Nouchine heeft Vera en Salar gesaved, niet Dimi. Omdat ze Leroy koos is het vrij waarschijnlijk dat ze hem als derde had.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:12 schreef bananen-plukker het volgende:
Ook trouwens raar dat Vera en Dimitri zijn genomineerd door Nouchine, en later zijn gesaved (ook door Nouchine, huismeeter).
Dankje voor de toevoeging. Inderdaad bedoel ik Vera en Salar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:13 schreef Tourniquet het volgende:
Vera heeft gezegd tegen Grace dat ze alle genomineerden heeft genomineerd, Grace wees toen naar zichzelf en knikte. Dus bij Vera en Grace kun je (vrijwel zeker) Amy, Leroy, Eveline invullen.
[..]
Nouchine heeft Vera en Salar gesaved, niet Dimi. Omdat ze Leroy koos is het vrij waarschijnlijk dat ze hem als derde had.
Bedankt man, die miste ik dit jaar!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
De strawpoll voor week 5:
https://strawpoll.com/hujyjgcs6
Li0nHeart in BB / [NOMINATIES] Wat mogen we niet weten van BB?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:38 schreef bananen-plukker het volgende:
De nominaties van deze week
Julio dimi peter
Vera nawel julio
kristof Nawel
Dimi
Nouch dimi
Leroy dimi salar
Nawel salar
Hanne salar??
Grace salar??
Peter nawel vera
Salar nawel julio
Dimi salar nawel??
Jammer dat niet alles bekend is gemaakt, hoop dat het met wat minder bewoners straks wel compleet wordt uitgezonden
Never toch dat de zoveel aan dit programma toevoegende Salar het af zou leggen tegen Nawel? Maar inderdaad, dat Nawel-leger gaat ver ben ik bang.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:29 schreef Iluyan het volgende:
Op dit moment lijkt op alle polls die ik tegenkom Salar voor te staan, ruim zelfs vaak 65%-35%
Maar je weet het maar nooit, Veel mensen van psycho fanclub volgers cult van Nawel spelen vals en stemmen dubbel (zowel op rtl als GoPlay) en dan ook nog een stuk of 50 keer via een VPN want zo desperate zijn ze wel.
Ik denk zeker niet aan doorgestoken kaart maar wel aan manipulatie door een achterban. Maar hopelijk gaat dat niet zo makkelijk of valt dat meequote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:20 schreef wolffie het volgende:
De meeste hier denken toch dat het doorgestoken kaart is en dat Nawel blijft. Nou mijn mening is dat ze naar huis gaat en Salar blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |