is dat weer jouw Fantasie wat je gehoortquote:Op zondag 30 januari 2022 22:35 schreef Flow3r het volgende:
Nouch: heb je het al gehoord van Dimi?
Vera : wat
Nouch: dat hij niet kan komen van aan zijn lul zuigen
Vera : dan is het nog nooit goed gedaan
Het was zelfs in de uitzendingquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat weer jouw Fantasie wat je gehoort
hebben willt?
Ik zat me de hele tijd af te vragen aan wie Vera me hier deed denken en ineens schiet het me te binnen! Betty uit Riverdale!quote:Op woensdag 2 februari 2022 09:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het was zelfs in de uitzending
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mee eens, deze schijnheil voegt totaal niks toe in het huisquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:14 schreef Flow3r het volgende:
Lief meiske, zit geen kwaad in, zag liever Dimi vertrekken, denk dat ze dan beter uit de verf komt
Zonder make-up vind ik haar vaak op Danielle lijken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:34 schreef Witborst het volgende:
[..]
Dat is toch Vera?
Danielle is heel anders met karakter als je Vera kent en voelt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
de winnares van BBNLBE2022![]()
![]()
wat een sterke powervrouw
Hij hoopt niet, maar denkt dat Thobias wint. Is wel een verschil.quote:Op zondag 6 februari 2022 06:36 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind het wel sneu voor haar. Echt een lief, nederig meisje. En die Dimitri die werkelijk alles verkeerd doet wat maar kan op liefdesgebied: geen interesse in haar innerlijk tonen, toen hij een koffer mocht kiezen koos hij Vera niet, bij de belangrijkste bewoners Vera op plaats 5 zetten, bij het afscheid nemen gisteravond haar amper aandacht geven en als klap op de vuurpijl hoopt ie dat Tobias wint
Dat was de vraag ja, maar dit is letterlijk zijn antwoord: "Goh....moet ik echt 1 naam noemen? Dan mag van mij Tobias winnen"quote:Op zondag 6 februari 2022 09:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hij hoopt niet, maar denkt dat Thobias wint. Is wel een verschil.
Precies dit! Blij dat hij eruit is en goed dat ze zelf al in de gaten had dat de liefde niet van 2 kanten kwam! Weg met die zelfingenomen kwast ‘die een andere versie van zichzelf wilde laten zien’. Hoezo gast? Wees gewoon jezelf.quote:Op zondag 6 februari 2022 06:36 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind het wel sneu voor haar. Echt een lief, nederig meisje. En die Dimitri die werkelijk alles verkeerd doet wat maar kan op liefdesgebied: geen interesse in haar innerlijk tonen, toen hij een koffer mocht kiezen koos hij Vera niet, bij de belangrijkste bewoners Vera op plaats 5 zetten, bij het afscheid nemen gisteravond haar amper aandacht geven en als klap op de vuurpijl hoopt ie dat Tobias wint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |