Die blouse hoe ze die gevouwen heeft in haar bh maakt het helemaal af. Riempje eronder om zodat het nog meer opvalt.....klasse luxe vrouwtje hoor.quote:
Ha, yes pls... dat gaat gezellig wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef danilel het volgende:
salar en nawel samen terug na het data center
Kansloos. Dat merken ze daar ook wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
JONGENS ER WORDT MET VOETBALPLOEGEN OP DIMITRI GESTEMD EN VALSE AACOUNTS!
[ twitter ]
Als dit een hoertje zou zijn, dan moet ik geld toe hebbenquote:
Dat vindt ze van zichzelf, en Achter steunt haar in álles .. dus wie ben ik om dat te bestrijden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het leek toch net of je het over Vera had of zelfs Grace.
Ik heb nog echt nergens gelezen dat Nawel lief wordt gevonden. Of heilig.
Dat er plannen waren om zoiets te doen vanuit de achterban van Dimitri heeft hij zelf op stream verteld.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef Paul het volgende:
JONGENS ER WORDT MET VOETBALPLOEGEN OP DIMITRI GESTEMD EN VALSE AACOUNTS!
[ twitter ]
Nouch is een scheetje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah gadver.. Kan dat niet in een spoiler?Vies mens.
Sorry ongepast van mijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als dit een hoertje zou zijn, dan moet ik geld toe hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Nee dan gaat Nawel toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat er plannen waren om zoiets te doen vanuit de achterban van Dimitri heeft hij zelf op stream verteld.
Gisteren had hij het nog over het plan van zijn moeder en over gemaakte shirts. Hij hoopte dat ze er mee bezig was.
Als hij blijft is het gelukt.
Hopelijk niet ten koste van Salar.
Yep, ik kan ook nog stemmenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:17 schreef Tourniquet het volgende:
Ik stem nog niet hoor, eerst even afwachten wie er safe is. Zowel Nawel als Dimi mogen van mij vertrekken, maar liefst Nawel eerst.
haha zou lachen zijn als ze dan indd allemaal op twitter gaan stemmenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Er kan toch alleen gestemd worden via RTL?
Niet via twitter toch?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Niet via twitter toch?
Miljoenen????quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Sofia35 het volgende:
Er stemmen miljoenen mensen. Die paar voetbalploegen gaan het verschil niet maken.
Bye bye dimi
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef Rhosyn het volgende:
Niet via twitter toch?
Maahcs ej ne leops ej dnomquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:21 schreef GayGuy het volgende:
Zit hier op de automatische piloot zomaar een liedje van Marco B mee te zingen🤣 dat zit er zo ingebakken, oeps😂😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |