zo niet leuk... de slangquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef Poeziewoes het volgende:
Als Nawel erin blijft, krijgt ze nog meer kapsones
Helaassssquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
andersom alsjeblieft, kunnen we zo'n compromis maken
en dan klaag ik volgende week niet, dat is een belofte die ik nu maak en daar ga ik me dan ook houden
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef engine het volgende:
Nawel is het populairst van de drie genomineerden en gaat dus zeker niet naar huis vanavond
lieveling van bb... net zo als jillquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef engine het volgende:
Nawel is het populairst van de drie genomineerden en gaat dus zeker niet naar huis vanavond
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.
60% Salar, 30% Nawel, 10% Dimitri (ongeveer)
Nick was vorig jaar BB liefjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lieveling van bb... net zo als jill
hope sooquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawel
Dus wie gaat er naar huis...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.
60% Salar, 30% Nawel, 10% Dimitri (ongeveer)
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawel
Dimi, maar dat roep ik al sinds de nominaties bekend waren.quote:
De eerste waar Amy naar huis gingquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De uitslag van Eveline was 100% in lijn met de polls.
De twitterpolls dan he, dat zijn de enige die consitent zijn met de echte uitslagen. FB enzo moet je niet naar kijken,
Nawel of weet je wel, kan volgende week gaan. geen probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi, maar dat roep ik al sinds de nominaties bekend waren.
Jammer dat we nog een week met Nawel zitten opgescheept, maar het is niet anders.
Ook dat was precies in lijn met de polls.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
De eerste waar Amy naar huis ging
hoop een week ,maar ben bang langerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jammer dat we nog een week met Nawel zitten opgescheept, maar het is niet anders.
Ja, vreselijk, maar we kunnen dan zien of ze terug valt in haar oude gewoontes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrees het ook... denk dat Leroy er volgende week op staat, samen met Nawel. En dat zal Nawel ook wel winnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop een week ,maar ben bang langer
dit bedoel ik nu, ik hoop juist van niet, en dat ze beetje vooruitgang die ze deze week voor mij persoonlijk heeft laten zien doorzetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, maar we kunnen dan zien of ze terug valt in haar oude gewoontes.
Nawel Little Brotherquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt er op wachten dat Nawel aankomende week immuniteit krijgt. We blijven straks over met Leroy, Julio, Nouchine en Nawel .. echt de doodsteek voor BB.
Wow, da's wel een doemscenario. Daar ga ik in elk geval niet naar zitten kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt er op wachten dat Nawel aankomende week immuniteit krijgt. We blijven straks over met Leroy, Julio, Nouchine en Nawel .. echt de doodsteek voor BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |