SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Hier ook en Nawel ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet op dit moment. Nouchine voert mijn irritatie lijst aan op dit moment, gevolgd door Salar.
Moet dat nu dat schelden steeds?quote:
ik ben super zenuwachtig en pissig, sorryquote:
quote:
Waarom ben je zenuwachtig en pissig dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben super zenuwachtig en pissig, sorry
Gaat ie???quote:
voor vanavond, ik wil niet in tranen eindigen als Nawel eruit moet, ik wil gewoon dat ze net 1 week langer erinblijft dan Salarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je zenuwachtig en pissig dan?
Kan je gerust stellen je bent niet te de enige die hoopt dat Nawel blijft, maar dan wel met Salar en zonder Dimi.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
voor vanavond, ik wil niet in tranen eindigen als Nawel eruit moet, ik wil gewoon dat ze net 1 week langer erinblijft dan Salar
dat gun ik haar, maar goed ben daarin misschien de enige
Het is nog geen 11 uur in de ochtend....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
voor vanavond, ik wil niet in tranen eindigen als Nawel eruit moet, ik wil gewoon dat ze net 1 week langer erinblijft dan Salar
Dan leef je wel heel erg mee. Maar met schelden en tieren verander je er ook niets aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ik zei dat 'n keer over Martien Meiland op FB, kreeg ik toch 30 dagen 'n banquote:
ja oké, fair enoughquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan leef je wel heel erg mee. Maar met schelden en tieren verander je er ook niets aan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Kristof, Nawel, Nouchine, Peter
4 belgen voor mij, die voor mij waardige finalisten zijn
en dan Peter als de winnaar, dat zou ik hem echt gunnen
Vera of Peter ?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
de winnares van BBNLBE2022![]()
![]()
wat een sterke powervrouw
Tranen om een tv spel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
true,,maar eerst nawel weg ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:56 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgenvandaag is de dag dat we Dimi uitzwaaien! :-w (nah, bb manipuleert weer de voel en laat Nawel gaan)
Maar ergens wil ik dat zijn arrogantie een tik krijgt.. niet alleen door Salar uitgeschakeld maar ook door Nawel. Zou heerlijk zijn. En dan heeft ie zichzelf genaaid eigenlijk door Salar te nomineren.
Rette ketet naar beter bedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:44 schreef zodeju het volgende:
Vindt queen nog een te leuk woord, maar kan geen woord bedenken wat bij haar past.
of een videoboodschapquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:06 schreef Kinga het volgende:
Voor Vera zou het ook beter zijn als Dimi vertrekt. Duw je hem nog ff 1 dagje terug voor Valentijnsdag voor de tv beelden. BB lees je mee?
Precies....het kan toch niet zo zijn dat haar attitude zo beloont wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:48 schreef Thorelf het volgende:
alles oke ,maar please nawel er uit al is het alleen maar voor haar attidude
ën Olympisch record voor Schoutenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Yess 1e goud voor irene schouten. Sorry maar ben schaatsfan
Hij staat onderaan in de polls.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:56 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgenvandaag is de dag dat we Dimi uitzwaaien! :-w (nah, bb manipuleert weer de voel en laat Nawel gaan)
Maar ergens wil ik dat zijn arrogantie een tik krijgt.. niet alleen door Salar uitgeschakeld maar ook door Nawel. Zou heerlijk zijn. En dan heeft ie zichzelf genaaid eigenlijk door Salar te nomineren.
Mooi hè! Ik ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Yess 1e goud voor irene schouten. Sorry maar ben schaatsfan
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ën Olympisch record voor Schouten[ afbeelding ]
Mogguh, als BB dimi erin zou laten hadden we nooit zijn stem gezien in de uitzending gisteren, dimi gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:56 schreef Kinga het volgende:
OWS / [D3000] #5 Schoutengodinquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ën Olympisch record voor Schouten[ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mogguh, als BB dimi erin zou laten hadden we nooit zijn stem gezien in de uitzending gisteren, dimi gaat
zou zooooo mooi zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
Jawel naar huis
De verrassing g van vanavond![]()
![]()
Het zou natuurlijk ook nog mooie beelden opleveren als Nawel vertrekt en Salar er per ongeluk achter komt dat zijn maatje dimi hem genomineerd heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mogguh, als BB dimi erin zou laten hadden we nooit zijn stem gezien in de uitzending gisteren, dimi gaat
Juistquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog mooie beelden opleveren als Nawel vertrekt en Salar er per ongeluk achter komt dat zijn maatje dimi hem genomineerd heeft
hoe domquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog mooie beelden opleveren als Nawel vertrekt en Salar er per ongeluk achter komt dat zijn maatje dimi hem genomineerd heeft
andersom alsjeblieft, kunnen we zo'n compromis makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en dan volgende week Dimi
Prima
Maar eerst dat luie nest
zo niet leuk... de slangquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef Poeziewoes het volgende:
Als Nawel erin blijft, krijgt ze nog meer kapsones
Helaassssquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
andersom alsjeblieft, kunnen we zo'n compromis maken
en dan klaag ik volgende week niet, dat is een belofte die ik nu maak en daar ga ik me dan ook houden
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef engine het volgende:
Nawel is het populairst van de drie genomineerden en gaat dus zeker niet naar huis vanavond
lieveling van bb... net zo als jillquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef engine het volgende:
Nawel is het populairst van de drie genomineerden en gaat dus zeker niet naar huis vanavond
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.
60% Salar, 30% Nawel, 10% Dimitri (ongeveer)
Nick was vorig jaar BB liefjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lieveling van bb... net zo als jill
hope sooquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawel
Dus wie gaat er naar huis...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.
60% Salar, 30% Nawel, 10% Dimitri (ongeveer)
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawel
Dimi, maar dat roep ik al sinds de nominaties bekend waren.quote:
De eerste waar Amy naar huis gingquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De uitslag van Eveline was 100% in lijn met de polls.
De twitterpolls dan he, dat zijn de enige die consitent zijn met de echte uitslagen. FB enzo moet je niet naar kijken,
Nawel of weet je wel, kan volgende week gaan. geen probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi, maar dat roep ik al sinds de nominaties bekend waren.
Jammer dat we nog een week met Nawel zitten opgescheept, maar het is niet anders.
Ook dat was precies in lijn met de polls.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
De eerste waar Amy naar huis ging
hoop een week ,maar ben bang langerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jammer dat we nog een week met Nawel zitten opgescheept, maar het is niet anders.
Ja, vreselijk, maar we kunnen dan zien of ze terug valt in haar oude gewoontes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrees het ook... denk dat Leroy er volgende week op staat, samen met Nawel. En dat zal Nawel ook wel winnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop een week ,maar ben bang langer
dit bedoel ik nu, ik hoop juist van niet, en dat ze beetje vooruitgang die ze deze week voor mij persoonlijk heeft laten zien doorzetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, maar we kunnen dan zien of ze terug valt in haar oude gewoontes.
Nawel Little Brotherquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt er op wachten dat Nawel aankomende week immuniteit krijgt. We blijven straks over met Leroy, Julio, Nouchine en Nawel .. echt de doodsteek voor BB.
Wow, da's wel een doemscenario. Daar ga ik in elk geval niet naar zitten kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt er op wachten dat Nawel aankomende week immuniteit krijgt. We blijven straks over met Leroy, Julio, Nouchine en Nawel .. echt de doodsteek voor BB.
Naja, die wil ik wel over Legoblokjes zien lopen.quote:
ben benieuwd wat zij voor inbreng idee zou hebbenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, die wil ik wel over Legoblokjes zien lopen.
Okquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ben benieuwd wat zij voor inbreng idee zou hebben
Leroy zijn idee vond ik wel top
Zullen we het dan niet over de uitvoering hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar blijven we ook niet mee over, geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Mocht het zo zijn dat we daar mee overblijven denk ik er sterk over om niet meer te kijken
Serieus?? Wat heeft dat voor positiefs gebracht dan???quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Kan me voorstellen als je haar leuk vindt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dit bedoel ik nu, ik hoop juist van niet, en dat ze beetje vooruitgang die ze deze week voor mij persoonlijk heeft laten zien doorzet
"ik wil niet in tranen eindigen...."quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik wil niet in tranen eindigen
Uhm... make up your mind of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar blijven we ook niet mee over, geloof ik niks van
1 weekje langer nog dat is alles wat ik wil voor Nawel
maar ik wil ook niet dat ze langer blijft dan een Kristof, Tobias, Julio, Nouchine
En in het Vera-topic:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja ik ook
Kristof, Nawel, Nouchine, Peter
4 belgen voor mij, die voor mij waardige finalisten zijn
en dan Peter als de winnaar, dat zou ik hem echt gunnen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
de winnares van BBNLBE2022![]()
![]()
wat een sterke powervrouw
Elkaar leren kennen tijdens het slapen?, kansloosquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel duidelijk, zie de Fok Poll Li0nHeart in BB / Nominatiesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook dat was precies in lijn met de polls.
Julio en Nous mogen ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar blijven we ook niet mee over, geloof ik niks van
1 weekje langer nog dat is alles wat ik wil voor Nawel
maar ik wil ook niet dat ze langer blijft dan een Kristof, Tobias, Julio, Nouchine
Het meisje hoopt op heel veel manlijke fanmail....ze is gewoon veel jonger dan haar leeftijd is.quote:
Wat in hemelsnaam!quote:
Peter is meer van de boys en ze dan stiekem nominerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:41 schreef Koos1958 het volgende:
Komt ook niets uit peter qua gesprek met vera. Zij zegt wat en hij antwoord.
Daarom moet ze eruit voor ze populair wordt. Ze heeft ook wel veel tegenstanders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lieveling van bb... net zo als jill
Cause she is cute.quote:
Hoop dat Nawel weg gaat, doet niks. Dimi doet heel veel in huis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben bang dat we nog wel even met Nawel zitten.
Vermoed volgende week Leroy, Peter, Vera of Hanne.
Juichenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben bang dat we nog wel even met Nawel zitten.
Vermoed volgende week Leroy, Peter, Vera of Hanne.
Zijn die genomineerd?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verheug me nu al op het blije gezicht van Salar als hij als eerste mag blijven.![]()
Daarna wordt hij treurig want Nawel blijft ook.
Dimitri gaat naar huis.
Zou mooier zijn als Nawel als eerste mag blijven, dan die 2 boys tegenover elkaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verheug me nu al op het blije gezicht van Salar als hij als eerste mag blijven.![]()
Daarna wordt hij treurig want Nawel blijft ook.
Dimitri gaat naar huis.
Volgende week is hij weg verwacht ik, hij is ook al veel minder in beeld dan aan het begin van de week godzijdankquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:55 schreef Benny het volgende:
Ik zou serieus meer interesse hebben in deze editie wanneer Leroy weg is
Best slecht
Die is toch zo weg. Weinig fanbase. De meesten vinden hem irritant.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:53 schreef JDB94 het volgende:
Enige reden dat Dimi niet naar huis mag is dat Leroy dan nog meer uit de hoogte gaat doen
De Leroy aflevering was wel enigszins een dieptepuntjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:55 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Volgende week is hij weg verwacht ik, hij is ook al veel minder in beeld dan aan het begin van de week godzijdank
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef engine het volgende:
Dan mag @Thorelf zeggen wat hij als TT wil dan pas ik hem aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat niemand het trouwens hebben over de topic kaap van @:thevoice4ever ?
Zat 35 seconden tussen opening en laatste post van @:thorelf
Toch wel iemandquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Tegen die tijd is Dimitri haar al vergeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met heel veel geluk krijgt ze een kaartje uit België.
Denk dat ie flink gaat feesten en zuipen met zijn vrienden, veel aandacht van meisjes die hij niet kan weerstaan, maar als Vera er uit komt, staat ie daar weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Dimitri haar al vergeten.
Tja als ze die mond open doet, pleur je op je muil omdat je wordt verblind door die turkse kronenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond dicht houdt misschien
Behalve als hij een lekkerder hapje tegenkomtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat ie flink gaat feesten en zuipen met zijn vrienden, veel aandacht van meisjes die hij niet kan weerstaan, maar als Vera er uit komt, staat ie daar weer
Laat Peter nog even zitten, anders krijgen ze helemaal geen eten als Dimi vanavond gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:17 schreef spapaars het volgende:
Voor mij mag Peter de volgende zijn.
Beetje broodbakken, en voor de rest de saaiste van de saaien.
gezien inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Geeft voor ons kijkers wel weer leuke beeldenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laat Peter nog even zitten, anders krijgen ze helemaal geen eten als Dimi vanavond gaat.
Zou mooi zijn, maar denk dat ze genoeg overlevingsdrang hebben om wat op de borden te pleuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laat Peter nog even zitten, anders krijgen ze helemaal geen eten als Dimi vanavond gaat.
Zijn laatste stuiptrekkingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:22 schreef Daana316 het volgende:
Dimi is in ons oogpunt dan minder goed voor Vera, maar wel goed voor de groep.
Dus?, dat deed kitty ook,... hij wordt kitty's eerste assistent bij koken met kitty aankomende weekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Nee, hij kookt heel vaak voor de groep.
Hij is keukenhulpje voor alle bewoners, en kruik voor Veertjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:25 schreef spapaars het volgende:
Dimitri weet na 5 weken nog steeds zijn plaats niet binnen de groep.
Zegt genoegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:25 schreef spapaars het volgende:
Dimitri weet na 5 weken nog steeds zijn plaats niet binnen de groep.
Kitty is hem allang vergeten.....nu wil ze dat we allemaal op Salar gaan stemmen. Heeft het totaal niet meer over Dimi.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dus?, dat deed kitty ook,... hij wordt kitty's eerste assistent bij koken met kitty aankomende week
volgens mij is dat aan het begin geweest. dat kristoff(???) daaraan moest trekken om de minimall open te laten gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:26 schreef rinardo het volgende:
Heeft iemand nog ideeen over het Trojaans paard ( betekenis , vermomming om zijn ware doel te verbergen) . dat vannacht en vanochtend een paar keer door de camera gepakt werd ?
[ link | afbeelding ]
Dat waren de maskers aan de muur bij de keuken, hij moest 3 keer wrijven over een van die maskers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgens mij is dat aan het begin geweest. dat kristoff(???) daaraan moest trekken om de minimall open te laten gaan
Dat dit altijd zo'n dingetje is hier. Nooit begrepen. Je krijgt er gedoe van. 'Wie het eerst maalt....' wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zal best betekenis hebben, maar geen idee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:26 schreef rinardo het volgende:
Heeft iemand nog ideeen over het Trojaans paard ( betekenis , vermomming om zijn ware doel te verbergen) . dat vannacht en vanochtend een paar keer door de camera gepakt werd ?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |