dit bedoel ik nu, ik hoop juist van niet, en dat ze beetje vooruitgang die ze deze week voor mij persoonlijk heeft laten zien doorzetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, maar we kunnen dan zien of ze terug valt in haar oude gewoontes.
Nawel Little Brotherquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt er op wachten dat Nawel aankomende week immuniteit krijgt. We blijven straks over met Leroy, Julio, Nouchine en Nawel .. echt de doodsteek voor BB.
Wow, da's wel een doemscenario. Daar ga ik in elk geval niet naar zitten kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt er op wachten dat Nawel aankomende week immuniteit krijgt. We blijven straks over met Leroy, Julio, Nouchine en Nawel .. echt de doodsteek voor BB.
Naja, die wil ik wel over Legoblokjes zien lopen.quote:
ben benieuwd wat zij voor inbreng idee zou hebbenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, die wil ik wel over Legoblokjes zien lopen.
Okquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben benieuwd wat zij voor inbreng idee zou hebben
Leroy zijn idee vond ik wel top
Zullen we het dan niet over de uitvoering hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar blijven we ook niet mee over, geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Mocht het zo zijn dat we daar mee overblijven denk ik er sterk over om niet meer te kijken
Serieus?? Wat heeft dat voor positiefs gebracht dan???quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Kan me voorstellen als je haar leuk vindt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit bedoel ik nu, ik hoop juist van niet, en dat ze beetje vooruitgang die ze deze week voor mij persoonlijk heeft laten zien doorzet
"ik wil niet in tranen eindigen...."quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik wil niet in tranen eindigen
Uhm... make up your mind of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar blijven we ook niet mee over, geloof ik niks van
1 weekje langer nog dat is alles wat ik wil voor Nawel
maar ik wil ook niet dat ze langer blijft dan een Kristof, Tobias, Julio, Nouchine
En in het Vera-topic:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Kristof, Nawel, Nouchine, Peter
4 belgen voor mij, die voor mij waardige finalisten zijn
en dan Peter als de winnaar, dat zou ik hem echt gunnen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
de winnares van BBNLBE2022![]()
![]()
wat een sterke powervrouw
Elkaar leren kennen tijdens het slapen?, kansloosquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel duidelijk, zie de Fok Poll Li0nHeart in BB / Nominatiesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook dat was precies in lijn met de polls.
Julio en Nous mogen ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar blijven we ook niet mee over, geloof ik niks van
1 weekje langer nog dat is alles wat ik wil voor Nawel
maar ik wil ook niet dat ze langer blijft dan een Kristof, Tobias, Julio, Nouchine
Het meisje hoopt op heel veel manlijke fanmail....ze is gewoon veel jonger dan haar leeftijd is.quote:
Wat in hemelsnaam!quote:
Peter is meer van de boys en ze dan stiekem nominerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
Komt ook niets uit peter qua gesprek met vera. Zij zegt wat en hij antwoord.
Daarom moet ze eruit voor ze populair wordt. Ze heeft ook wel veel tegenstanders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lieveling van bb... net zo als jill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |