Mocht niet van BBquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ma had gehoord geloof ik dat ze vlak ervoor ander coupe wilde doen maar dat mocht niet meer van BB dus dan kiest ze er niet echt zelf voor in dit geval
Fritsie.. een vraagje voor jou als "deskundige" hoe denk jij over Salar.. zit 'ie nog in de kast of speelt 'ie gewoon allemansvriendje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is keukenhulpje voor alle bewoners, en kruik voor Veertje
Ze mocht het waarschijnlijk niet meer veranderen ivm de foto's die gemaakt warenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ma had gehoord geloof ik dat ze vlak ervoor ander coupe wilde doen maar dat mocht niet meer van BB dus dan kiest ze er niet echt zelf voor in dit geval
Ik denk het laatste, maar hij geilt vooral op zijn eigen spiegelbeeld. Mijn Gaydar gaat niet afquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fritsie.. een vraagje voor jou als "deskundige" hoe denk jij over Salar.. zit 'ie nog in de kast of speelt 'ie gewoon allemansvriendje?
Het hele "spannende" idee van die geheime toegang naar de mini-mall sloeg ook nergens op, omdat het midden in de nacht was en verder iedereen toch sliep. Ze hadden daar ook veel meer mee uit kunnen halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:47 schreef jorietje het volgende:
[..]
Och ja, dat is waar ook, wat zag dat er knullig uit!
Het is natuurlijk een klassieke MooiBoy maar met wel erg veel spiegel issuesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, maar hij geilt vooral op zijn eigen spiegelbeeld. Mijn Gaydar gaat niet af
Wel jammer dat Kitty die week erna niet ook door dat luik moest kruipen, die was 100% klem komen te zitten en woestboos gewordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het hele "spannende" idee van die geheime toegang naar de mini-mall sloeg ook nergens op, omdat het midden in de nacht was en verder iedereen toch sliep. Ze hadden daar ook veel meer mee uit kunnen halen.
ook al waren de kapper niet gesloten, die kleur in dat haar van vera moet zeker elke 4 week bijgewerkt worden dat red je dus niet in 100 dagen , en dat wisten zequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:45 schreef jorietje het volgende:
[..]
Is ook logisch, aangezien we in lockdown zaten en de kappers gesloten waren
ja dat was het ook geloof ik, maar ja dat is dan wel balen voor haar vind ik zo meteen hangt die hele coupe langs der hoofdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze mocht het waarschijnlijk niet meer veranderen ivm de foto's die gemaakt waren
voor het programma.
Mag haar uiterlijk niet veranderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ik had gehoord dat Grace der haar niet meer mocht laten doen voor het binnen komen van het huis, vind eigenlijk wel dat ze der nu even mogen helpen dit gaat hem echt niet worden nog tot april geloof ik?
Het is nu al enorm uitgegroeid
Die muts heeft toch wel 'n muts mee, zet ze die op als ze zich ergert aan d'r uitgroeiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat was het ook geloof ik, maar ja dat is dan wel balen voor haar vind ik zo meteen hangt die hele coupe langs der hoofd
yep contract werk he, afspraken zijn afsprakenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze mocht het waarschijnlijk niet meer veranderen ivm de foto's die gemaakt waren
voor het programma.
Verouch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Yolk het volgende:
Hebben Vera en Nouchine al een bijnaam? Ze zijn wel leuk samen.
Nourina? Voucher?
die muts had ze gisteravond opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die muts heeft toch wel 'n muts mee, zet ze die op als ze zich ergert aan d'r uitgroei
Ik heb gisteren dat gesprek tussen die 2 in de sauna gehoord. Een hele relaxte Vera en een hele andere Nouchien dan wanneer ze met bv Nawel is (in positieve zin)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Yolk het volgende:
Hebben Vera en Nouchine al een bijnaam? Ze zijn wel leuk samen.
Nourina? Voucher?
nou bij dat soort haar duurt het wel langer en ja is jammer, daarom dacht ik dus dat zij het idee het ik de het vlak voor ik het huis intrek dan heeft ze geen omkijken erna maar ja dat mocht dus niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mag haar uiterlijk niet veranderen.
Nieuwe extrnsions duren 2 uur. Dat laten ze niet toe.
neeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:54 schreef Yolk het volgende:
Leroy komt erbij, saunastream meteen verneukt.
Ze vertelde dat haar kapster het in 2 uur deed. Zonder extensions heeft ze een Afro kennelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou bij dat soort haar duurt het wel langer en ja is jammer, daarom dacht ik dus dat zij het idee het ik de het vlak voor ik het huis intrek dan heeft ze geen omkijken erna maar ja dat mocht dus niet.
oh aha ok niet meegekregenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze vertelde dat haar kapster het in 2 uur deed. Zonder extensions heeft ze een Afro kennelijk.
Heb het idee dat Nouchine een soort van adoratie heeft voor Nawel. Niet gelijkwaardig zeg maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren dat gesprek tussen die 2 in de sauna gehoord. Een hele relaxte Vera en een hele andere Nouchien dan wanneer ze met bv Nawel is (in positieve zin)
omdat ze bang is voor een boze nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat Nouchine een soort van adoratie heeft voor Nawel. Niet gelijkwaardig zeg maar.
Wil haar altijd pleasen.
Ze wil iedereen pleasen maar bij Nawel is het inderdaad extra opvallendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat Nouchine een soort van adoratie heeft voor Nawel. Niet gelijkwaardig zeg maar.
Wil haar altijd pleasen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |