Gaydarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gayguy zou zeggen " hij is een hetero, die niet in een kast zit"
wij gays hebben daar een gaydar voor. Het is niet netjes om woorden in iemands mond te leggen die die persoon niet gezegd heeft!!!
yoo hebben zullie dat gedaan ja?!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dimi is inderdaad de meest dooie vogel daar nu.. dat beetje vingeren onder de dekens met dat Veertje gaat hem niet helpen, evenals Geile Veertje die 'm vruchteloos aftrok.. erg zielig allemaal
Ouwe koeien horen in de sloot, niet op het land!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iets over mijn persoonlijkheid. je zei, dat zegt iets over jouw persoonlijkheid toen ik het had over dat ik ook weleens mensen hoeren noem.
ik vroeg je vertel mij, wat is mijn pers.
jij komt hier met quotes van een halve dag geleden hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ouwe koeien horen in de sloot, niet op het land!
Oh ja, die week moet ook nog komenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:38 schreef C.A.I het volgende:
Navel blijft die heeft fobie met haar kin nog nodig voor tv vera fobie clowns 🤡
Fame, want veel geld krijgen ze nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef jooba het volgende:
Wat bezielt die mensen om in zo'n huis te zitten. Is dit voor het (beetje) geld of de fame?
Zo'n figuren zoals Nawel zitten daar enkel voor Tiktokvolgers.
Dat is correctquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef jooba het volgende:
Wat bezielt die mensen om in zo'n huis te zitten. Is dit voor het (beetje) geld of de fame?
Geld en fame.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef jooba het volgende:
Ja en zo kan je wel door blijven gaan. Deze discussie eindigd hier. Ik wens u een fijne dag nog! Ik ga er ook verder niet meer op in. Back to the streams!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij komt hier met quotes van een halve dag geleden hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef suzi1 het volgende:
daarbij negeer jij, gg, mij wanneer ik je gelijk om een antw vraag. maar dan ben je ineens niet meer 'thuis'
Ik vrees nog 2 weken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nawel blijft dus nog minimaal een weekje![]()
![]()
Ja, ik zit hier niet 24/7 inderdaad, daarbij val jij ook altijd anderen aan, en word je boos als je daar direct op aangesproken word, maar nogmaals, deze discussie is klaar. Er is, op dit moment al genoeg ellende in deze wereld, laten we het hier gewoon leuk houden, ok?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef suzi1 het volgende:
daarbij negeer jij, gg, mij wanneer ik je gelijk om een antw vraag. en dan ben je ineens niet meer 'thuis'
SNaptuhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:44 schreef DKUp het volgende:
Heel boeiend de geaardheid van Salar
Laten we het alsjeblieft weer over terror Nawel hebben
Ik weiger te geloven dat Febo deze giebelende club ½debielen gezapig naar EindBB laten sukkelen..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima een gezellige groep vind ik helemaal niet leuk
de wereld, goed excuus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier niet 24/7 inderdaad, daarbij val jij ook altijd anderen aan, en word je boos als je daar direct op aangesproken word, maar nogmaals, deze discussie is klaar. Er is, op dit moment al genoeg ellende in deze wereld, laten we het hier gewoon leuk houden, ok?
Beetje terror bewoners, altijd leukquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat Febo deze giebelende club ½debielen gezapig naar EindBB laten sukkelen..![]()
Er moet echt een gamechanger komen en snel
En denken dat ze een sterke speler is terwijl ze tot nu toe enkel tegen jut en jul heeft gestaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Nawel gaat weer een rant geven als ze mag blijven vanavond natuurlijk, net als vorige week...alleen is daar weinig van terecht gekomen. Belanden weer in bed voor een week.
Juist .. we moeten fitties hebben en mensen moeten met 1 oog open gaan slapen ect.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima een gezellige groep vind ik helemaal niet leuk
Gaat niet gebeuren. Er moet wel TV gemaakt blijven worden. Geheime kamers, mogelijk wat nieuwe bewoners nog, oude bewoners die nog terug keren. Genoeg te doen nog.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat Febo deze giebelende club ½debielen gezapig naar EindBB laten sukkelen..![]()
Liefst een opdracht van een week, maar dan ook echt een week. Het is telkens weer een faal. Kun je je voorstellen, dat ze ook nog geld krijgen bij de regie om deze opdrachten te bedenken. Onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aansteller is het.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
En denken dat ze een sterke speler is terwijl ze tot nu toe enkel tegen jut en jul heeft gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |