die muts had ze gisteravond opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die muts heeft toch wel 'n muts mee, zet ze die op als ze zich ergert aan d'r uitgroei
Ik heb gisteren dat gesprek tussen die 2 in de sauna gehoord. Een hele relaxte Vera en een hele andere Nouchien dan wanneer ze met bv Nawel is (in positieve zin)quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Yolk het volgende:
Hebben Vera en Nouchine al een bijnaam? Ze zijn wel leuk samen.
Nourina? Voucher?
nou bij dat soort haar duurt het wel langer en ja is jammer, daarom dacht ik dus dat zij het idee het ik de het vlak voor ik het huis intrek dan heeft ze geen omkijken erna maar ja dat mocht dus niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mag haar uiterlijk niet veranderen.
Nieuwe extrnsions duren 2 uur. Dat laten ze niet toe.
neeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:54 schreef Yolk het volgende:
Leroy komt erbij, saunastream meteen verneukt.
Ze vertelde dat haar kapster het in 2 uur deed. Zonder extensions heeft ze een Afro kennelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou bij dat soort haar duurt het wel langer en ja is jammer, daarom dacht ik dus dat zij het idee het ik de het vlak voor ik het huis intrek dan heeft ze geen omkijken erna maar ja dat mocht dus niet.
oh aha ok niet meegekregenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze vertelde dat haar kapster het in 2 uur deed. Zonder extensions heeft ze een Afro kennelijk.
Heb het idee dat Nouchine een soort van adoratie heeft voor Nawel. Niet gelijkwaardig zeg maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren dat gesprek tussen die 2 in de sauna gehoord. Een hele relaxte Vera en een hele andere Nouchien dan wanneer ze met bv Nawel is (in positieve zin)
omdat ze bang is voor een boze nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat Nouchine een soort van adoratie heeft voor Nawel. Niet gelijkwaardig zeg maar.
Wil haar altijd pleasen.
Ze wil iedereen pleasen maar bij Nawel is het inderdaad extra opvallendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat Nouchine een soort van adoratie heeft voor Nawel. Niet gelijkwaardig zeg maar.
Wil haar altijd pleasen.
Het is best saaiquote:
Hoorde ik ook inderdaad. Ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:11 schreef Yolk het volgende:
Ze hebben dus hun angsten moeten doorgeven in de DBK. Fear Week.
Insecten en reptielenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:11 schreef Yolk het volgende:
ja idd,tot nooit meer ziens zielepootquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Too little, too late, Dimi.![]()
[ afbeelding ]
Nouchine is het dus muizen....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:11 schreef Yolk het volgende:
Ja he, ze houden allebei veel van de sauna. En praten nu ook gezellig met elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:23 schreef Jockari het volgende:
Nouchine hangt al 2 dagen rond Vera ???
Kristoff had de kappers handdoek kennelijk. Net lekker uit staan kloppen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:23 schreef zodeju het volgende:
De sauna zit onder de haren en de deur is echt vies.....niemand die de sauna ook schoonhoudt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:26 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy gooit olie op die stenen grote steekvlam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |