Had niet gehoevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Had het weggehaald vond niet kunnen mijn opmerking
Das een beledigingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan ben je toch niet verplicht om naar oude afleveringen te gaan kijken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
videoland werkt zo schlecht dat ik niet
kijkte,ik heb de 2 streams ook op
iptv dark nederland
Dat je je zo in een RLS in kunt leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:39 schreef Sofia35 het volgende:
Je gaat vannacht naar huis dimi. En nee ik stem niet op je ik kots op je
nee verpflicht nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef Verida het volgende:
maa
[..]
maar dan ben je toch niet verplicht om naar oude afleveringen te gaan kijken?
En waarom niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een grap, er gaat vanavond niemand weg.
Dat is Nederland wanneer het donker isquote:
Wat, zwart is toch altijd goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:45 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft niemand gezegd, dat die broek doorschijnt tegen nawel?
heequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Haha lol, je weet maar nooit met hemquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is Nederland wanneer het donker is
Ze weet dat die doorschijnt. Geile kerels gaan nu massaal op haar stemmen om te mogen blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:45 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft niemand gezegd, dat die broek doorschijnt tegen nawel?
Niemand weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef Chanel5 het volgende:
Big Brothers bewoners zullen voor een verrassing komen te staan, " deze genomineerde zal mogen blijven"quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze weet dat die doorschijnt. Geile kerels gaan nu massaal op haar stemmen om te mogen blijven.
Oh, dus JIJ bent die ene fan van haar?🤣quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze weet dat die doorschijnt. Geile kerels gaan nu massaal op haar stemmen om te mogen blijven.
Beetje een zwarte string, lekker man.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat, zwart is toch altijd goed
[ afbeelding ]
Link van de bron?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Big Brothers bewoners zullen voor een verrassing komen te staan, " deze genomineerde zal mogen blijven"
bron: go play for
showbizz24.be
lekker dinggggggquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat je je zo in een RLS in kunt leven.
Ja die roddel Had ik ook gelezen. Vind die site niet erg betrouwbaar. Denk dat zelfs de fabeltjeskrant minder fakenews brengtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Big Brothers bewoners zullen voor een verrassing komen te staan, " deze genomineerde zal mogen blijven"
bron: go play for
showbizz24.be
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |