misschien brasil maskers en totum danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat waren de maskers aan de muur bij de keuken, hij moest 3 keer wrijven over een van die maskers.
Dat was toch aan een staart, of hangt daar een heel paard.??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgens mij is dat aan het begin geweest. dat kristoff(???) daaraan moest trekken om de minimall open te laten gaan
Dat zou wel een stunt zijn, we gaan het zienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:35 schreef humpty het volgende:
Het is weer erg voorspelbaar wie er vanavond uit moet.
Kom BB doe eens wat onverwachts en stuur Nawel naar huis
Enige hoop is dat er vanavond mss 2 naar huis gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:35 schreef humpty het volgende:
Het is weer erg voorspelbaar wie er vanavond uit moet.
Kom BB doe eens wat onverwachts en stuur Nawel naar huis
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga jullie zo hard uitlachen moest het toch niet dimi zijn die naar huis gaat
Als dat zou kunnen......quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enige hoop is dat er vanavond mss 2 naar huis gaan
Mag van mij ook zolang Salar maar blijftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enige hoop is dat er vanavond mss 2 naar huis gaan
Dream on.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel zou ik ook geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt hoor, Salar heeft helemaal geen opvolger die het overneemt van hem.....wat zal die gemist worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:39 schreef humpty het volgende:
[..]
Mag van mij ook zolang Salar maar blijft
Klopt, de betekenis van het paard' 'verborgen'' triggert me wel, na de cameras vannacht en vanmorgenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgens mij is dat aan het begin geweest. dat kristoff(???) daaraan moest trekken om de minimall open te laten gaan
oh ja, inderdaad, dat was niet het paardquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat waren de maskers aan de muur bij de keuken, hij moest 3 keer wrijven over een van die maskers.
Het is de meest logische stap.. even resumeren..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit masker, hij moest 3 keer over de hoorns wrijven:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ja, inderdaad, dat was niet het paard
Nee, dat weet je toch van te voren als je er ingaat? Vera heeft ook een enorme uitgroei, die wist ook dat ze het 100 dagen niet kon vervenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ik had gehoord dat Grace der haar niet meer mocht laten doen voor het binnen komen van het huis, vind eigenlijk wel dat ze der nu even mogen helpen dit gaat hem echt niet worden nog tot april geloof ik?
Het is nu al enorm uitgegroeid
Is ook logisch, aangezien we in lockdown zaten en de kappers gesloten warenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, dat weet je toch van te voren als je er ingaat? Vera heeft ook een enorme uitgroei, die wist ook dat ze het 100 dagen niet kon verven
ma had gehoord geloof ik dat ze vlak ervoor ander coupe wilde doen maar dat mocht niet meer van BB dus dan kiest ze er niet echt zelf voor in dit gevalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, dat weet je toch van te voren als je er ingaat? Vera heeft ook een enorme uitgroei, die wist ook dat ze het 100 dagen niet kon verven
Och ja, dat is waar ook, wat zag dat er knullig uit!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit masker, hij moest 3 keer over de hoorns wrijven:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |