Mooi hè! Ik ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Yess 1e goud voor irene schouten. Sorry maar ben schaatsfan
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ën Olympisch record voor Schouten[ afbeelding ]
Mogguh, als BB dimi erin zou laten hadden we nooit zijn stem gezien in de uitzending gisteren, dimi gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:56 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgenvandaag is de dag dat we Dimi uitzwaaien! :-w (nah, bb manipuleert weer de voel en laat Nawel gaan)
Maar ergens wil ik dat zijn arrogantie een tik krijgt.. niet alleen door Salar uitgeschakeld maar ook door Nawel. Zou heerlijk zijn. En dan heeft ie zichzelf genaaid eigenlijk door Salar te nomineren.
OWS / [D3000] #5 Schoutengodinquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ën Olympisch record voor Schouten[ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mogguh, als BB dimi erin zou laten hadden we nooit zijn stem gezien in de uitzending gisteren, dimi gaat
zou zooooo mooi zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
Jawel naar huis
De verrassing g van vanavond![]()
![]()
Het zou natuurlijk ook nog mooie beelden opleveren als Nawel vertrekt en Salar er per ongeluk achter komt dat zijn maatje dimi hem genomineerd heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mogguh, als BB dimi erin zou laten hadden we nooit zijn stem gezien in de uitzending gisteren, dimi gaat
Juistquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog mooie beelden opleveren als Nawel vertrekt en Salar er per ongeluk achter komt dat zijn maatje dimi hem genomineerd heeft
hoe domquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog mooie beelden opleveren als Nawel vertrekt en Salar er per ongeluk achter komt dat zijn maatje dimi hem genomineerd heeft
andersom alsjeblieft, kunnen we zo'n compromis makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en dan volgende week Dimi
Prima
Maar eerst dat luie nest
zo niet leuk... de slangquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:16 schreef Poeziewoes het volgende:
Als Nawel erin blijft, krijgt ze nog meer kapsones
Helaassssquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
andersom alsjeblieft, kunnen we zo'n compromis maken
en dan klaag ik volgende week niet, dat is een belofte die ik nu maak en daar ga ik me dan ook houden
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef engine het volgende:
Nawel is het populairst van de drie genomineerden en gaat dus zeker niet naar huis vanavond
lieveling van bb... net zo als jillquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef engine het volgende:
Nawel is het populairst van de drie genomineerden en gaat dus zeker niet naar huis vanavond
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.
60% Salar, 30% Nawel, 10% Dimitri (ongeveer)
Nick was vorig jaar BB liefjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lieveling van bb... net zo als jill
hope sooquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawel
Dus wie gaat er naar huis...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, Salar scoort verreweg het beste.
60% Salar, 30% Nawel, 10% Dimitri (ongeveer)
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als ze het Evelyne kunstje herhalen gaat Nawel
Dimi, maar dat roep ik al sinds de nominaties bekend waren.quote:
De eerste waar Amy naar huis gingquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De uitslag van Eveline was 100% in lijn met de polls.
De twitterpolls dan he, dat zijn de enige die consitent zijn met de echte uitslagen. FB enzo moet je niet naar kijken,
Nawel of weet je wel, kan volgende week gaan. geen probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi, maar dat roep ik al sinds de nominaties bekend waren.
Jammer dat we nog een week met Nawel zitten opgescheept, maar het is niet anders.
Ook dat was precies in lijn met de polls.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
De eerste waar Amy naar huis ging
hoop een week ,maar ben bang langerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jammer dat we nog een week met Nawel zitten opgescheept, maar het is niet anders.
Ja, vreselijk, maar we kunnen dan zien of ze terug valt in haar oude gewoontes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrees het ook... denk dat Leroy er volgende week op staat, samen met Nawel. En dat zal Nawel ook wel winnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop een week ,maar ben bang langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |