Topquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
JONGENS ER WORDT MET VOETBALPLOEGEN OP DIMITRI GESTEMD EN VALSE AACOUNTS!
[ twitter ]
Het leek toch net of je het over Vera had of zelfs Grace.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Om nog even duidelijk te maken.. kom niet aan LieveLuieLieverdje... want ze is zooowww lief dat het overal uit druipt,.... Wee de hufter die aan Lieve Heilige Naweetje komt![]()
[ afbeelding ]
Voetbalploegen? Ajax? Feyenoord of PSV?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
JONGENS ER WORDT MET VOETBALPLOEGEN OP DIMITRI GESTEMD EN VALSE AACOUNTS!
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |