Hoe ze dit nog wegkrijgen is mij een raadsel hahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof gooit even een beetje zout in de bechamelsaus
Niets aan toe te voegen. Zie totaal geen verbetering, terwijl dat wel beloofd was. Gewoon een faal en idd nog minder dan vorig jaar. Wist niet, dat het nog slechter konquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stream regie sucks
2x p/w spelletjes kijken en GTST gelul op TV kun je op alle zenders
De faal is dit jaar nog groter dan vorig jaar
Die kent maar 1 regel, iederen heel de week 24/7 op bed liggen klagen dat iedereen slecht praat over de ander🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben benieuwd wat zij voor inbreng idee zou hebben
Leroy zijn idee vond ik wel top
Ik vind de groep ook wel leuker en creatiever vooral, jammer dat BB hier niets mee doet.. die zijn alleen maar bezig een uitzending te makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zie echt wel verbetering.
Ja ze zijn zeker creatiever.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik vind de groep ook wel leuker en creatiever vooral, jammer dat BB hier niets mee doet.. die zijn alleen maar bezig een uitzending te maken
Eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:26 schreef JDB94 het volgende:
Ze moeten veel meer verrast/genaaid worden om de streams interessanter te maken. Ff een harde hand erover en wat strenge regels i.p.v. zo'n zielig rantsoen. Geef die mensen een wijntje en een biertje dan is er nog wat te genieten. Gooi die Jacuzzi open. Gooi er nog 2 rare figuren in. Haal zoals in AUS al het meubilair weg. Gebruik die geheime kamer wat vaker. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk/kostenintensief om betere footage te krijgen.
en... laat mensen is wat beelden zien van elkaar
Idd veel te weinig gebeurd er. Ga is out of the box denken als programma maker.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:26 schreef JDB94 het volgende:
Ze moeten veel meer verrast/genaaid worden om de streams interessanter te maken. Ff een harde hand erover en wat strenge regels i.p.v. zo'n zielig rantsoen. Geef die mensen een wijntje en een biertje dan is er nog wat te genieten. Gooi die Jacuzzi open. Gooi er nog 2 rare figuren in. Haal zoals in AUS al het meubilair weg. Gebruik die geheime kamer wat vaker. Lijkt me allemaal niet zo moeilijk/kostenintensief om betere footage te krijgen.
Eens, al vrees ik dat alcohol en zeker in grotere mate, het volgende is wat na roken niet meer op tv geaccepteerd gaat worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:26 schreef JDB94 het volgende:
Als je caps van DGK_Tegengas kijkt hoef je geen tijd te verspillen aan die afleveringen iigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Cargamelk het volgende:
Begrijp deze bewoners wel .. er is echt geen fok te doen ... zodra er genoeg beelden zijn voor de uitzending is het weer gebeurt en gaan ze weer bankhangen en op bed liggen.
En de uitzendingen .. 40 minuten waarvan 15 herhalingen.
Snap ik, maar lijkt me juist interessant i.v.m. mensen die wat ongeremder zijn, dingen wat sneller uitspreken, enigzins vergeten dat ze op camera staan etc.. Bakken drank hoeft ook niet ben ik met je eens, maar lijkt wel alsof ze ontzettend bang zijn voor backlash uit de media, dat zou ik nog liever hebben dan dat m'n programma een stille dood sterft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, al vrees ik dat alcohol en zeker in grotere mate, het volgende is wat na roken niet meer op tv geaccepteerd gaat worden.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Cargamelk het volgende:
Begrijp deze bewoners wel .. er is echt geen fok te doen ... zodra er genoeg beelden zijn voor de uitzending is het weer gebeurt en gaan ze weer bankhangen en op bed liggen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Cargamelk het volgende:
ditquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Cargamelk het volgende:
Gayguy zou zeggen " hij is een hetero, die niet in een kast zit"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:48 schreef suzi1 het volgende:
gayguy zou zeggen in de kast, omdat hij hem wil
maar het is 'helaas' een echte hetero
Omdat er geen alternatief is haha, maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:31 schreef jooba het volgende:
Ook al is het oersaai, we blijven kijken.
Gaat niet gebeuren ben ik bang.. met nog 1½ + nogwat maand te gaan en dreigend mannenoverschot moeten ze langzaam gaan afbouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Nawel eruit gaat en er een pittige tante in gaat.
Heb het idee dat ze na het Voice schandaal, niks meer durven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:31 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Snap ik, maar lijkt me juist interessant i.v.m. mensen die wat ongeremder zijn, dingen wat sneller uitspreken, enigzins vergeten dat ze op camera staan etc.. Bakken drank hoeft ook niet ben ik met je eens, maar lijkt wel alsof ze ontzettend bang zijn voor backlash uit de media, dat zou ik nog liever hebben dan dat m'n programma een stille dood sterft.
krijg ik ook nog antw op mijn vraag van gister?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Gayguy zou zeggen " hij is een hetero, die niet in een kast zit"
wij gays hebben daar een gaydar voor. Het is niet netjes om woorden in iemands mond te leggen die die persoon niet gezegd heeft!!!
Dimi ga je niet eens missen, Salar en Nawal wel ookal moet je ze nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren ben ik bang.. met nog 1½ + nogwat maand te gaan en dreigend mannenoverschot moeten ze langzaam gaan afbouwen
Ik zou niet weten waar ik antwoord op moet geven,,,,,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
krijg ik ook nog antw op mijn vraag van gister?
Als de dood voor spraakmakende beeldenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef JDB94 het volgende:
Ze hebben één keer 3 flessen champagne gehad voor 15 man in 5 weken.. RIP
Nawel gaat er nog lang niet uit. Geen fan van haar, maar ze brengt tenminste nog iets roering in dat huis met haar geroddel. Dimi is een saaie gast een faal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Nawel eruit gaat en er een pittige tante in gaat.
iets over mijn persoonlijkheid. je zei, dat zegt iets over jouw persoonlijkheid toen ik het had over dat ik ook weleens mensen hoeren noem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik antwoord op moet geven,,,,,
Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze een rechtszaak van mini Nederland aan hun broek hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:35 schreef C.A.I het volgende:
Hoeveel mensen passen er in een mini gaan we ook zien verwacht ik zoveel uur met zijn allen in een auto
Dimi is inderdaad de meest dooie vogel daar nu.. dat beetje vingeren onder de dekens met dat Veertje gaat hem niet helpen, evenals Geile Veertje die 'm vruchteloos aftrok.. erg zielig allemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:34 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dimi ga je niet eens missen, Salar en Nawal wel ookal moet je ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |